Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3

Vierailija
22.09.2025 |

Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)

https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…

Kommentit (10252)

Vierailija
9441/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.09 Tuima katse suoraan kameraan - meihinkö muka kyllästytty? 

Vierailija
9442/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikilla on Areena ja se kyllä näyttää 24/7. Siihen pitää vain kirjautia, niin rupeaa näkymään muitakin ohjelmia, mitä ei perustv:ss' näytetä.

Eipä ole lähes kaikilla älylaitteita ja vaikka älytelkku hankittaisiin, niin välttämättä ei osaisi käyttää. Äidilläni ei ole, tätini hoivakodissa ei ole, eikä muuten mullakaan ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9443/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennut joko nukkuu tai itkee pois laatikosta.

Vierailija
9444/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ajatella että ihan juttua ollut. No, sama myös ihmisellä, sen minkä syöt/juot tulee myös ulos".

Tuleeko siis sama määrä, enemmän vai vähemmän?

Tarvittavat ravintoaineet lasketaan milligrammoissa, jätökset kiloissa. Siitä voi päätellä. Toiminta tarvitsee myös kuitua ja massaa,  se on niin kehittynyt pakosti.

Vierailija
9445/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tänään leikittykin mm. puren sua ja sä puret mua. 

Vierailija
9446/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapsukaiset vähän ponnekkuutta noihin karkaamisyritykseen 😁

Vierailija
9447/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että jätin ohjelmalle jo lauantaina henkiset hyvästit, kun kolmikko lähti. Kyynel vierähti, mutta nopeasti haikeus katosi. Olin valmis luopumaan ja iloinen pentujen uudesta elämästä :-)  Nyt tämä viimeinen viikko tuntuu jotenkin oudon turhalta.

Ihan sama. YLE tekee ehkä virheen nyt venyttäessään tätä viikolla.

Itse ajattelisin sitä miten pennut itse  näyttää olevan suuntautuneet jo ulospäin.  Toisaalta laatikko tuo vielä turvaa.  Kyllä he selviävät vielä viikon.  Kasvattajasta en ole varma 😁

Vierailija
9448/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ajatella että ihan juttua ollut. No, sama myös ihmisellä, sen minkä syöt/juot tulee myös ulos".

Tarvittavat ravintoaineet lasketaan milligrammoissa, jätökset kiloissa. Siitä voi päätellä. Toiminta tarvitsee myös kuitua ja massaa,  se on niin kehittynyt pakosti.

Kenen jätökset lasketaan kiloissa? Jos ruoka lasketaan kiloissa, jätösten määrä on siihen verrattuna sadoissa grammoissa.

Vierailija
9449/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että jätin ohjelmalle jo lauantaina henkiset hyvästit, kun kolmikko lähti. Kyynel vierähti, mutta nopeasti haikeus katosi. Olin valmis luopumaan ja iloinen pentujen uudesta elämästä :-)  Nyt tämä viimeinen viikko tuntuu jotenkin oudon turhalta.

Ihan sama. YLE tekee ehkä virheen nyt venyttäessään tätä viikolla.

Itse ajattelisin sitä miten pennut itse  näyttää olevan suuntautuneet jo ulospäin.  Toisaalta laatikko tuo vielä turvaa.  Kyllä he selviävät vielä viikon.  Kasvattajasta en ole varma 😁

Pentujen laatikossa olo ei mitenkään liity ohjelmaan. Koirat on siellä missä on riippumatta kamerasta.

Vierailija
9450/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin niin. Nyt äkkiä pennut omiin koteihin!

Vierailija
9451/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikko tuo turvaa. Yksihän oli omatoimisesti palannu pihalta. Joutui kääntymään luukulla pous, kun kohtasi vieraan, kissan laatikossa.

Hyvä on, että saavat kasvaa ja kehittyä kasvattajan, emon ja mailin hoivissa vielä tän viikon. Mielelläni seuraan sitä. Kiitos!

Vierailija
9452/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennut siellä leikkii nytkin tyytyväisenä. Mitähän ohjelmaa valittajat katsovat? 

Vierailija
9453/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me olemme niin erilaisia. Minä taas tuijotan pentuja silmä kovana kun ne ovat päivä päivältä aktiivisempia ja niiden puuhailut on viihdyttävää katseltavaa. Toki se on iloinen asia että pennut saavat uudet (toivon mukaan) hyvät kodit, mutta itsekkäästi haluaisin niiden seuraa vielä pitkän aikaa. Ensi viikolla tuijotan, niin, mitä? 

Vaikka Poroliveä?

Vierailija
9454/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me olemme niin erilaisia. Minä taas tuijotan pentuja silmä kovana kun ne ovat päivä päivältä aktiivisempia ja niiden puuhailut on viihdyttävää katseltavaa. Toki se on iloinen asia että pennut saavat uudet (toivon mukaan) hyvät kodit, mutta itsekkäästi haluaisin niiden seuraa vielä pitkän aikaa. Ensi viikolla tuijotan, niin, mitä? 

Vaikka Poroliveä?

Ei ehkä ihan sama 🤔

Vierailija
9455/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lapsukaiset vähän ponnekkuutta noihin karkaamisyritykseen 😁

Muutaman kerran on ollut jo tosi lähellä ettei touhua viereen ihmettelemään mennyt sisarus olisi ihan osunut ponnahduslaudaksi siihen viimeiseen ylimenemiseen tarvittavaan punnerrukseen :D

Vierailija
9456/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen jätökset lasketaan kiloissa? Jos ruoka lasketaan kiloissa, jätösten määrä on siihen verrattuna sadoissa grammoissa.

Ihmisjätökset.

Vierailija
9457/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Marun tipi on tuotu laatikkoon? 

Vierailija
9458/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikilla on Areena ja se kyllä näyttää 24/7. Siihen pitää vain kirjautia, niin rupeaa näkymään muitakin ohjelmia, mitä ei perustv:ss' näytetä.

Eipä ole lähes kaikilla älylaitteita ja vaikka älytelkku hankittaisiin, niin välttämättä ei osaisi käyttää. Äidilläni ei ole, tätini hoivakodissa ei ole, eikä muuten mullakaan ole. 

Osalle ihmisistä on nykyään täysin mahdotonta ymmärtää, että edelleenkin on olemassa ihmisiä, jotka eivät käytä nettiä. 

Vierailija
9459/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Poroliveä?

Miten ne kamerat pysyy porojen perässä?

Vierailija
9460/10252 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä otatte (taas) nokkiinne, kun joku kertoo ihan hyvässä hengessä, mitä mieltä HÄN on. Jos ette osaa ottaa vastaan ihmisten normaalia mielipiteiden kirjoa, pyytäkää vaikka äidiltä opastusta.

Kuka otti nokkiin ja mistä? 

Tähän minäkin kuulisin mielelläni vastauksen. Jos on itse erimieltä kommentoijan kanssa ja kertoo puolestaan oman mielipiteensä, niin ei kai se ole nokkiinsa ottamista? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi