Miksi naiset on niin nyrpeitä ja yhdyntäkeskeisiä pitkässä suhteessa?
Hyvin yleinen tilanne tuntuu olevan se, että alussa seksi on suhteessa monipuolista: on suuseksiä molemmin puolin, monenlaisia asentoja, käsipeliä ja yleisesti läheisyyttä runsaasti. Sitten ajan kuluessa huomaakin, että ainoastaan nopea pano kelpaa naiselle. Ei juurikaan läheisyyttä, suuseksistä edes naiselle tai muusta tyydyttävästä puhumattakaan. Minkä vuoksi julkisuudessa annetaan ymmärtää että naiset rakastavat klitoriksen kiihottelua, kun totuus on se, että naiset ovat jopa yhdyntäkeskeisempiä kuin miehet!!!
Kommentit (7)
Mistä ap olet tämän tiedon kerännyt ja kuinka monta pitkää suhdetta sinulla on takana? Voisitko esittää väitteistäsi jotain dataa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap olet tämän tiedon kerännyt ja kuinka monta pitkää suhdetta sinulla on takana? Voisitko esittää väitteistäsi jotain dataa?
Sehän riippuu ihan pitkän suhteen määritelmästä. Sopivilla kriteereillä nuorikin mies on ehtinyt kerätä kymmeniä pitkiä suhteita vyön alle, joten ei nyt heti ensimmäiseksi epäillä ap:n asiantuntemusta!
Mitäpä muuta mies kaipaisi kuin yhdyntää ja purkautumista.
Kaikki muu enempi on ajan haaskuuta.
Onneksi monet naiset ap:nkin toteamana oppii tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä muuta mies kaipaisi kuin yhdyntää ja purkautumista.
Kaikki muu enempi on ajan haaskuuta.
Onneksi monet naiset ap:nkin toteamana oppii tavoille.
Porvoolainen rakkaustarina.
Mies ei osaa tyydyttää sormin ja kun hän nuolee niin se ei tunnu miltään. Ei vaan saa kiihkoa aikaan, kun ei osaa tyydyttää. Tämän vuoksi vain hänen munansa kelpaa. Sekin tosin kestää liian vähän aikaa.
En tiedä henkilökohtaisesti kun en luonteeni puolesta taivu tylsään taikka huonoon seksiin taikka suhteeseen eli tulee kyllä oireiltua siihen malliin, että lopetan koko homman.
Mutta mitä useista muista naisista tiedän niin mies saattaa vaatia seksiä vaikka olisi oikeasti melkoinen hirviö arjessa. Huutaa pää punaisena missä on ruoka ja miksei ole sitä ja tätä, vaikkei itse osallistu mihinkään paitsi sotkemalla. Tai tuhlaa yhteiset rahat johonkin älyttömään. Tai pelaa kaiket päivät eikä hae töitä. Eri miehiä. Joita kaikkia yhdisti että seksiä piti silti saada ja vielä mitään puhumatta noista muista ongelmista TAI siitä seksistä. Sanattomasti tai valittaen ja vongaten vain päälle.
Kyllähän se pano on helpoin ellei ole ikää ja kuivat limakalvot tai juuri synnyttänyt. Näistäkin jotkut ukkot suuttuu.
En minä ainakaan voisi antaa minulle vastenmielisen miehen katsoa ja koskea minua intiimisti. Helpointa olisi antaa panna, seuraavaksi helpoin joku käsihoito. Suihin tuskin ottaisin mutta sitäkin mielummin kuin että antaisin koskea itseeni. Mutta en siis jäisi sellaiseen suhteeseen. Moni nainen jää, en tarkalleen tiedä miksi. Itse olen kuin perseeseen ammuttu karhu jos seksi ei toimi tai mies ei suostu selvittämään asioita puhumalla, mutta osa reagoi kai enemmän vain tyytymällä ja turtumalla tilanteeseen?
Pitkässä suhteessa seksi saman miehen kanssa on voinut muuttua enempi velvollisuudeksi kuin nautinnoksi. Jos nainen on kuitenkin sitä mieltä, että kyllähän sitä seksiä parisuhteessa pitää aina joskus pitää olla, niin silloin yhdyntä voi olla se nopein ja vähiten vaivaa tuottava tapa harrastaa seksiä.