Toivottavasti persuja äänestäneet ovat nyt hyvillään
Suomi on saatu huonompaan kuntoon kuin mitä se on ollut ikinä. Duunarit kiittävät kun herrat rikastuvat ja työt lähtee alta. Vanhukset ja lapsiperheet kiittävät.
Niin ja mites ne ulkomaalais-asiat, saivatko persut kiristettyä yhtään mitään ulkomaalaisiin liittyvää vaikka maahanmuutolla kekkaloivat hallitusvastuuseen? HAH HAH vaan teille persujen tyhmille äänestäjille, luusereiden puolue. Ai niin, ja kun te aina pilkkaatte erilaisia ihmisiä, erityisesti neurokirjon ihmisiä niin mitäs te tykkäsitte siitä kun Mestari onkin 'assburgeri' kuten te tämän oireyhtymän olette pilkallisesti nimenneet. Sitä saa mitä tilaa?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Olen minä hyvilläni. Marinin katastrofihallituksen jälkeen tämä on ollut kuin lasillinen raikasta vettä.
Kuule, se sun lasillisesi on ihan vaan pissaa. Purra sai sut uskomaan muuta. Mutta nyt ymmärrät tulleesi huijatuksi, ja ensi kerralla äänestät sitten toisin. Jookos!
Olen 90% tyytyväinen. Olisin toivonut enemmän kiristyksiä toimeentulotukihessuille ja puolestaan enemmän rahaa opiskelijoille.
Vierailija kirjoitti:
Olen minä hyvilläni. Marinin katastrofihallituksen jälkeen tämä on ollut kuin lasillinen raikasta vettä.
Myrkkyvesikin on vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, se sun lasillisesi on ihan vaan pissaa. Purra sai sut uskomaan muuta. Mutta nyt ymmärrät tulleesi huijatuksi, ja ensi kerralla äänestät sitten toisin. Jookos!
Miten mua on huijattu? En ole menettänyt vielä yhtään mitään. Voittanut vain. Toisin kuin sen edellisen hallituksen aikana. 😡
Vierailija kirjoitti:
Karma is a butch
Butch?
Vierailija kirjoitti:
Näin nämä asiat koetaan.
Raikas tuulahdus punakaartin katastrofihallituksen jälkeen.
Olen erittäin tyytyväinen.Ihmettelen vaan sitä että ap:n kaltaiset puhuvat kaikkien suulla.Suurin osa on edelleen töissä ja pärjäävät.T p h a k i j o i d en määrä on romahtanut,porukkaa palautetaan kun vassarit haluaisi lisää ja kansalaisuus tukien ehdoksi torpattiin heti nimenomaan vassarien puolelta.,
Joo, olen kyllä pettynyt, ettei tuilla eläviltä ole leikattu enemmän ja maahanmuuttoa pysäytetty. Mutta verrattuna edelliseen hallitukseen hyvin menee
Samoin, en ole pettynyt muuta kuin ettei kehitysa pua leikattu kokonaan ja kellojen siirto lopettamisen lakia ei ole kirjattu.
Kohta taas marraskuu kun yrittää selviytyä tunnin vähemmällä yöunella ja pimeää jo klo 16.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrkkyvesikin on vettä.
Myrkkyä se voi olla tuilla eläville vassareille.
Kiitos, persut, olen tyytyväinen nykyiseen kehitykseen, koskien koko maapalloa!
Vierailija kirjoitti:
Bilehile veteli jauhoja ja viinaa
Olen tyytyväinen, mutta vielä tyytyväisempi olisin jos vauhti olisi tuplaten kovempi varsinkin säästöihin liittyen. Mutta iso ero positiiviseen suuntaan tämäkin on jo verrattuna edelliseen hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma is a butch
Butch?
Butch ja Kid oli ihan paska elokuva kun tuli Areenalta. Annoin arvostelunkin, mutta joku tomppeli vain käski katsomaan seuraavaksi Harry Potteria.
Valkoinen Suomi nousee! Sori siitä sosialistit, myyräntyönne meni mönkään.
Voivoi, miten te tukiloiset pärjäätte kun meidätkin pakotetaan muuttamaan sotatalouteen? Sillä sitä kohti tämä maailman tilanne on menossa.