Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (10584)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16.54 Kuura voitti pitkän painin . Ihan mahdoton ampiaispesä kun ottaa kierroksia 😅 ,
16.56. Painipari palasi syömästä , jatkuuko matsi Kuuran kanssa?
16.57 Kuura leikkii kummitusta .😂16.58 Kuura saa hepulin 😂
16:59 ponkaisee ulos peiton alta ja suussa puruluu tms
(kiitos vinkistä 🙏 tästä Kuuran hepulista saisi mainion pitkän videon jos vain yle tekisi koko sessiosta klipin ajalta 15:54- 17:01)
ajalla 16:54 - 17:01
Vierailija kirjoitti:
Lounaschatissa mainostettiin Hangen eli Sulon Instagramia. En löydä sitä, laittaisiko joku tänne linkin, kiitos.
Laitat nimen ja rodun niin löydät.
Ei löydy. Muita Suloja kyllä, mutta ei Hanki-poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea sijoituskoirassa on sille, jolle se koira on sijoitettu? Koira ei ole oma, on pakko teettää sillä pennut ja hyöty menee kasvattajalle vaikka itse tekee kaiken työn. Eikö ole vain helpompaa ottaa oma koira?
saa koiran halvemmalla
Eli ei tartte maksaa yhtä koiraa ja jää vaille kokonaisen pentueen myyntituottoja. Mun laskin ei tee tuosta kannattavaa, mutta tämä aihe jo käsiteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy. Muita Suloja kyllä, mutta ei Hanki-poikaa.
En ole minäkään löytänyt, Suloja on kyllä muita.
Ihan varmaan löytyy. Ei vaan viitsi linkkejä alkaa kuljetella tänne ihmisten tileiltä.
Täällä tuntuu olevan varsin liikunnallisia koiraihmisiä. Missä on kaikki ne, jotka ei meinaa koiraa jaksaa viedä lähimmälle lyhtypylväälle asti?
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmaan löytyy. Ei vaan viitsi linkkejä alkaa kuljetella tänne ihmisten tileiltä.
Minulle viime vuonna eräs ystävällisesti antoi tänne Harun instan kun en sitä itse löytänyt mutta tottakai teet niin kuin parhaaksesi näet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle viime vuonna eräs ystävällisesti antoi tänne Harun instan kun en sitä itse löytänyt mutta tottakai teet niin kuin parhaaksesi näet.
Viime vuonna ketju meni lopulta lukkoon kun niitä tilejä alettiin tänne rahdata. Ihmiset kerjäsi linkkejä koska eivät edes käytä instaa nähdäkseen aina jonkun kuvan.
17:38 puspus pusupupsit 😚😚💋 puspus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna ketju meni lopulta lukkoon kun niitä tilejä alettiin tänne rahdata. Ihmiset kerjäsi linkkejä koska eivät edes käytä instaa nähdäkseen aina jonkun kuvan.
OK, asia selvä. Joskus viime vuonna mietinkin miksi se on lukittu.
Ehkä se löytyy kun vain hakee. Kiitos sulle kun selvensit asian.
Ei kyllä löydy. Mutta ymmärrän täysin perustelut, miksi tiliä ei kannata täällä nimetä, joten asia on ok. Kyseessä ovat kuitenkin yksityishenkilöt. Voisiko edes parilla sanalla täällä kertoa, miten Sulolla on tämä eka viikko mennyt..?
Vierailija kirjoitti:
Lounaschatissa mainostettiin Hangen eli Sulon Instagramia. En löydä sitä, laittaisiko joku tänne linkin, kiitos.
löytyy helposti googlaten. siellä on mm. uva, kun sulo katselee pentuliveä, kuulemma paras ohjelma ikinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea sijoituskoirassa on sille, jolle se koira on sijoitettu? Koira ei ole oma, on pakko teettää sillä pennut ja hyöty menee kasvattajalle vaikka itse tekee kaiken työn. Eikö ole vain helpompaa ottaa oma koira?
saa koiran halvemmalla
Eli ei tartte maksaa yhtä koiraa ja jää vaille kokonaisen pentueen myyntituottoja. Mun laskin ei tee tuosta kannattavaa, mutta tämä aihe jo käsiteltiin.
Aika monesti se narttu menee kasvattajan luokse penikoimaan eli kaikki siihen liittyvä vaiva jää pois siltä jolle koira on sijoitettu. Sen jälkeen saat koiran takaisin ja se on sitten sinun virallisesti.
Voi yhden kerran. Ei löydy googlaten kyseinen tili, ainoastaan muita Sulo-koiria.
Vierailija kirjoitti:
Voi yhden kerran. Ei löydy googlaten kyseinen tili, ainoastaan muita Sulo-koiria.
suurinpiirtein ensimmäinen tulos tuli. sinulla on jotain vikaa hakusanoissa, jos et löydä
Minäkään en löydä. Olen koittanut nyt nimen ja kaikkien mahdollisten rotunimen variaatioiden kanssa, ja hakutuloksissa ei todellakaan tätä Suloa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
löytyy helposti googlaten. siellä on mm. uva, kun sulo katselee pentuliveä, kuulemma paras ohjelma ikinä
Luulisi pennulle tulevan ikävä kotiin :(
Ihan varmasti löytyy jos käytät itse instagramia :). Laitat nimen ja rodun. Eihän sitä nyt googleen laiteta vaan sinne instaan :)
16:59 ponkaisee ulos peiton alta ja suussa puruluu tms
(kiitos vinkistä 🙏 tästä Kuuran hepulista saisi mainion pitkän videon jos vain yle tekisi koko sessiosta klipin ajalta 15:54- 17:01)