Miksi Pasilan asemalla ei ole automaattiovia? Ei pääovella eikä raiteille menevillä ovilla. Ottaa jokseenkin päähän kulkea laukkujen kanssa.
Ne on vielä aika raskaat ovet.
Jopa jossain KOUVOLAN asemalla on automaattiset ovet! Mutta ei Suomen toiseksi vilkkaimmalla asemalla!
Kommentit (27)
Jotta jengiä ottas enemmän pattiin. Siksi.
Oikean puolimmainen ovi aukeaa napista.
Eikö siellä ole osassa ovia se sellainen inva-painike?
Vierailija kirjoitti:
Oikean puolimmainen ovi aukeaa napista.
Ihan samaa tulin kertomaan, oikeanpuoleinen ovi on automaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä ole osassa ovia se sellainen inva-painike?
Ei ainakaan raiteiden päässä ole. Invoille on hissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikean puolimmainen ovi aukeaa napista.
Ihan samaa tulin kertomaan, oikeanpuoleinen ovi on automaattinen.
Ei raiteille mennessä ole mitään "oikeanpuoleista ovea", vaan yksi ovi alas meneville ja yksi ylös tuleville eikä kumpikaan avaudu mistään napista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä ole osassa ovia se sellainen inva-painike?
Ainoastaan vikalle raiteelle mennessä on ja sekin on vain sen takia, että hissi on siellä liukuportaiden yläpäässä, eikä asemahallissa, kuten muilla raiteilla. Tälläkään raiteella ei ole mitään nappeja liukuportaiden alapäässä.
Ilmeisesti logiikka suunnittelijalla on ollut se, että liikuntarajoitteiset kulkevat hissillä, joten liukuportaisiin ei tarvita automaattisia ovia, mutta laukkujen kanssa kulkeva on myös osittain liikuntarajoitteinen, jolloin se raskaan oven avaaminen ei ole helppoa. Ja ihan turhaan hidastaa kulkemisia, kun kaikki joutuu sitä ovea nykimään auki.
En myöskään ymmärrä miksi noista ovista on pitänyt tehdä noin kömpelöt. Siis todella raskaat ne ulko-ovet ja paikoitellen aseman sisälläkin.
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ymmärrä miksi noista ovista on pitänyt tehdä noin kömpelöt. Siis todella raskaat ne ulko-ovet ja paikoitellen aseman sisälläkin.
Ruuhkassa tuntuu hupsulta, kun sitä sitten availlaan laukut kainalossa ja pidellään auki seuraavalle jne. Eikö todellakaan lamppu syttynyt suunnitteluvaiheessa, että tuo paikka jos mikä vaatii automaattiset ovet.
Millainen Tripla on nykyään? Olen käynyt siellä viimeksi joskus 5v sitten? Kävin vastikään pitkästä aikaa Sellossa ja siitä oli tullut jotenkin likainen, nuhjuinen ja epämääräinen. Varsinkin se tunneli, mistä mennään junalaitureille ja bussipysäkit. Samoin markettien ja kauppakeskuksen välisellä käytävällä oli roskia ympäriinsä, jopa käytetty kondomi, graffiteja vedetty ympäriinsä ja wolttikuskit suhaa kovaa vauhtia siellä, kun on ravintoloita.
Triplassa on aivan liikaa kaapuihmisiä. En jaksa enää mennä sinne.
Lisäksi inhottaa joutua lähmimään yleisellä paikalla tuollaisiin oviin, en kanssa ymmärrä mikä järki.
Olen ihmetellyt samaa. Menen tämän vuoksi välillä hissillä, kun en saa ovea auki nivelrikkoisilla käsilläni. Sitten taas hävettää tervejalkaisena varata hissi pois oikeasti tarvitsevilta.
Yhteen aikaan (monen kuukauden ajan) joku idiootti myös käänsi portaiden kulkusuuntia 1 ja 2 raiteille. Vika ei tarvitse olla suuri, kun sijainti on korvien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Triplassa on aivan liikaa kaapuihmisiä. En jaksa enää mennä sinne.
Miksi ihmeessä annamme muslimien valloittaa julkiset tilamme? En voi käsittää.
Suomi on Suomi ja Suomessa suomalaisuuden kuuluu näkyä paraatipaikoilla. Nytkin Oodin edessä on yleensä kaikkea muuta kuin suomalaisia.
Parempi kysymys on että miksi Tampereen Stockan automaattiovet vaihdettiin normioviin?
Vierailija kirjoitti:
Triplassa on aivan liikaa kaapuihmisiä. En jaksa enää mennä sinne.
Triplassa on liikaa kodittomia ja manutaustaisua. Vessojen ovissa raot.
Eräs isä kävi tätä taustaa vasten käyttämässä tytärtään naisten vessassa. Suomea puhumaton kuvittelee että lapsen sukupuoli määrää vessan. Ehkä halusi vain itse tirkistellä 👀
Tehtiin miljadin euron Tripla, mutta säästettiin ovissa.