Miksi osa pärjää tuilla ja osa ei?
Miten osalla jää jopa säästöön ja osalla menee kaikki. Ite hyvin pärjään. Huom. Maksan laskut, vuokra ja ruuat. On minulla lemmikkejä ja hyvin riittää rahat. Miksi muilla ei?
Kommentit (45)
Elän tuilla ja maksan lääkärikäynnit itse. Eikö tässä ole aikamoinen paradoksi?
Ihmisillä on eri käsityksiä siitä, mitä on nuukasti eläminen. Jonkun mielestä se on esim. sitä, ettei osta kuin yhden valmisaterian. Toisen mielestä se on aika tuhlailua, jos ostaa yhdenkin valmisaterian, koska itse tehty on halvempi.
Joskus taas ei auta, vaikka ostaisi vain halvinta ja söisi niin vähän, että koko ajan on vähän nälkäinen olo. Itselläkin oli näin joskus ennen kuin löysin osa-aikatyön. Pelkillä tuilla kaikki rahat meni viimeistä euroa myöten, vaikka ostin halvinta ja söin vähän. Epätoivo kasvoi ja hain toimeentulotukea, mutta sain vain surkean pikkusumman. Sitten onneksi sain osa-aikatyön, josta alkoi jäädä vähän säästöönkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten pärjäät 600.kuussa voi olla Ankeeta
Hyvin huonosti pärjään mutta pärjään. Kiitos sympatiasta, olet ihana ihminen! Yleensä täällä kommentoidaan työttömyydestä että mee töihin, et oo töitä harkinnu tai työpaikat on keksitty yms. Kesän notkuin puistossa ja keräsin tölkkejä, nyt sitte notkun kirjastossa ja kerään tölkkejä. Loistavaa iltaa Sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minulla menee pelkästään alkoholiin 400€/kk ja tupakkaan 100€/kk.
T. työtön mies
Laitappa mieluummin tuo 400€ säästöön
Sä olet kyllä hyvin yksinkertainen ihminen, jos luulet, että lainaamasi vastaaja oli oikeasti työtön mies eikä toksinen miesvihaajapalstatäti.
Olet sinäkin jos luulet että tuo ei ole "normaalia" elämää monella työttömälläkin. Ehkä tuo mennyt itseltäkin mutta en kyllä ole ollut työttömänä.
Mitä tarkoittaa pärjääminen? Kaikkihan pärjää. Ihan kaikki ja aivan kaikki. Oli rahaa säästössä, nolla tai miljoona miinuksella.