Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko katoamistemput normaalia käytöstä alkoholiongelmaiselle?

Vierailija
22.09.2025 |

Todella stressaavaa kun ei yhtään tiedä mitä toinen tekee. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestaan olen ihmetellyt tätä alkoholistien puolisoiden tarvetta vainota puolisoitaan.

Miksette laita aikuiselle ihmiselle vaikka metsästyskoiran GPS pantaa, kun kerran pitää tietää 24/7 missä toinen liikkuu?

Mikä siinä on että puolison pitää jatkuvasti olla siinä talutushihnan ulottuman päässä?

Ettekö te ole eläneet aikana ennen matkapuhelimia? Silloin oli ihan normaalia ettet välttämättä saanut jotain kiinni viikkoon, koska hän ei sattunut päivystämään kotona puhelimen ääressä sinua odottaen.

Olen elänyt. Lapsena etsin isääni putkasta, sairaalasta, roskiksista ja välillä viikkoon ei löytynyt. Ja huom äiti ei asunut meidän kanssa. Ehkä haluan nyt elää sen sitten uudestaan ja siksi valitsin alkoholistin 

Miksi etsit? Anna olla kadoksissa, kyllä se

No joo totta. Mennyt vaan jo pari päivää mutta toisaalta sitä on sattunut ennenkin 

Vierailija
22/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todellakin. Me tunnemme niin suurta häpeää itseämme kohtaan. Sitä miten me käyttäydymme ja miten läheisiämme kohtelemme. Silloin on helpointa eristäytyä täysin ja vihata itseään. En nyt puhu muuta kuin itsestäni. Mutta uskon, että moni muukin päihdeongelmainen kokee näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti etsii omaa rauhaa, kun ympäröivä yhteiskunta tarjoaa samalla vain pelkkää kärsimystä. 

Vierailija
24/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini mies katoaa säännöllisen epäsäännöllisesti viikoksi tai pariksi juopotteluretkilleen.

Vierailija
25/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti on luonteeltaan varsin arka.

Krapulassa varsinkin.

Ja katoaa myös silloin 

Vierailija
26/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätini mies katoaa säännöllisen epäsäännöllisesti viikoksi tai pariksi juopotteluretkilleen.

Anna hänen juopotella rauhassa.

Vierailija
27/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vain tuo horsman kotiin rapakosta krapulassa herättyään.

Vierailija
28/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti kokee, että maailma on liikaa, sitä ei jaksa käsitellä selvin päin. Siinä on vain liikaa kaikkea, eikä sitä jaksa. Huumeaddikti taas kokee, että maailma on ihan liian vähän. Sitä ei pysty käsittelemään selvin päin, kun se ei riitä. Sit kun olet molempia, kuten minä, alkaa elämä olla sietämätöntä. 

Vierailija
29/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata toivoa mitään eikä odottaa. Tulet pettymään. Riippuvuudelle häviät aina. 

Vierailija
30/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten jotkut jaksaa valittaa ja uhriutua jonkun juomisesta. Antakaa ihmisten juoda. 

Vierailija
31/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusjuttu. Kuuluu alkoholistin peruskoulutukseen ja työnkuvaan. Katoaminen muutamaksi päiväksi on alkkiksen ammattitaidon ensimmäisiä tehtäviä, jotka pitää hallita taiten.

Vierailija
32/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti kokee, että maailma on liikaa, sitä ei jaksa käsitellä selvin päin. Siinä on vain liikaa kaikkea, eikä sitä jaksa. Huumeaddikti taas kokee, että maailma on ihan liian vähän. Sitä ei pysty käsittelemään selvin päin, kun se ei riitä. Sit kun olet molempia, kuten minä, alkaa elämä olla sietämätöntä. 

No tämä oli hienosti sanottu! Olet ehkä oikeassa. En ole itse osannut ajatella näin.

Vierailija
33/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon vanhat pulsut ovat kadonneet. Nykyään kaikki ovat sekakäyttäjiä. Ja ne ovat arvaamattomia. Puliveivarit olivat yleensä aina kilttejä ja sympaattisia.

Vierailija
34/34 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta moni vastannut on oikeassa. Aikuinen mies varmaan löytää kotiin kun hän haluaa. Mitä ihmettä mä siitä huolehdin ja stressaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän