Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (1972)
voisin ehkä ottaa tuollaise ylisöpön luppakorvaisen spanielin ellei niillä olisi noin tuhottomasti karvaa (ja sitä myöten karvanlähtöä). Olen alkanut katsella koirarotuja, joilta karvaa ei lähde.
Vierailija kirjoitti:
voisin ehkä ottaa tuollaise ylisöpön luppakorvaisen spanielin ellei niillä olisi noin tuhottomasti karvaa (ja sitä myöten karvanlähtöä). Olen alkanut katsella koirarotuja, joilta karvaa ei lähde.
Ei lähde karvaa, mutta sittenpä turkkia on trimmattava ja pestävä hyvin ahkerasti. Mulla on pitkäkarvainen koira jolla karvanlähtö 2 x vuodessa, mutta muulloin harjaus kerran viikkoon riittää eikä kämpässä irtokarvoja juurikaan näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lähde karvaa, mutta sittenpä turkkia on trimmattava ja pestävä hyvin ahkerasti. Mulla on pitkäkarvainen koira jolla karvanlähtö 2 x vuodessa, mutta muulloin harjaus kerran viikkoon riittää eikä kämpässä irtokarvoja juurikaan näy.
juu, ei se trimmaus haittaisi yhtään, kunhan ei karvaa lähtisi.
Älkää nyt villiintykö, mutta olen nyt tuijottanut livekuvaa ja pikku pööpöttimelläkin "nahkarotsi" on oikeaa kokoa. Päivällä ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt villiintykö, mutta olen nyt tuijottanut livekuvaa ja pikku pööpöttimelläkin "nahkarotsi" on oikeaa kokoa. Päivällä ei ollut.
This is a miracle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
This is a miracle
It was 🍼
Pennut on ihania ja muru kans, mutta muuten tämä kausi ei mielestäni ole lähtenyt jotenkin käyntiin. Ois edelleen kiva tietää enemmän murusta ja mitä tältä pentueelta halutaan jne. Toivottavasti paranee.
Chattiin mars.. mars.. 🏃
19. 00
Vierailija kirjoitti:
Pennut on ihania ja muru kans, mutta muuten tämä kausi ei mielestäni ole lähtenyt jotenkin käyntiin. Ois edelleen kiva tietää enemmän murusta ja mitä tältä pentueelta halutaan jne. Toivottavasti paranee.
Mitä siltä pentueesta halutaan ? Taisi viimeksi kasvattaja ihan kertoa että toivoo pentujen pääsevän aktiivisiin koteihin joissa koiran kanssa harrastetaan tai tehdään asioita. Sanoi vielä että ihan sama mitä, kunhan koiran kanssa tehdään asioita ja koira saa osallistua ihmisten elämään
Vierailija kirjoitti:
Lähti käyntiin ja ryminällä!
Vierailija kirjoitti:
Chattiin mars.. mars.. 🏃
19. 00
Yritän vilkuilla mutta tässä nyt kohta happeninkiä
Tarkotin, että miksi pentue on haluttu tehdä. Miks valittu just muru ja isä jne. Mitä tuo rodulle jne.
Miksi pitäisi tuoda rodulle jotakin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tuoda rodulle jotakin?
Toivottavasti oli vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkotin, että miksi pentue on haluttu tehdä. Miks valittu just muru ja isä jne. Mitä tuo rodulle jne.
kysy chatissa. se alkaa ihan kohta
voi että nuo pienet narisijat on söpösiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kysy chatissa. se alkaa ihan kohta
Eri, mutta mä kysyin vähäb tohon viittaavaa eikä vastattui :D en usko että näkevät puoltakaan kysymyksistä kun höpöjutut täyttää chätin
Murulla on vähän kovempi tyyny tällä kertaa :D
Hyvin hyvin hyvin pieniä vasikoita, ayshire-holstein sekoitus 👍