Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monien naisten on vaikeaa luottaa miehiinsä?

Vierailija
22.09.2025 |

Tarkoitan tässä siis luottamusta siihen että mies on kykenevä, miehellä on homma hallussa, hän osaa asioita ja ajattelee kumppaninsa parasta. 

Naisten pitäisi luopua stressaamisesta ja kontrolloimisesta. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut osaa jotkut ei.

Vierailija
2/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että monet miehet eivät ole luottamuksen arvoisia, tavalla tai toisella. Näillä naisilla voi olla kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
4/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, älä kyseenalaista lauman johtajaa ja nainen vaietkoon seurakunnassa. Ei jatkoon.

Vierailija
5/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47-vuotias nainen ja pitkässä avioliitossa. Silti minulla on ollut kolme poikaystävää viimeisen kahden vuoden aikana. Lisäksi useita viestittelymieskavereita. Viestit ovat sisältäneet myös eroottissävyistä keskustelua, sekä kuvamateriaalia puolin ja toisin.

Baareissa en käy ja alkoholia en käytä. Miehet ovat itse löytäneet minut ja olleet aktiivisia suuntaani. Kaikille olen kertonut parisuhteestani.

Ja tosiaan, mieheni luottaa minuun täysin.

Vierailija
6/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47-vuotias nainen ja pitkässä avioliitossa. Silti minulla on ollut kolme poikaystävää viimeisen kahden vuoden aikana. Lisäksi useita viestittelymieskavereita. Viestit ovat sisältäneet myös eroottissävyistä keskustelua, sekä kuvamateriaalia puolin ja toisin.

Baareissa en käy ja alkoholia en käytä. Miehet ovat itse löytäneet minut ja olleet aktiivisia suuntaani. Kaikille olen kertonut parisuhteestani.

Tässäpä elävä esimerkki miksei miehet ryhdy parisuhteisiin.

Vierailija
7/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yleensä kun luottaa niin saakin nenilleen. 

Vierailija
8/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin uskollinen hänelle 10 vuotta. Sitten hän jäi kiinni lähes vuoden mittaisesta sivusuhteesta. Tuon jälkeen olin kyllä uskollinen ehkä 7 vuotta kiinni jäämisen jälkeen, jonka jälkeen en minäkään viitsinyt enää olla.

Terveisin Nainen jota lainasit

Vierailija
9/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he itse ovat epäluotettavia. pari-, ystävyys- ja kaverisuhteissa tavallisesti heijastetaan toiseen omia ominaisuuksia.

Vierailija
10/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus pitää ansaita. Moni mies ei ansaitse sitä. 

Vierailija
12/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin uskollinen hänelle 10 vuotta. Sitten hän jäi kiinni lähes vuoden mittaisesta sivusuhteesta. Tuon jälkeen olin kyllä uskollinen ehkä 7 vuotta kiinni jäämisen jälkeen, jonka jälkeen en minäkään viitsinyt enää olla.

Terveisin Nainen jota lainas

Olisit eronnut, niin minä tein kun vaimo paljastui lennokaspilluiseksi.

Vierailija
13/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin uskollinen hänelle 10 vuotta. Sitten hän jäi kiinni lähes vuoden mittaisesta sivusuhteesta. Tuon jälkeen olin kyllä uskollinen ehkä 7 vuotta kiinni jäämisen jälkeen, jonka jälkeen en minäkään viitsinyt

En viitsinyt, kun en halunnut lapsista (3kpl) vuoroviikkoasujia. Se on surullista elämää heille.

Vierailija
14/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä noissa ensimmäisissä asioissa luotan, paitsi viimeisessä, koska hänen sanoihinsa en sitten voikaan luottaa. On valehdellut niin paljon, naisista ja kaikesta muustakin, ettei ole ollut syytäkään luottaa. 

Vierailija
15/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä veikkaat?

Pyysin miestä ottamaan mökille mukaan puutarhahanskoja risusavottaa varten. Mitäpä veikkaat oliko meillä hanskoja mukana?

Mies kävi eilen ruokakaupalla. Mitäpä veikkaat, oliko aamulla lapsille leipää ja maitoa?

Mies lupasi varata lapsen pyytämän sulkapallovuoron. Mitäpä veikkaat, oliko se varattuna kun lapsi meni kaverinsa kanssa tänään hallille?

Olen itse psykoterapiassa uupumuksen ja ahdistuneisuuden vuoksi, ja hankkiuduin hoitoon kun aloin epäillä onko vika sittenkin omassa nupissa, olenko vaativa ja kontrolloiva ja joustamaton ja tukahduttava. Entä jos vain ottaisin rennommin. Tähän mennessä olen kyllä lähinnä vahvistunut ajatus, ettei tämä dynamiikka ole ainakaan ensisijaisesti minun kontrollinhaluatani syntynyt, vaan olen pikemminkin sairastunut raahatessani mukanani vastuutonta mieslasta ja yrittäessäni selittää lapsille miksi heillä on vain 1,1 aikuista saatavilla kun niitä kotona asuu kaksi. Itse toki olen vastuussa siitä jos tähän jään, enkä itse ota niitä puutarhahanskojakin vaan yritän edelleen typeryyttäni antaa miehelle tilaa tuoda edes jonkin panoksen yhtälöön.

Vierailija
16/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aiemmassa sihteessaan tullut jätetyksi, hakatuksi tai petetyksi, niin on aika luonnollista. Varsinkin kun tekijä ollut oikein unelmavävy ulkopuolisten mielestä. Komea, hyvä koulutus, iloinen ja auttavainen, hyvät tulot, kaikkien reilu kaveri., lapsirakas...Ja sitten parisuhteessa tuleekin esiin pimeä puoli....

Vierailija
17/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, älä kyseenalaista lauman johtajaa ja nainen vaietkoon seurakunnassa. Ei jatkoon.

Juuri tämän ajattelutavan vuoksi. Mies ajattelee aina ensin itseään ja omaa etuaan. Edes miehen lapset ei mene oman edun edelle.

Vierailija
18/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut osaa jotkut ei.

Useimmat ei. 

Vierailija
19/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvauvat väittää että nainen on vastuussa kaikesta, joten

Vierailija
20/24 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies laumanjohtajana on kuin Petteri Orpo pääministerinä. Velliä pussissa ja kovasti toivotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän