Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (11678)
Pääsyliput | Koiramessut https://share.google/KikJLYxBxi0ohz6Zx
Onko kukaan menossa viikonloppuna
Vierailija kirjoitti:
Puro osaa tosi hyvin rauhoittua ihmisen käsittelyssä. Olen huomannut tuon ennenkin, tänään taas.
Siksi se olisikin minun koira 🥰. Plus että on tosi nätti.
Yritin etsiä, mutra en nyt kiireellä löytänyt oikeaa kohtaa missä Murun mamma sanoi jotenkin tähän tyyliin.. Älkää syökö minua, minähän teitä ruokin, tietysti sitten ei tarvitsisi kauppaan mennä. Se oli hulvaton sanatarkkana. Muistaako kukaan minkä pennun kohdalla se oli?
Vierailija kirjoitti:
Pääsyliput | Koiramessut https://share.google/KikJLYxBxi0ohz6Zx
Onko kukaan menossa viikonloppuna
Pitkä matka, niin pitkä matka.. Eli valitettavasti en 😟
Nyt vasta katselin lammas-klipin, ihana säyseä lammas. 🐑 Sillä välin valkoisen koiran (mikä se rotu nyt olikaan) utelias hiippailu pentulaatikossa. Onko kerrottu syytä, miksi valkoinen koira ei ole vieraillut laatikossa silloin, kun pennut paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Puro osaa tosi hyvin rauhoittua ihmisen käsittelyssä. Olen huomannut tuon ennenkin, tänään taas.
Kasvattajakin tuossa totesi, että Puro on ollut potreteissa tosi hyvä, eli tosiaankin osaa rauhoittua ja pysyy hienosti paikallaan.
Hirvee rähinä välillä päällä. Kyllähän noista jo näkee, että on hyvä, että kohta pääsevät omiin perheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta katselin lammas-klipin, ihana säyseä lammas. 🐑 Sillä välin valkoisen koiran (mikä se rotu nyt olikaan) utelias hiippailu pentulaatikossa. Onko kerrottu syytä, miksi valkoinen koira ei ole vieraillut laatikossa silloin, kun pennut paikalla?
On kerrottu. Eli on jo iäkäs eikä oikein halua. On jo lähes kuurokin. Ei varmaan enää jaksa tuommoista hulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11:12 kuuluu jotain isojen koirien rähinää, pennut lopettaa heti nukkumisensa ja leikkimisensä ja terästäytyy kuuntelemaan. pian tuon jälkeen muru ja joku talon asukkaista tulee boksiin
Ihan käsittämätöntä miten samanaikaisesti pennut on usein havahtuneet johonkin, vaikka kesken unienkin.
Se oli hauska kun yhtenä yönä yksi pikku haahuilija ensin kompastui siihen törisevään possuun ja sitten astui vielä sen päälle, jo vain samantien nousi pikku päitä laatikossa ihmettelemään mitä tapahtuu :D
Olipa hauska ja energinen iltarupeama pentulaatikossa. Oikea härdelli!
"Jos ei ole ystäviä ja todella kärsii yksinäisyydestä, niin sitä ei ehkä kannata hoitaa televisiolla, vaan lähteä etsimään ystäviä. Kuitenkin ystävä reaalielämässä antaa enemmän. Muun muassa mahdollisuuden lähteä helpommin kotoa pois, ulkomaailmaan"
Kaikilla tuota mahdollisuutta ei vaan ole ja syitä voi olla monia 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään ollut vielä ulkoilua pihalla?
Aika aktiivisesti olen seurannut, mutta en ainakaan mä ole nähnyt. Mummihan siellä on tänään puikoissa ollut, enkä tiedä haluaisimmeko nähdä mummin ja 11 viikaria keskenäänkään ulkoilemassa. Pennut sinkoilisivat sinne tänne kuin kirppuparvi ja mummi vaan toteaisi rauhallisesti "voi hyvänen aina" 😍 Tavallaan olisihan se kiva näky, mutta mummi saattaisi joutua pulaan.
Tuosta "lähtömusiikista", niin, minä kuulun siihen puolueeseen joka kannattaa iloista musiikkia, ja olisimme lähempänä joulua, joitain kivaa joulumusiikkia. Jos kovin herkkää ja tunteellista musiikkia soitetaan, joutunen avaamaan nitropurkin 🥹
Mummi luultavasti joutuisi myös avaamaan nitropurkin jos joutuisi ulkoilemaan yksin 11 pennun kanssa - homma on kuin kirppuja paimentaisi, kuten joku jo totesikin :D
Niin ja se valkoinen koira on siis samojedi. Ei vaan näytä ihan siltä kun on ajeltu karva lyhyeksi että on helpompi vanhuksen olla.
Vierailija kirjoitti:
"Jos ei ole ystäviä ja todella kärsii yksinäisyydestä, niin sitä ei ehkä kannata hoitaa televisiolla, vaan lähteä etsimään ystäviä. Kuitenkin ystävä reaalielämässä antaa enemmän. Muun muassa mahdollisuuden lähteä helpommin kotoa pois, ulkomaailmaan"
Uskon, että kaikki voi löytää ystävän. Toisille toki siihen prosessiin lähteminen voi olla hyvin vaikeaa, mutta siinä voi lääketiede oikeasti auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvattajakin tuossa totesi, että Puro on ollut potreteissa tosi hyvä, eli tosiaankin osaa rauhoittua ja pysyy hienosti paikallaan.
Purosta tulee kyllä komea uros. Saattaa olla haluttu isä joskus mahdollisesti jos muuten kaikki menee hyvin. Onkohan mustavalkoiset erityisen haluttuja. Eikö usein monissa roduissa ole.
Noin niinkuin ulkonäöllisesti tykkään eniten noista joissa on enemmän sitä tummaa väriä. Kuten Tuisku ja Myrsky ja Puro ja Sumu. Mutta kaikki on kauniita omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että kaikki voi löytää ystävän. Toisille toki siihen prosessiin lähteminen voi olla hyvin vaikeaa, mutta siinä voi lääketiede oikeasti auttaa.
Missä todellisuudessa sä elät???????
Jatkuva joukkotappelu meneillään. Vierailijat (Muru, Maili ja kasvattaja) ottavat nykyään aika nopsaan hatkat Pentulasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä todellisuudessa sä elät???????
Veikkaan, että todellisuudessa, jossa ihmisen itsensä pitää ottaa vähän vastuuta omasta elämästään. Ihan kaikki voi löytää ystävän, oikeasti.