Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (8321)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ollaan Murulassa myös väsyneitä ja huokaistaan kyllä, kun pentuhuone hiljenee. Haikean helpottunutta sitten.
Minä olen myös aika varma siitä, että vaikka haikeatakin tulee olemaan, niin silti Murulan väelle tulee olemaan helpotus, kun pääsevät jatkamaan normi elämäänsä. Perheellä on aikamoinen eläinkatras hoidettavana jo ilman pentujakin ja nyt kun ovat jo noin isojakin, siellä on melkoinen sirkus käynnissä jatkuvasti. Sitten kun vielä miettii kuinka paljon heillä on rampannut vierasta porukkaa, pentujen katsojia ja Ylen järjestämiä voerailijoita. Ja ennen kuin joku huomauttaa, niin kyllä vain, itse ovat tähän mukaan lähteneet. Siitä huolimatta uskon, että turnaus kestävyys alkaa heillä jo olla kovilla.
ja myös pennuille helpotus, kun pääsevät omiin perheisiinsä olemaan huomion keskipisteenä ja vapaammin isoon maailmaan. Ajattelin juuri tuollaisia, kun näin tuon lainaamani tekstin. On siinä evoluutio hoitanut hyvin myös tuon pennun itsenäistymisen, että kun alkaa turhautuminen olla suurinta ja sisarukset hyppiä nenälle ja sisarusten naamavärkit ärsyttää, niin pääseekin sitten isojen maailmaan asenteella, että olen ihan valmis
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei katsele noita chat-osuuksia, niin jää se painava info saamatta ja pelkkä koirakuume päällä. Jaiks.
Joo chatteja katselee paljon suppeampi joukko kuin liveä. Lisäksi se katsojien mielenkiinto veikkaan on usein enemmän muussa kuin siinä tietopuolessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta viidenteen, mutta näkevätkö ihmiset että pentulivellä olisi muuta kuin viihdearvoa?
Voiko se lisätä tietoisuutta koirien hyvinvoinnista vai voiko se pahimmillaan saada esimerkiksi jotkut ihmiset ottamaan koiran ilman riittävää harkintaa?
Harry Potter -elokuvatkin sai pienen lemmikkipöllöbuumin aikaan Briteissä. 🦉 Sitten niitä luovutettiin eläinsuojelujärjestöille, kun ei jaksettukaan hoitaa. Takuulla ainakin pieni osa koirakuumeilijoista ottaa, vaikkei ole riittävästi resursseja hoitamiseen. Toivottavasti suurin osa koirakuumeilijoista kuitenkin ajattelee, että onpa työlästä tuo koiranhoito ja kaikki se, mitä pitää ottaa huomioon.
Toivottavasti ohjelma ei vaikuta koirien suosioon, vaikka taitaa olla turha toivo. Pahinta on, jos
Toisaalta se työ jää kyllä tuossakin piiloon varmasti osittain. Toivottavasti jossain chatissa otettaisiin puheeksi edes koirasta aiheutuvat kulut alkaen eläinlääkärin hinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20.22 Tupru irroittaa ihan kameran edessä Tasapainolaudan takimmaisessa riimin ! Menee laidalle se heiluu enemmän , lähtee siitä muiden joukkoon. Emäntä ei huomannut mitään on samaan aikaan Murulassa 😆 Tiedossa laudan heiluntaa 😂
Voi Pyhä Sylyvi näitä pentuja, tuhoavat kaiken ylen materiaalin 😂😂😂
Viikossa kerkiivät panna särki tuon megasekoiluttimenkin jos vain kovasti siitä vielä innostuvat.
Bortsut ei pannu pilkkkeeksi muistaaseni kumpaakaan, ei siltaa eikä tasapainolautaa..
No teltta niiltä ainakin lähti kun alkoi lennellä pitkin kämppää
Tuo tasapainolauta kyllä hajoaa vuorokauden sisällä . Toivotaan ettei satu pennuille mitään . Tassut vaarassa tai joku lentää leuka edellä siitä . 🙏 Hurjia nämä pennut on kyllä .
Vierailija kirjoitti:
19:11
Kaste ei meinaa enää mahtua kmeraan kun seisoo sillalla.
Ei ole kauaakaan kun pennut ei meinanneet päästä korkeimmalta kohdalta sillan päälle.Nyt ne usein loikkaa pitkän loikan sillan päältä lattialle. Voe mahoton paikka.
Klo 20.07 Säteellä ripuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20.22 Tupru irroittaa ihan kameran edessä Tasapainolaudan takimmaisessa riimin ! Menee laidalle se heiluu enemmän , lähtee siitä muiden joukkoon. Emäntä ei huomannut mitään on samaan aikaan Murulassa 😆 Tiedossa laudan heiluntaa 😂
Viikossa kerkiivät panna särki tuon megasekoiluttimenkin jos vain kovasti siitä vielä innostuvat.
Bortsut ei pannu pilkkkeeksi muistaaseni kumpaakaan, ei siltaa eikä tasapainolautaa..
No teltta niiltä ainakin lähti kun alkoi lennellä pitkin kämppää
Kyllä, niin lähti hyvä kun muistutit. En muista sitä menikö se säpäleiksi vaikka lenteli ympäriinsä.
Kas vain, lumipallosta on tullut.. munakuppiko? Valvon öisin, liiankin paljon, mutta vaikka pennut nukkuisi, elää lumipallo omaa elämäänsä. Olisipa noita kokoa XXXXL vai mikä se pitäisi olla että aikuinen ihmisolento sinne sisään mahtuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kauaakaan kun pennut ei meinanneet päästä korkeimmalta kohdalta sillan päälle.Nyt ne usein loikkaa pitkän loikan sillan päältä lattialle. Voe mahoton paikka.
Säteellä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säteellä??
Hupsis. Kasteella.
Tupru, minkä teit 😂 20.22 Aivan kameran edessä , lähikuvassa Tupru irroittaa laudan keskiosan ketjun! Sitten nousee testaamaan miten lauta tutisee ja kyllähän se liikkuu enemmän . 😅 Hitsit, Tuprunen 🐶
suurin osa pennuista ei vielä tiedä tätä , eivät ole käyneet laudalla joten jännityksellä nähdään kunhan meno taas yltyy miten laudan käy .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei katsele noita chat-osuuksia, niin jää se painava info saamatta ja pelkkä koirakuume päällä. Jaiks.
Joo chatteja katselee paljon suppeampi joukko kuin liveä. Lisäksi se katsojien mielenkiinto veikkaan on usein enemmän muussa kuin siinä tietopuolessa.
Juu, myönnän ihan suoraan, että vaikka itse olen tykännyt nimenomaan chatteja katsoa ja olen ne suurimmaksi osaksi nähnytkin, niin oma mielenkiintoni on kyllä muussa kuin tietopuolessa. En ole koiran omistaja, enkä ainakaan tällä hetkellä harkiitse koiran hankkimista, siitä johtunee, että chateista olen tykännyt eniten niistä, joissa kasvattaja ja assistentti ovat olleet keskenään ilman mitään asiantuntijoita.
Kukahan pennuista lähtee ensimmäisenä 🥹
Vierailija kirjoitti:
Kukahan pennuista lähtee ensimmäisenä 🥹
Eikös se ollut sovittu ettei pentuja anneta pois vai? 😳
Vierailija kirjoitti:
Tupru, minkä teit 😂 20.22 Aivan kameran edessä , lähikuvassa Tupru irroittaa laudan keskiosan ketjun! Sitten nousee testaamaan miten lauta tutisee ja kyllähän se liikkuu enemmän . 😅 Hitsit, Tuprunen 🐶
suurin osa pennuista ei vielä tiedä tätä , eivät ole käyneet laudalla joten jännityksellä nähdään kunhan meno taas yltyy miten laudan käy .
Tupru on älykkö
Tuolla taitas olla nyt aika lämmin. Välillä läähätystä ja pennut vaihtaa paikkaa, leyhyttelee vatsapuolta maaten selällään ja hiekka-astia lienee myös viileimpiä paikkoja kun siellä makoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ollaan Murulassa myös väsyneitä ja huokaistaan kyllä, kun pentuhuone hiljenee. Haikean helpottunutta sitten.
Minä olen myös aika varma siitä, että vaikka haikeatakin tulee olemaan, niin silti Murulan väelle tulee olemaan helpotus, kun pääsevät jatkamaan normi elämäänsä. Perheellä on aikamoinen eläinkatras hoidettavana jo ilman pentujakin ja nyt kun ovat jo noin isojakin, siellä on melkoinen sirkus käynnissä jatkuvasti. Sitten kun vielä miettii kuinka paljon heillä on rampannut vierasta porukkaa, pentujen katsojia ja Ylen järjestämiä voerailijoita. Ja ennen kuin joku huomauttaa, niin kyllä vain, itse ovat tähän mukaan lähteneet. Siitä huolimatta uskon, että turnaus kestävyys alkaa heillä jo olla kovilla.
ja myös pennuille helpotus, k
Ihmisen ajattelua, ei koiran. Koira ei kaipaa pois laumastaan. Se sopeutuu uuteen, mutta ei lähtisi pois itse. Koira on laumaeläin eikä mikään keskipiste.
Oliko vuosi sitten niin, että pystyi 3 tuntia kelaamaan taaksepäin? Tänä vuonna 4 tuntia. Olisin välillä kaipaillut pitempääkin aikaikkunaa, esim. joitakin ulkoiluja olisin halunnut nähdä. Lampaatkin missasin livenä. 🐑