Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (8343)
Jatkuvasti täältä poistuu taas viestejä, jollakin taitaa olla mennyt hiekkaa sinne yhteen onkaloon.
Vierailija kirjoitti:
Eli retkellä oli siis Sumu, Tupru, Puro, oliko Hanki ja kukas vielä
Kaste ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hellanduudelis jos jonkun viestejä on poistettu. Oikeesti hei, antaa poistua, ei kai maailma siihen kaadu, höpöhöpö palsta ja koiranpentu keskustelu 😅🤣😂
No niin just. Minä en edes jaksa lueskella johonkin taaksepäin että onko nyt joku minun viisas ajatukseni poistunut 😅
Ei tarvitse selata taaksepäin, kun ihan samalta sivulta poistui tänään ne viestit. Lapsellista poistella muiden viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku isoimmista pennuista on aika räyhähenki. Hyökkii koko ajan jonkun kimppuun nujuamaan. Pientä Kuuraakin kiusasi ja Kuura haluaa vain nukkua.
Juu, jo rauhoittui pennut unosille. Taisi ollakin Lakka tuo iltavillit ottanut.
Se on palstan tosikko ja määräilijä joka poistattaa muiden viestejä. Ihan selkeästi on sama tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku isoimmista pennuista on aika räyhähenki. Hyökkii koko ajan jonkun kimppuun nujuamaan. Pientä Kuuraakin kiusasi ja Kuura haluaa vain nukkua.
Kuulitkohan chatissa, kun kasvattaja kertoi Kuurasta, että alkuun niin rauhallinen Kuura on muuttunut ja on nykyään yleensä iltaisin viimeisenä hereillä ja yrittää silloin väkisin saada muitakin hereille, milloin mistäkin repien ja nyhtäen. Nyt sattuu nukkumaan, mutta kyllä siis Kuura nettikin osaa häiriköidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hellanduudelis jos jonkun viestejä on poistettu. Oikeesti hei, antaa poistua, ei kai maailma siihen kaadu, höpöhöpö palsta ja koiranpentu keskustelu 😅🤣😂
No niin just. Minä en edes jaksa lueskella johonkin taaksepäin että onko nyt joku minun viisas ajatukseni poistunut 😅
Ai kamala jos joku poistattaisi minunkin asiantuntevat ja fiksut lausunnot 😁
Vierailija kirjoitti:
Alkavat kokeilla mennä ulos ehkä jatkossa ilman boksia. Mitenkähän siinä käy. No varmaan ihan hyvin. Huh huijaa.
Jaa'a. Riippuu minkälainen reitti niillä sinne ulos on. Mutta jos miettivät niin luultavasti sitten on sellainen että on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala jos joku poistattaisi minunkin asiantuntevat ja fiksut lausunnot 😁
Kovasti puolustat poistattajaa monen viestin verran, näköjään meni tunteisiin. Taisi siis vakkaripoistattaja ilmoittautua. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti täältä poistuu taas viestejä, jollakin taitaa olla mennyt hiekkaa sinne yhteen onkaloon.
Jotakin kauhistuttaa se nylkytys. Nylkytysviestit TAAS poistettu. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulitkohan chatissa, kun kasvattaja kertoi Kuurasta, että alkuun niin rauhallinen Kuura on muuttunut ja on nykyään yleensä iltaisin viimeisenä hereillä ja yrittää silloin väkisin saada muitakin hereille, milloin mistäkin repien ja nyhtäen. Nyt sattuu nukkumaan, mutta kyllä siis Kuura nettikin osaa häiriköidä.
Näin taisi puhua. No takuulla on osannut mitä olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos päivityksistä, nyt oon taas jotenkin ajantasalla. Höh jos instassa on enemmän kuin Ylen omilla sivuilla. Me kaikki emme instassa ole.
No ei siellä nyt sinänsä enemmän ole. Jotain vähän eri juttuja. Ja kuvia mitä katsojat lähettelee omista koirista ja kissoista katsomassa pentuliveä.
Ei nuo pennut ainakaan lelujen puutteesta kärsi 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo pennut ainakaan lelujen puutteesta kärsi 🤔
Itsekin katsoin tänään, että ihana valikoima leluja. Katsojallekin kiva, kun näkee monenlaista leikkiä.
Mun kommentit ei saa yläpeukkuja, mutta alapeukkuja kyllä, vaikka viestini ovat asiallisia. Suutuin ja päätin, etten varmasti anna 👍 kenellekään 😡🤬
Siitäs saitte 😂🤣😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meni 👃sellaista elämä on😂😂
siis herne meni jollakin nokkaan,
ei näköjään hyväksy hernehymiöt
Minä jo säikähdin mitä sä vedät 😂
21:31 saapas nähdä milloin pennut huomaa noiden vinkulelujen ihanuuden ja rupeavat vinguttamaan ihan työkseen 😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meni 👃sellaista elämä on😂😂
siis herne meni jollakin nokkaan,
ei näköjään hyväksy hernehymiöt
Minä jo säikähdin mitä sä vedät 😂
Hyi sua 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirjon suosikki on Puro 🥰
Oho! Eihän suosikkeja saanut olla.
Ei kai Pirjo sanonut koskaan noin? Minusta vain kasvattaja on sanonut.
Wilma-viestiä vaan kehiin