Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3

Vierailija
22.09.2025 |

Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)

https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…

Kommentit (11612)

Vierailija
10381/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaa, jankkaa, syyttelee, haukottelee, kertoo että meitä on monta ja tehtailee omiin oksennuksiinsa peukkuja. Heh

Vierailija
10382/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaa, jankkaa, syyttelee, haukottelee, kertoo että meitä on monta ja tehtailee omiin oksennuksiinsa peukkuja. Heh

Tee jotain noille harhoillesi, mene vaikka nukkumaan, ota nalle kainaloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10383/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helkkarin tietotoimisto tää on. Etsikää tietoa jos kiinnostaa. Täällä ei kukaan maksa kellekään siitä että yrittää vastailla.

Ettekö osaa itse etsiä tietoa ????!!!

Vierailija
10384/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helkkarin tietotoimisto tää on. Etsikää tietoa jos kiinnostaa. Täällä ei kukaan maksa kellekään siitä että yrittää vastailla.

Ei se ehkä osaa. Jos se ei tiedä mikä on esim Google.

Vierailija
10385/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
10386/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiran ei tarvitse olla sijoituskoira, sillä koira voi olla myös yhteisomistuksessa eli useampi henkilö omistaa saman koiran kuten esim.  koiran kasvattaja ja toinen omistaja, kaveri ja kaveri tai useampi perheenjäsen. Tämä ihan yleinen käytäntö. Kennelliitosta saa lisätietoja. Hankkikaa ihmiset tietoa ennen kuin alatte höpistä mutua. 

Sen takiahan täällä aiheesta juuri keskustellaan, että tietoa saataisiin ja jaettaisiin.

Täällä et faktatietoja saa. Mene Kennelliiton sivuille ja saat oikeaa tietoa. Ei se ole niin vaikeaa. Osaathan googlettaa? 

Niin just. Uusavuttomat alkaa kyllästyttää.

Vierailija
10387/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan perheen Hanki/Sulo on saanut. Tykkää harjaamisesta ja ulkoilusta. Ihmisten näykkimisestä poisoppiminen on vielä työn alla, tämä koulutus edessä varmasti kaikilla pentujen omistajilla.

Vierailija
10388/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olis noin jyrkkä, mutta eipähän täällä saatuun tietoon kannata luottaa pätkän vertaa. On tääl ihan tietäviiki tyyppei, mutta maallikko/ummikko ei niitä erota scheissetulvast. Keskusteluun kyl kuuluu kyselytki, mutta kandee potentiaaliset vastaukset ottaa enempiki mielipiteinä ja tosiaa ne faktat tsekata muualt. 

Vierailija
10389/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta toisaalta monesti olen ketjusta lähtenyt myös saman ties pois jos pari sivua on vain jotain väittelyä. Ei sellaista viitsi lukea.

Juu ei todellakaan, väittelyitä joissa jokainen osapuoli haluaa saada viimeisen sanan ja sittenhän sitä jatkuu sivukaupalla. Silloin minäkin olen poistunut ja palannut vasta pidemmän ajan kuluttua katsomaan, olisiko aihe jo loppuunkäsitelty.

Vierailija
10390/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joku nyt jaksaa jauhaa.

Mistä täällä sitten saa kirjoittaa? Siitäkö mihin malliin kakka putoaa pennun takapuolesta tai keksiä sivukaupalla vuorosanoja mitä koirat puhuvat keskenään? Kaikki muu tuntuu muuttuvan joidenkin mielestä heti trollaamiseksi, jankutukseksi tai jauhamiseksi. Senkin olisi voinut kertoa heti alkuunsa, että pennut ovat sijoituskoiran pentuja, niin se ei olisi aiheuttanut yleistä hämminkiä asian paljastuttua.

Onko sijoituskoiran pentuja vai ei, me emme lopullista totuutta kyllä tiedä eli antaahan olla eikös juu. 

Eihän sillä ole lopulta väliäkään, mutta aihe on joka tapauksessa uusi ja kiinnostava sekä sellainen, josta mitä ilmeisimmin tulisi puhua

Ehkä tämä ei ole oikea foorumi tuolle asialle. Pitää kunnioittaa ketjun aihetta.

Vierailija
10391/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään usko puoliinkasn mitä täällä kirjoitetaan. On täällä ollut hyviäkin viestejä missä on kirjoitellut selvästi ihmisiä jotka tietää asiastaan. Sellaiset kirjoittaa ja se on siinä. Ei ne väittele.

Vierailija
10392/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstanhan voisi siis lopettaa, kun kaikki osaa niitä pentuja varmasti ihan itsekseenkin katsoa ja lähetystä selata, mihin täällä mitään keskustelua tarvitaan?

Vierailija
10393/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä ketjussa on myös tullut monta juttua josta olen sitten lähtenyt etsimään tietoa. Kun joku asia on ollut uusi tai kiinnostava. Helpommin ja nopeammin sen tiedon saa ja luotettavammin kun lähtee sitä etsimään.

Vierailija
10394/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi myös avata uuden ketjun jos joku aihe erityisesti kiinnostaa. Sillä tavoin ehkä löytää paremmin niitä jotka haluaa juuri siitä aiheesta puhua.

Vierailija
10395/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten olen tykännyt niistä jotka juttelee pennuista 🥰

Vierailija
10396/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi suitsia suuhun jos hieman off topiciin lipsahtaa, sillä hyvin salliviahan nämä kaikki pentulive-keskustelut ovat olleet. Eri asia tietty on jos lipsahduksesta kasvaa pitkäaikainen märehtiminen kiitos hämmentäjien joiden ainoa idea on härkkiä ja provosoida. 

Vierailija
10397/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juttelen Murun mammastakin ja muista koirista ja muista eläimistä ja höpötänkin ja ja en juttele vain pennuista. Ei varmaan tykätä 🥺

Vierailija
10398/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laittaisi suitsia suuhun jos hieman off topiciin lipsahtaa, sillä hyvin salliviahan nämä kaikki pentulive-keskustelut ovat olleet. Eri asia tietty on jos lipsahduksesta kasvaa pitkäaikainen märehtiminen kiitos hämmentäjien joiden ainoa idea on härkkiä ja provosoida. 

Minustakin kaikesta voi keskustella mutta ymmärrän että monet väsyy(itsekin) jos joku aihe vaan jatkuu ja jatkuu. Se vie tilan kaikelta muulta.

Vierailija
10399/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juttelen Murun mammastakin ja muista koirista ja muista eläimistä ja höpötänkin ja ja en juttele vain pennuista. Ei varmaan tykätä 🥺

Joo kyllä tykätään.

Vierailija
10400/11612 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä tykätään.

Höpöttäminen on ihan jees. Murunmammakin höpöttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä