He too! Miehet eivät uskalla pissata Helsingin kuuluisassa konserttitalossa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/48b21c27-ab0c-4c6b-9a0a-da80559a7dbe
"Ongelmana Kulttuuritalon unisex-vessoissa on se, että samassa tilassa olevien pisuaarien edessä ei ole mitään näköestettä.
- Seurauksena on, etteivät miehet kehtaa käyttää pisuaareja naisparven keskellä. Eivätkä naisetkaan näytä käyttävän niitä. Kaikki jonottavat nyt koppeihin ja jonot ovat järkyttävän pitkiä."
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, ehdottomasti suurin osa ihmisistä ei pidä unisexvessoista. Miksi ihmeessä niitä edes tehtiin.?!
Veikkaan että sullakin on sellainen kotona.
Se ei ole julkinen wc ja siellä asioidaan yksi kerrallaan.
Eipä niissä Musiikkitalon eriöissäkään ole kuin yksi kerrallaan. ja niissä on ovet.
Vierailija kirjoitti:
Tässä unisex-vouhotuksessa on unohdettu 1. vessarauha, 2. yksityisyys. Olen alkanut kusemaan penkeille ja nurkkiin. En voi mennä unisex-vessoihin. Penkkiin kustessa hivutan mekkoa sen verran ylös että ei kastu. Sukkunauhoille jos lirahtaa niin ne kuivuu nopeasti. Ps. Jos otatte tämän vinkin käyttöön, muistakaa kusta eri penkille missä istumapaikkanne on. Näin et jää itse kiinni.
Nurkkakuset onnistuu näin: mene nurkkaan, ota korkkari pois. Ala lorotella. Ole ottavinasi toista korkkaria pois. Näin lirutat vain toista jalkaa pitkin. En siis useimmiten käytä sukkanauhoja tms nykyään, koska tällä tavoin voi pyyhkiä baby wipesillä kusiset jalat. Eikä huolta jos joku sattuu yllättämään, eivät uskalla tulla kyselemään!
Kun kusee penkkiin, niin voi lirauttaa aina niin vähän kerrallaan, että ehtii kuivua välillä.
No joo, Kulttuuritalo tietenkin. Eipä ole enää asiaa siihenkään paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten voi olla ihmisellä noin iso pakkomielle trans uihin muttei edes ymmärrä perusjuttuja asiasta
Osaisitko kertoa sellaisen perusasian kuin naisen määritelmän?
Tarkoitatko biologista, sosiaalista, vai juridista sukupuolta
Kerro ihmeessä miten testikkeliteline on sosiaalisesti nainen?
Esimerkiksi sinulla on isot läskitissit, läskiperse ja kimität ämmämäisesti (huonolla tavalla) joten todennäköisesti olet sosiaalisesti nainen, vaikket omasta mielestäsi olekaan. Näytät tädiltä, kuulostat tädiltä, nännitkin nöpöttää kuin tädillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mikset sinä käytä invavessaa?
En ole ransu, taisteluhelikopteri tai muutenkaan sukupuolihämmentynyt.
Ei saatana taisteluhelikopteri xDDDD Meillähän on täällä mestarikoomikko paikalla!
Onko sun sukupuoli tänään airfryer? Muistuttaako naamasi Rapalan esittelytelinettä?
Vierailija kirjoitti:
Saako pisuaariin kakata?
Saa mut vain jos on tarpeeksi löysä ripuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana taisteluhelikopteri xDDDD Meillähän on täällä mestarikoomikko paikalla!
mitä pahaa siinä on, eikö helikoptereita suvaita? Mä identifioidun eiffel-torniksi, koska naisystävät ovat minua siksi kutsuneet -eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, ehdottomasti suurin osa ihmisistä ei pidä unisexvessoista. Miksi ihmeessä niitä edes tehtiin.?!
Koska vihervassut, ransut ja naarasmuusut halusivat. Jos ei halua käyttää biosukupuolensa mukaisia tiloja, niin voi käyttää invavessaa kuten muutkin vammaiset.
Mitä sä oot määräilemässä jostain helsinikiläisten vessoista kun et siellä edes asu
Kysyttiinkö helsinkiläisiltä, että haluavatko he unisex-unelman sukupuolitettujen intiimitilojen sijaan? Ai niin. Demokratia ei kuulu vihervassujen toimintatapoihin.
Mikähän perverssi voyeristi noitakin suunnittelee, no juuri sellainen kai kun kerran samaan vessaankin kaikki änkeämässä. Fantasoissa pyörii varmaan kultaiset suihkut
Vierailija kirjoitti:
Siinä on laatujournalismia kerrakseen!
Juttu unisex vessan yksityisyys ongelmasta, ilman yhtäkään kuvaa itse WC tilasta...
"Kuvituskuva."
Vierailija kirjoitti:
No joo, Kulttuuritalo tietenkin. Eipä ole enää asiaa siihenkään paikkaan.
Ei ole Kulttuuritalo vaan Helsingin Musiikkitalo Mannerheimintien varressa Eduskuntataloa vastapäätä, maatiainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vihervassut, ransut ja naarasmuusut halusivat. Jos ei halua käyttää biosukupuolensa mukaisia tiloja, niin voi käyttää invavessaa kuten muutkin vammaiset.
Jos vilkaiset aloitusta, niin eräillä miehillä oli tiettyjä ongelmia. Ehkä he voisivat mennä sinne invavessaan tai jonottaa koppeihin kuten muutkin. Miksi tehdä itselleen ongelmaa tästä, kun se ei ole ongelma?
Naiset eivät halua miehiä intiimitiloihinsa, vaikka kulli ei näkyisikään. Kummankin sukupuolen edustajilla on oikeus hoitaa vessatoimet ilman vastakkaisen sukupuolen edustajien läsnäoloa. Edistäkää unisex-tilojen rakentamista, jos haluatte unisex-unelmaa, mutta antakaa muiden pitää sukupuolitetut tilansa. Sama koskee pukkareita ja pesutiloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että sullakin on sellainen kotona.
Se ei ole julkinen wc ja siellä asioidaan yksi kerrallaan.
Eipä niissä Musiikkitalon eriöissäkään ole kuin yksi kerrallaan. ja niissä on ovet.
"Ongelmana Kulttuuritalon unisex-vessoissa on se, että samassa tilassa olevien pisuaarien edessä ei ole mitään näköestettä."
Onko vaikeaa ymmärtää miksi miehet ei pidä tästä paikasta ihan vaan siksi ettet itse käytä koskaan kusilaaria?
Vierailija kirjoitti:
"Seisoaltaan tyhjenee paremmin, joten istumapissaamisesta ei ole minulle hyötyä. Ei siis liene myöskään hyvälaatuista liikakasvua.
Mikä tässä on ongelma?"
Musiikkitalon vessa oli se ongelma, rakas papparainen.
Sinä puhuit lantionpohjan lihasten kuntouttamisesta jne. Siitäkään ei minulle ole hyötyä. Seisoen sujuu, istuen ei niinkään.
En lähde sinne akvaarioon täältä susirajalta pissailemaan. Jätän sen kokemuksen stadilaisille. Ja se pisoaari on minulle käytännöllisempi, milloin jossain sellaiseen törmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä oot määräilemässä jostain helsinikiläisten vessoista kun et siellä edes asu
Kysyttiinkö helsinkiläisiltä, että haluavatko he unisex-unelman sukupuolitettujen intiimitilojen sijaan? Ai niin. Demokratia ei kuulu vihervassujen toimintatapoihin.
Helsingin valtuustossa on muitakin puolueita, esim. perussuomalaiset, mutta heitähän ei kiinnosta päätöksenteko vaan viinerit ja kokouspalkkio.
Tarkistinpa muuten, ketkä Musiikkitalon rakennuttivat: Suomen valtio (Senaattikiinteistöt), Helsingin kaupunki, Yleisradio Oy. Joten persut on tosiaan olleet päätöksenteossa mukana, jos sitten eivät ole karanneet heti sen kahvin ja viinerin ja läsnäolokuittauksen jälkeen nauttimaan esim. avioliiton ulkopuolisesta seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun sukupuoli tänään airfryer? Muistuttaako naamasi Rapalan esittelytelinettä?
Mopon osia naamassa.
Vituttanut jossain paikossa jo se etten voi olla varma onko wc miehille, naisille, unisex vai siitä on vain pudonnut merkki jonnekin.
Ei kiinnosta pätkääkään päsähtää vahingossa johonkin naisten vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vilkaiset aloitusta, niin eräillä miehillä oli tiettyjä ongelmia. Ehkä he voisivat mennä sinne invavessaan tai jonottaa koppeihin kuten muutkin. Miksi tehdä itselleen ongelmaa tästä, kun se ei ole ongelma?
Naiset eivät halua miehiä intiimitiloihinsa, vaikka kulli ei näkyisikään. Kummankin sukupuolen edustajilla on oikeus hoitaa vessatoimet ilman vastakkaisen sukupuolen edustajien läsnäoloa. Edistäkää unisex-tilojen rakentamista, jos haluatt
Mun intiimitila on housuissani ja jonotan koppiin kuten kaikki, joilla on pidätyskykyä ja halu yksityisyydestä. Jos ei mies kykene jonottamaan, hänen kannattais varmaan käydä lääkärissä. Itseasiassa olen aina ihmetellyt, miten miehet ei pysty tuntia pitempään istumaan autossa käymättä kusella, kun itse ajelen vaivattomasti Kuusamosta Nurmijärvelle ja vielä tyhjennän autosta tavarat ennenkuin menen vessaan. Onko miehillä jotenkin pienempi rakko tai heikommat sulkijalihakset, runsaampi kusentuotanto, kun sitä valuu koko ajan päästä alaspäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät halua miehiä intiimitiloihinsa, vaikka kulli ei näkyisikään. Kummankin sukupuolen edustajilla on oikeus hoitaa vessatoimet ilman vastakkaisen sukupuolen edustajien läsnäoloa. E
Sulla on oikea ote sukupuolisotaan!
mikä pertsa? Olen o.s. Punamulkku ja halveeraat minua jatkuvasti. Miksi ei anneta rauhassa olla mikä tuntee olevansa, vaan koko ajan täytyy painaa toinen alas. Nytkään ei saa omaa tilaa omalle identiteetilleen, vaan joutuu käymään ahdistavassa ihmiskäymälässä. Birdlife, ammensty, seta, mitä näitä on nyt apuun!