Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset on niin nyrpeitä ja yhdyntäkeskeisiä pitkässä suhteessa?

Vierailija
23.09.2025 |

Hyvin yleinen tilanne tuntuu olevan se, että alussa seksi on suhteessa monipuolista: on suuseksiä molemmin puolin, monenlaisia asentoja, käsipeliä ja yleisesti läheisyyttä runsaasti. Sitten ajan kuluessa huomaakin, että ainoastaan nopea pano kelpaa naiselle. Ei juurikaan läheisyyttä, suuseksistä edes naiselle tai muusta tyydyttävästä puhumattakaan. Minkä vuoksi julkisuudessa annetaan ymmärtää että naiset rakastavat klitoriksen kiihottelua, kun totuus on se, että naiset ovat jopa yhdyntäkeskeisempiä kuin miehet!!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niii..

minähän se enemmän olen ollut se spontaaninen!

aluksi myös oli hän.

joka päivä yritän pitää hyvänä,halailla,pussailla spontaanisti,hiplailla ja myös ottaa rujummin kiinni ja painaa seinää tai pöytää vasten ja suudella rajusti sekä puristaa sitä ihanaa peppua+tissejä   (josta hän kyllä tykkää)   enkä koskaan unohda kehua hänen kauneuttaan ja hyvää kroppaa ja miten haluan häntä edelleen vaikka ikääkin jo on

+ kaikkea läheisyyttä mutta ei oikein vastakaikua ole saanut.

sitten tämä että minä tykkään nuolla naistani ja aina (monesti) loppuun asti ja seksissä on tärkeää että nainen ei jää koskaan ilman orgasmia vaan hän saa ensin vähintään kerran ,mielellään useasti! + ne lelut mukana myös kun naidaan että hän saa myös silloin kun olen sisällä!

(vaikka kestän melko pitkään ennenkun itse saan niin en yleensä kestä niin kauaa että hän saisi pelkästään vaginaalisen orgasmin,joskus sekin on muutamia kertoja  onnistunut) haluan myös todella pitkää esileikkiä jota oli ennen

(ja se alkaa/alkoi jo päivällä esim.vihjeillä ja viesteillä..)

monesti aloittanut hieronnalla ja yrittänyt joko hellästi tai rajusti mutta se vastaus ollut monesti EI EI ei nyt

M47

ap

Vierailija
22/22 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niii..

minähän se enemmän olen ollut se spontaaninen!

aluksi myös oli hän.

joka päivä yritän pitää hyvänä,halailla,pussailla spontaanisti,hiplailla ja myös ottaa rujummin kiinni ja painaa seinää tai pöytää vasten ja suudella rajusti sekä puristaa sitä ihanaa peppua+tissejä   (josta hän kyllä tykkää)   enkä koskaan unohda kehua hänen kauneuttaan ja hyvää kroppaa ja miten haluan häntä edelleen vaikka ikääkin jo on

+ kaikkea läheisyyttä mutta ei oikein vastakaikua ole saanut.

sitten tämä että minä tykkään nuolla naistani ja aina (monesti) loppuun asti ja seksissä on tärkeää että nainen ei jää koskaan ilman orgasmia vaan hän saa ensin vähintään kerran ,mielellään useasti! + ne lelut mukana myös kun naidaan että hän saa myös silloin kun olen sisällä!

(vaikka kestän melko pitkään ennenkun itse saan niin en yleensä kestä niin kauaa että hän saisi pelkästään vaginaalisen orgasmin,joskus sekin on muutamia kertoja  onnistunut) haluan myös todella pitkää esileikkiä jota oli ennen

(ja se alkaa/alkoi jo päivällä esim.vihjeillä ja viesteillä..)

monesti aloittanut hieronnalla ja yrittänyt joko hellästi tai rajusti mutta se vastaus ollut monesti EI EI ei nyt

lisätään tähänkin vastaukseen vielä että olen sanonut asiasta monta kertaa ja sanonut ehtoja!

ja sitten ollut jo kaksi "apuvaimoa" joita kävin paneskelemassa kun pidettiin hänen asettamaa "taukoa" talvella niin siitähän hänelle tuli ilmeisesti hätä kun onkin miehellä vientiä..niin johan alkoi seksiä tulemaan ja kesti melkein tähän asti taas kun alkoi sama paska uudestaan!

tästä olen sanonut nyt uudestaan ja kun sanon niin SANON  myös sen sitten. osaan myös keskustella ettei siitäkään ole pulaa

en ole mikään köyhä lapanen vaan menestyvä ja varakas mies jolla omaisuuta joka on kaikki minun! hänellä ei ole mitään ja avustan häntä monella tapaa mutta eipä sekään kohta kiinnosta..tiiä sitten tuliko hätä kun olikin minulla vientiä.

M47

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan