Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (11675)
Tällä hetkellä koirakuumeista helpottaa jonkin verran kun katsoo ulos. Miettii sitä märkää ja kuraista turkkia sekä tassuja kolme neljä kertaa päivässä 😁
Vierailija kirjoitti:
Voisko nyt lopettaa sen neuvomisen niistä digilaitteista.
Kyllä kiitos, juuri noin. Jos ketä kiinnostaa ja jalat kantaa niin älyää kyllä ihan itse hankkia tietoa ja apua. Itse olen suunnitellut älykännykästä luopumista kun häiriösoittoja ja - viestejä tuuttaa ihan liikaa, ja nakkisormet meinaa vahingossa painaa väärää "nappulaa". Vanhan liiton kapula olisi turvallisempi, ja mulle riittää että puhelimella voi soittaa ja lähettää tavallisia tekstareita. Äly-tv taloudessa on, mutta itse tykkään enemmän älyttömästä kun on helpompi käyttää, eikä sen kanssa tarvitse riidellä. ATK on hallussa kyllä, mutta avainsana on helppous, yksinkertaisuus ja turvallisuus. En muuten ole ainoa "ei vielä eläkkeellä oleva" joka on alkanut tuumia että älykännykän voisi vaihtaa peruspuhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Sekä samoin myös sen ettei niistä välitä.
Aihe. Koiranpennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe. Koiranpennut.
Meinasin ihan samaan sanoa, ja lisään nyt vielä, että tämä ei ole digineuvonta palsta, vaan pentulive kommentti ketju.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa !!!
Jotkut ei vaan osaa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe. Koiranpennut.
Meinasin ihan samaan sanoa, ja lisään nyt vielä, että tämä ei ole digineuvonta palsta, vaan pentulive kommentti ketju.
Juuri näin !!!
Tämä on ketju jossa vähän väliä lipsahdetaan off topicin puolelle eli on keskustelu vaikka sun mistä. Tähän saakka se on kaikille sopinut. Mistä ei tykätä on määräily, ilkeily, provosointi aka trollaus, palstapoliisina olo ja muiden dissaus.
Voi avata aina oman ketjun muille aiheille. Katso ketjun otsikko.
Vierailija kirjoitti:
ei, jos te valitatte ettei osaa
Vierailija kirjoitti:
"Älä tule huono kakka, tule hyvä kakka". Hieno tuli. Pentu lootassa ja kakka laidan ulkopuolella "👍
Niin mutta kun
Vielä pari viikkoa sitten pylly mahtui laatikkoon kun seisoi samassa kohtaa 😥
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä ja kirjoita otsikon aiheesta äläkä käskytä muita 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiitos, juuri noin. Jos ketä kiinnostaa ja jalat kantaa niin älyää kyllä ihan itse hankkia tietoa ja apua. Itse olen suunnitellut älykännykästä luopumista kun häiriösoittoja ja - viestejä tuuttaa ihan liikaa, ja nakkisormet meinaa vahingossa painaa väärää "nappulaa". Vanhan liiton kapula olisi turvallisempi, ja mulle riittää että puhelimella voi soittaa ja lähettää tavallisia tekstareita. Äly-tv taloudessa on, mutta itse tykkään enemmän älyttömästä kun on helpompi käyttää, eikä sen kanssa tarvitse riidellä. ATK on hallussa kyllä, mutta avainsana on helppous, yksinkertaisuus ja turvallisuus. En muuten ole ainoa "ei vielä eläkkeellä oleva" joka on alkanut tuumia että älykännykän voisi vaihtaa peruspuhelimeen.
Miksi jatkatte itse keskustelua aiheesta, josta ette keskustelua halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Älä tule huono kakka, tule hyvä kakka". Hieno tuli. Pentu lootassa ja kakka laidan ulkopuolella "👍
Niin mutta kun
Vielä pari viikkoa sitten pylly mahtui laatikkoon kun seisoi samassa kohtaa 😥
Spaapelit kasvaa ihan silmissä. Huh, Mailikin jo aikuisen kokoinen.
Ketjun aihe on pentulive !!!
Vierailija kirjoitti:
Pentulive on nähtävillä digilaitteista, joten....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pentulive on nähtävillä digilaitteista, joten....
Touche 👏😂
Vierailija kirjoitti:
Tuo hullu vääntää varmaan nyt itsensä kanssa
Ahdistaako sinua useinkin, jos ihmiset ei tanssi sinun pillisi mukaan ja tottele sinua? Tuleeko silloin pakkomielteinen halu haukkua toisia?
Ideaa lähitöihin. Ei kalliita houkuttimia uima-altaita sun muuta, vaan koirien päivähoitopaikka!