Unisex-vessat ruuhkautuneet Helsinkin Konserttitalossa, koska miehet eivät uskalla pissata pisuaariin naisten katsellessa vieressä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/48b21c27-ab0c-4c6b-9a0a-da80559a7dbe
Pervot toki voivat jopa innostua tästä.
Kommentit (71)
Tämä wc-homma on mennyt ihan kehitysmaatasolle, kun ei ole omia vessoja miehillä ja naisille. Kehitysmaissa taistellaan siitä, että saadaan omat vessat eri sukupuolille.
SDP, Vihreät ja Vasemmisto ovat näitä halunneet, nauttikaapa nyt. Meillä täällä pikkukaupungissa on Perussuomalaiset valtuustossa enemmistönä ja mitään noin naurettavaa ei mene läpi.
Vierailija kirjoitti:
67 vuotta sitten rakennettu talo.
2025 vessat lakkasi toimimasta.
Vessat toimivat edelleen, mutta miehet eivät.
Vierailija kirjoitti:
Unisex vessat piti saada, jotta naiset voivat tuijotella miesten peniksiä.
Välillä näinkin päin.
lopetetaan sukupuolet kokonaan! Pisuaarit voidaan valmistaa läpinäkyvästä materiaalista, koska ei ole erikseen miehiä ja naisia
Vierailija kirjoitti:
Unisex-vessat piti saada, ei kuitenkaan unisex-asevelvollisuutta. Kummallista.
unisex-synnytys puuttuu myös. Tai ei puutukaan, nykyään miehet voivat myös raskautua. Ilmeisesti myös penikselliset miehet :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä näinkin päin.
Toihan on ihan selvää seksuaalista häirintää tuijottaa miehen elintä, kun tämä on kusella.
vaadin miehenä turvatilaa naisilta! Turvatilaksi riittää miesten WC
Vierailija kirjoitti:
Sinne ilmestyy uudenlainen miesadikkaiden ryhmä kuunteleemaan konsertteja.
Ihme otsikointi. Helsingin kirjoitetti väärin ja Kultsa muutettu muuksi.
Joku vaikutusyritys rajan takaa?
Vierailija kirjoitti:
vaadin miehenä turvatilaa naisilta! Turvatilaksi riittää miesten WC
Vaadi sitten, kun joskus käyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
Mites jos laitettaisiin myös naiset avo-WC:ssä käymään? Unisex nääs.
Riuku, hyvä ja halpa.
poistetaan väliseinät kokonaan vessoista. Ihanan suvaitsevaista!
Vitsi te stadilaiset ootte tyhmiä, kylläpä naurattaa. Siitä vaan äänet vihervasemmistolle, niin saatte vielä läpinäkyvät seinät vessoihin.
"Naispuolinen käyttäjä kertoo hiljattain käyneensä katsomassa konserttia Kulttuuritalossa ja menneensä väliajalla vessajonoon. Jonottaessaan koppeihin metrin päässä naisesta oli mies pisuaarilla hoitamassa toimiaan.
Ilmeisesti se olin minä, joka oli nolona, käyttäjä miettii."
Olisihan sitä voinu kans muuttaa pari vessankylttiä miestenvessasta naistenvessaksi. Näin minä,olisin tehnyt. Mutta mähän en oo siellä töissä, joten mikäs mä oon mitään siihen sanomaan. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset katselevat?
pitää tarkistaa minkä kokunen on . Saavat sitten marttakerhossa nauraa pienikokusille miehille. Sitä on se voimaantuminen parhaimmillaan .
Akat aina kyyläämässä munia - mitä sikoja.