Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä jo puitu Mia&Niko(&Andreas) kuppikunnan käytös eilisessä BB:ssä?

Vierailija
23.09.2008 |

Siis olen suorastaan pöyristynyt tämän kuppikunnan huonoista käytöstavoista, suvaitsemattomuudesta ja selän takana (ja päin naamaakin) "läyhäämisestä". Nostavat itsensä toisten yläpuolelle, klikkiytyvät paskaa jauhavaksi kuppikunnaksi olosuhteissa, missä pitäisi sietää erilaisuutta ja yrittää tulla toimeen keskenään - ja sitten vielä syyttävät toisia paskan jauhamisesta -, levittävät negatiivisuutta ja pilaavat koko talon (eli ohjelman) ilmapiirin...

Olen henkilökohtaisestikin sitä mieltä, ettei Cheryl ole se penaalin terävin kynä ja elää tosiaan jossain prinsessamaailmassa. Lähtökohtaisesti esim. Mia tai Andreas vaikuttavat paljon enemmän jalat maassa olevilta ja sanavalmiimmilta, mutta toi hirveä toisten mollaaminen ja aggressio. Etenkin Mia ja Nikohan on ihan sekopäitä! Cheryl ja esim. heidän toinen kovasti parjaamansa marianne ainakin yrittävät tulla toimeen kaikkien kanssa...Alkaa sympatiat kallistua Cherylin puolelle vahvasti.

Allekirjoitan täysin tän blogin:

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200809228304316_bl.shtml

Sanokaa omia mielipiteitänne! Eihän tuo ole normaalia ja sivistynyttä käytöstä, eihän?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku niistä vaan pihalle. Sitten niitä loppuja kahta ihan varmasti nimetään talon sisällä, kun oma pikku kuppikunta alkaa käydä vähiin, ja pian olemme saaneet koko läyhäävän porukan pihalle...Oiskin ihan mielenkiintoista nähdä, miten viimeiseksi jäänyt toimii. Alkaako perua sanojaan ja ottaa nöyränä kontaktia muihin talolaisiin.

Eniten mua vitutti se Andreaksen kommentti eilen patiolla, että "Jos he kolme lähtee, niin mitä tämä talo sitten enää tarjoaa". Kun "Heillä on ainakin mielipiteitä, joita he uskaltavat ilmaista suoraan". Niin, siis epäkohteliaasti ja toisia alistaen (niin, ettei muut sitten omiaan uskalla heidän dominoidessaan ja ilmapiiriä myrkyttäessään ilmaistakaan).

Ihan oikein olisi, jos joutuisivat lähtemään kaikki, ja näkisivät sitten, että talon ilmapiiri paranee ilman heitä, ja että katsojat olivat vähän eri mieltä heidän "tarjonnastaan" talolle.

Vierailija
2/14 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me ei voida tietää miltä tuntuu asua talossa. Mia on menny Cherylin käytöksestä ihan sekaisin... siis Cheryl on mun mielestä kohdellut Harria aivan kamalasti niin kuin Andreas siinä päiväkirjahuoneessa sano. Jos mä joutusin kattoon tollasta sivusta niin kyllä mullakin alkais varmaan naksua.

Mutta joo kyllä tää kolmikko pilaa talon tunnelman. Mutta en mä tajua sitä miks Mariannenkin jauhaa koko ajan samaa... Niitten pitäs nyt oikeesti päästä vaan yli kaikesta. Olis hyvä jos tulis vaikka päivä tehtävä että ei saa puhua ollenkaan. Mun mielestä ne puhuu nyt liikaa ja vajoavat vaan syvemmälle suhon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää Cheryll. Ihan sama mitä se tekee niin joku näistä kolmesta (ja aikasemmin myös Maria) takertuu pienimpäänkin asiaa. Ikinä ei ole näiden mielestä hyvin. Mä ymmärrän jos joku ärsyttää ja ymmärrän veetuuntumisen tiettyyn pisteeseen saakka, mutta rajat on näissäkin asioissa ja ne pitää tajuta. Enkä mä oikeastaan ymmärrä mitä pahaa siinä on jos C elää vaaleanpunaisessa unelmassa, eikös jokainen kuitenkin haluaisi niin tehdä. Ja jos C:llä on kultalusikka, niin mitä sitten. Toisilla se on, toisilla ei. Jos sitä ei ole, niin voi kuitenkin yrittää tehdä omassa elämässään parhaansa eikä odottaa että taivaasta tippuu kaikki mitä haluaa. Sitä paitsi C:hän sanoi että se on tehnyt kovasti töitä asioidensa eteen. Maria on varmaan keskittynyt vaan pieru ja paska -juttuihin elämänsä aikana ja sitten se on niii-in kamalaa jos joku on tehnyt jotain ja saanutkin itselleen sitä mitä haluaa. Mä olen sata varma että Maria on/oli kateellinen Cheryllille.

Ja mitä Harrin ja Cheryllin välillä tapahtui niin eihän siinä tapahtunut yhtään mitään. Harrilla ei varmaan ole ollut ikinä nättiä tyttöä kaverina eikä se osannut suhtautua Cherrylin kaveruuteen. Luuli varmaan että vieressä istuminen on sama kuin seurustelu. Pelottavia tuollaiset miehet. Ja mikä ihme oli se palkintolehmä -kommentti?

Ja sitten kun nämä uudet tulivat ja Cheryllillä oli hauskaa. Olipa kauheaa! Itse ahdistivat Cherrylin nurkkaan kiusaamisellansa ja kun C sitten sai uusia kavereita ja oli heidän kanssaan erilainen niin maailma loppui tällä nelikolla. Kuka oikeasti haluaa olla ihmisten kanssa jotka kiusaavat kun on mahdollisuus saada toisenlaista seuraa? Cherrylin olisi varmaan vaan pitänyt kärvistellä tämän nelikon kynsissä eikä edes yrittää ystävystyä toisen kanssa. Sairasta sakkia! Onneksi tämä porukka on tämän viikon äänesytksessä.

Vierailija
4/14 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää suunnattomasti se, että Cherylliä haukutaan kultalusikka suussa syntyneeksi tms., koska hänellä on rahaa. Hän on saanut rahaa perintönä isältään, joka on kuollut. Moniko meistä ottaisi mielummin rahaa kuin pitäisi vanhempansa? Älytöntä kutsua kultalusikka suussa syntyneeksi jotain, joka on menettänyt toisen vanhempansa - vaikka onkin saanut perintöä! Rahaa vai vanhemmat elossa... hmm...

Vierailija
5/14 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut todella riidanhaluinen alusta asti, kohde oli vaan aluksi Minna. Jonkun olisi pitänyt sanoa tytölle, että suvaitsevaisuus on kaiken a ja o noin pienessä yhteisössä. Jos aikoo suuttua joka asiasta, mikä ei mene hänen päänsä mukaan, niin vaikeata tulee olemaan. Kovan kuoren alla on kuitenkin ihan rikki. Marian olisi pitänyt äidillisellä otteellaan opastaa "tytärtään" positiivisemmaksi, mutta nyt antoikin esimerkillään mallin, että päästä vaan kaikki suustasi ulos, mikä mieleen juolahtaa ja ole mahdollisimman negatiivinen...

Vierailija
6/14 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos sen siis sellaisena haluaa nähdä), että KATSOJAT äänestivät Marian ulos ja BB päätti sääntörikkomusten takia nimetyt henkilöt. Hittoako se Mia ja muut Cherylille kettuilivat, jos heitä ei häätöäänestyksen tulos miellyttänyt.

Ei tässä ohjelmassa kukaan taloon saa jäädä etuoikeutettuna, vaan katsojaäänestyksen tuloksen perusteella. Talossa olijat ovat kyllä tehneet kaikkensa saadakseen Cherylin ulos (ollut äänestyksessä jo kolme kertaa), joten voisivat vähän miettiä, miksi kuitenkaan tyttö ei tipu.

Aika monen katsojankin mielestä Cheryl tuntuu olevan aika "bling bling" ja vähän ärsyttävä, mutta Mia&Maria&Niko&Andreas porukka on omalla pahansuopuudellaan saanut katsojat SILTI enemmän Cherylin puolelle.

Uskon, että jos talossa ei olisi ollut moista klikkiintynyttä, toisia alistavaa ydinporukkaa, vaan kaikkia olisi kohdeltu reilusti, Cheryl olisi jo saattanut pudota. Nyt katsojat haluaa ulos noi tosia kiusaavat ylimieliset ihmiset.

En olisi uskonut äänestäväni oikeesti BB:n takia, mutta nyt melkein tekee mieli antaa miinusääni Mialle. Ja seuraavaksi Nikolle.

Vierailija
7/14 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aden ois pitänyt muutenkin lähteä, koska vaimoke raskaana. Miia on vaan niin turha siellä. Eilenkin 24/7 :ssa mollasi tsipaa koko ajan ja sai myös Masan puolelleen, ikävää.

Ja teron saisivat jättää rauhaan; naurettavaa tuo "miltäsustaterotuntuu-jankutus".

Vierailija
8/14 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomaton kiukutteleva murrosikäinen pentu. Ne ovat Aden kanssa täysin vahvempien (Mantan) vietävissä ja manipuloitavissa, ihmettelen kyllä missä vaiheessa tuollainen klikki on päässyt syntymään? Kyllä BB:n nyt pitäisi puuttua asiaan ihan tosissaan, nythän ne ei edes ymmärrä joutuneensa äänestykseen paskanpuhumisensa takia vaan luulee olevansa jotain jaloja ja rehellisiä ihmisiä.

Cheryllin pisteet nousevat tämän myötä, samoin Mariannen. Minusta olisi kiva että klikki hajoaisi jo senkin takia, että uudet ihmisetkin pääsisivät vähän esille eikä vaan jauhettaisi noita vanhoja juttuja.

Vierailija
9/14 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla se pahanilmanlintu. Sunnuntain talkshow:ssakin kun Vappu kysyi negatiivisinta henkilöä, niin kaikki oli ihan suu auki. Sitten Manta nostaa kätensä ja rääkyy, että minä kai sitten kun kukaan muu ei viitsi nostaa. Arrgghh.... Ja sitten Cheryll nostaa kätensä, siis oikeastiko hän on alkanut uskomaan noiden ääliöiden puheita?! Jotenkin tuntuu aivan ihmeelliseltä, että miten nämä 4, nykyään onneksi enää 3, eivät itse tajua, että he ovat niitä negatiivisen ilmapiirin luojia tuolla talossa??? syyttävät vaan muita koko ajan!! Mantakin eilen alkoi extrassa vielä siitä p:n puhumisesta jotain sanomaan, niin Kataja hyvin sanoi hänelle, että hän ei voi tietää mitä muut ovat puhuneet, mutta me täällä ulkopuolella tiedämme kyllä mitä kaikki ovat puhuneet. Ja että tämä Mantan jengi on se pahin joka tätä p:tä on jauhanut. Meni Mantakin hiljaiseksi.

Vierailija
10/14 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että tämä Mantan jengi on se pahin joka tätä p:tä on jauhanut.

Loistavaa!

Vierailija
11/14 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että tämä Mantan jengi on se pahin joka tätä p:tä on jauhanut.

Loistavaa!

ja hyvä että sanoi!!

Vierailija
12/14 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tänä vkonloppuna (toivottavasti lähtee Mia, mutta ei ainakaan Harri) ja sitten klikkiläisiä olisi enää kaksi. Uskon, että mitä pienemmäksi "oma porukka" käy, sitä vähempiin käy uhokin. Siinä vaiheessa kun on enää yksi jäljellä, on tosi mielenkiintoista nähdä, miten käyttäytyy. Haukkuuko edelleen muita, vai syökö sanansa ja rupeaa kaveeraamaan haukkumiensa ihmisten kanssa, vai tahtooko kenties oma-aloitteisesti ulos talosta.

Mielenkiintoista olis myös päästä todistamaan sitä, kun klikkiläiset lopulta tulee ulkomaailmaan ja näkee, mitä heistä on sanottu ja kirjoitettu, ja tajuavat, miten ulkomaailma on heidän toimintansa hahmottanut. Osaavatkohan mennä yhtään itseensä?

ap

Vierailija
13/14 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että se on jonkinlainen moottori tuolle negatiivisuudelle, mikä on yllättävää. Mia ja Niko on enemmän johdateltavissa? Joka tapauksessa saattaa olla että toista tilaisuutta saada Andreas ulos ei ihan heti tule ja saa jatkaa tuolla klikkeilyään. Olis kiva nähdä mitä Mia ja Niko tekee, jos Andreas saa kenkää.

Vierailija
14/14 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mian käytös on todella moukkamaista ja loukkaavaa C.ä kohtaan. Olen itsekin välillä ärsyyntynyt C:n itsekeskeisestä prinsessakäytöksestä, mutta tuollainen systemaattinen kiusaaminen kertoo eniten kiusaajan tyhmyydestä.

Valitettavasti tuollaisia ihmisiä on myös monilla työpaikoilla. Itse ainakin tunnistan parista kollegastani juuri tuollaisia ilmapiirin myrkyttäjän piirteitä.

Kiusaajat ovat reppanoita!