Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa kasvaa enää vain työttömyys ja kurjuus

Vierailija
23.09.2025 |

Työttömyys kasvaa rajusti: Karvas pettymys, lausuu ekonomisti

https://www.hs.fi/talous/art-2000011511748.html

Työttömyysprosentti ylittänyt jo 10 prosenttia ja jatkaa kovaa kasvuaan

Kommentit (23)

21/23 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla suomalaisista olisi kyllä ostovoimaa, mutta eivät sitä nyt käytä ja koska raha ei kierrä tarpeeksi talous ei lähde nousuun eikä kasvua saada aikaiseksi. Nyt täytyisi jokaisen uskaltaa laittaa rahaa myös kulutukseen sen verran kuin kykenevät ja suoraan ulkomailta tilaamiset olisi jätettävä vähälle.

Mulla olisi varaa kuluttaa, mutta on mahdollista, että lapseni tarvitsevat jossain vaiheessa multa taloudellista apua. Jättäydyin jo vapaaehtoisesti pois työelämästä enkä nosta edes mitään tukia. Eli nämä hallituksen leikkaukset ja irtisanomissuojan heikennykset eivät koske enää mua. Mun lapseni kuitenkin saattavat joutua tilanteeseen, jossa työt loppuvatkin. Sen vuoksi en kuluta yhtään enempää kuin on aivan välttämätöntä. 

Vierailija
22/23 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla suomalaisista olisi kyllä ostovoimaa, mutta eivät sitä nyt käytä ja koska raha ei kierrä tarpeeksi talous ei lähde nousuun eikä kasvua saada aikaiseksi. Nyt täytyisi jokaisen uskaltaa laittaa rahaa myös kulutukseen sen verran kuin kykenevät ja suoraan ulkomailta tilaamiset olisi jätettävä vähälle.

Suomessa on vain. Reilu 10 prosentilla ostovoimaa...muu porukka elää kädestä suuhun tai tuilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää säästää energiaaremontteihin ja sähköautoon jotka tulee EUn määräyksellä parissa vuodessa pakollisiksi ja fossiilisten polttoaineiden hinta nousee suomessa erittäin paljon..tämä asetelma on nyt tulossa suomen riesaksi EU politiikalla näin on määrätty..

100 000 euroa pitäisi näihin investointeihin ainakin olla pätänkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan