Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3

Vierailija
22.09.2025 |

Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)

https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…

Kommentit (8343)

Vierailija
7521/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku isoimmista pennuista on aika räyhähenki. Hyökkii koko ajan jonkun kimppuun nujuamaan. Pientä Kuuraakin kiusasi ja Kuura haluaa vain nukkua.

Wilma-viestiä vaan kehiin 

Vierailija
7522/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti täältä poistuu taas viestejä, jollakin taitaa olla mennyt hiekkaa sinne yhteen onkaloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7523/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli retkellä oli siis Sumu, Tupru, Puro, oliko Hanki ja kukas vielä

Kaste ainakin.

Vierailija
7524/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hellanduudelis jos jonkun viestejä on poistettu. Oikeesti hei, antaa poistua, ei kai maailma siihen kaadu, höpöhöpö palsta ja koiranpentu keskustelu 😅🤣😂 

No niin just. Minä en edes jaksa lueskella johonkin taaksepäin että onko nyt joku minun viisas ajatukseni poistunut 😅

Ei tarvitse selata taaksepäin, kun ihan samalta sivulta poistui tänään ne viestit. Lapsellista poistella muiden viestejä.

Vierailija
7525/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku isoimmista pennuista on aika räyhähenki. Hyökkii koko ajan jonkun kimppuun nujuamaan. Pientä Kuuraakin kiusasi ja Kuura haluaa vain nukkua.

Juu, jo rauhoittui pennut unosille. Taisi ollakin Lakka tuo iltavillit ottanut.

Vierailija
7526/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on palstan tosikko ja määräilijä joka poistattaa muiden viestejä. Ihan selkeästi on sama tyyppi.

Vierailija
7527/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulitkohan chatissa, kun kasvattaja kertoi Kuurasta, että alkuun niin rauhallinen Kuura on muuttunut ja on nykyään yleensä iltaisin viimeisenä hereillä ja yrittää silloin väkisin saada muitakin hereille, milloin mistäkin repien ja nyhtäen. Nyt sattuu nukkumaan, mutta kyllä siis Kuura nettikin osaa häiriköidä.

Vierailija
7528/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hellanduudelis jos jonkun viestejä on poistettu. Oikeesti hei, antaa poistua, ei kai maailma siihen kaadu, höpöhöpö palsta ja koiranpentu keskustelu 😅🤣😂 

No niin just. Minä en edes jaksa lueskella johonkin taaksepäin että onko nyt joku minun viisas ajatukseni poistunut 😅

Ai kamala jos joku poistattaisi minunkin asiantuntevat ja fiksut lausunnot 😁

Vierailija
7529/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkavat kokeilla mennä ulos ehkä jatkossa ilman boksia. Mitenkähän siinä käy. No varmaan ihan hyvin. Huh huijaa.

Jaa'a. Riippuu minkälainen reitti niillä sinne ulos on. Mutta jos miettivät niin luultavasti sitten on sellainen että on mahdollista.

Vierailija
7530/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala jos joku poistattaisi minunkin asiantuntevat ja fiksut lausunnot 😁

Kovasti puolustat poistattajaa monen viestin verran, näköjään meni tunteisiin. Taisi siis vakkaripoistattaja ilmoittautua. 🤭

Vierailija
7531/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti täältä poistuu taas viestejä, jollakin taitaa olla mennyt hiekkaa sinne yhteen onkaloon.

Jotakin kauhistuttaa se nylkytys. Nylkytysviestit TAAS poistettu. 😂

Vierailija
7532/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulitkohan chatissa, kun kasvattaja kertoi Kuurasta, että alkuun niin rauhallinen Kuura on muuttunut ja on nykyään yleensä iltaisin viimeisenä hereillä ja yrittää silloin väkisin saada muitakin hereille, milloin mistäkin repien ja nyhtäen. Nyt sattuu nukkumaan, mutta kyllä siis Kuura nettikin osaa häiriköidä.

Näin taisi puhua. No takuulla on osannut mitä olen huomannut.

Vierailija
7533/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos päivityksistä, nyt oon taas jotenkin ajantasalla. Höh jos instassa on enemmän kuin Ylen omilla sivuilla. Me kaikki emme instassa ole. 

No ei siellä nyt sinänsä enemmän ole. Jotain vähän eri juttuja. Ja kuvia mitä katsojat lähettelee omista koirista ja kissoista katsomassa pentuliveä.

Vierailija
7534/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo pennut ainakaan lelujen puutteesta kärsi 🤔

Vierailija
7535/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo pennut ainakaan lelujen puutteesta kärsi 🤔

Itsekin katsoin tänään, että ihana valikoima leluja. Katsojallekin kiva, kun näkee monenlaista leikkiä.

Vierailija
7536/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kommentit ei saa yläpeukkuja, mutta alapeukkuja kyllä, vaikka viestini ovat asiallisia. Suutuin ja päätin, etten varmasti anna 👍 kenellekään 😡🤬

Siitäs saitte 😂🤣😅

Vierailija
7537/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meni 👃sellaista elämä on😂😂

siis herne meni jollakin nokkaan,

ei näköjään hyväksy hernehymiöt

Minä jo säikähdin mitä sä vedät 😂

Vierailija
7538/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

21:31 saapas nähdä milloin pennut huomaa noiden vinkulelujen ihanuuden ja rupeavat vinguttamaan ihan työkseen 😮

Vierailija
7539/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meni 👃sellaista elämä on😂😂

siis herne meni jollakin nokkaan,

ei näköjään hyväksy hernehymiöt

Minä jo säikähdin mitä sä vedät 😂

Hyi sua 😂😂😂😂

Vierailija
7540/8343 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirjon suosikki on Puro 🥰

Oho! Eihän suosikkeja saanut olla.

Ei kai Pirjo sanonut koskaan noin? Minusta vain kasvattaja on sanonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi