Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3

Vierailija
22.09.2025 |

Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)

https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…

Kommentit (8346)

Vierailija
7501/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20:43 no sitten tuli Muru joka popsii nappuloita ja pennut maitoa

Vierailija
7502/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru ja Maili tuli tyhjentämään pennuilta syömättä lähes jääneen ruokakupin ja pennut pääsi vielä vähän maitobaarille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7503/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20:41 näin paljon jäi nappuloita, ei nuo sentään ihan mahottomia määri syö

Koko iltapäivän ja illan vetäneet herkkuja Pirjon kanssa.

Vierailija
7504/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20:44  VAAKKU 🙃

Vierailija
7505/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20:41 näin paljon jäi nappuloita, ei nuo sentään ihan mahottomia määri syö

Koko iltapäivän ja illan vetäneet herkkuja Pirjon kanssa.

Niin, siksipä laitoinkin todistusaineistoa ettei pennnut jaksa liikoja syödä

Vierailija
7506/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestin voi ilmota asiattomaksi ja yp päättää onko aihetta poistaa vai ei. Täällä ehkä tarkempi syyni kun palstalla myös lapsia. 

Olen käsittänyt, ettei mitään ylläpitoa ole vaan asiallisetkin viestit saa poistatettua kunhan vaan ilmoittaa.

Eihän se nyt sentään niin ole, että kuka vaan voi poistaa minkä tahansa kommentin, jos sattuu itse olemaan kirjoittajan kanssa eri mieltä. Kyllä homma menee niin, että viestin voi ilmoittaa asiattomaksi ja ylläpito päättää poistetaanko. 

Tekoälylle ulkoistettu, ainakin suurimmaksi osaksi. Olen joskus poistattanut jopa omia asiallisia viestejäni joistain ketjuista, kun olen heti tullut toisiin ajatuksiin. Siis etten jaksa alkaa väittelemään jostakin aiheesta, josta joku voi olla

Älyttömältä tuntuu kyllä ajatuksena, jos tosiaan voi asiallisen kommentin poistaa vaan siksi, että mielipide ei itseä miellytä. Noh, itse en kyllä koskaan yhtään kommenttia poistattanut, vastalauseita kirjoitellut kylläkin.

Vierailija
7507/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirjon suosikki on Puro 🥰

Oho! Eihän suosikkeja saanut olla.

Vierailija
7508/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20:44  VAAKKU 🙃

Onko Loimu ollut tapaamassa Murua

Vierailija
7509/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20:45 vaikka ruoka ei maita niin pehmopesän vois pistellä poskeen 😁

Vierailija
7510/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestin voi ilmota asiattomaksi ja yp päättää onko aihetta poistaa vai ei. Täällä ehkä tarkempi syyni kun palstalla myös lapsia. 

Olen käsittänyt, ettei mitään ylläpitoa ole vaan asiallisetkin viestit saa poistatettua kunhan vaan ilmoittaa.

Eihän se nyt sentään niin ole, että kuka vaan voi poistaa minkä tahansa kommentin, jos sattuu itse olemaan kirjoittajan kanssa eri mieltä. Kyllä homma menee niin, että viestin voi ilmoittaa asiattomaksi ja ylläpito päättää poistetaanko. 

Tekoälylle ulkoistettu, ainakin suurimmaksi osaksi. Olen joskus poistattanut jopa omia asiallisia viestejäni joistain ketjuista, kun olen heti tullut toisiin ajatuksiin. Siis etten jaksa alkaa vä

Tässä ketjussa tuo on ihan tavallista toimintaa, että viestejä jotka ei itseä miellytä poistetaan. Täällä on herkkää porukkaa.

Vierailija
7511/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20:47 osalle rupes yhtäkkiä nappulat maistumaan kun Mali-täti näyttää mallia 😂

Vierailija
7512/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirjon suosikki on Puro 🥰

Oho! Eihän suosikkeja saanut olla.

No ehkä vahingossa leikillään sanoi Purolle yhdessä kohtaa kun Puro tuli syliin että tiedät että oot mun suosikki tai jotain :) Tosin taisi myös sanoa jotain mustavalkoisista että on jotenkin ilm suosikki väri tms.

Ei se nyt kovin vakavaa.

Vierailija
7513/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoma Media Finland Oy ja sivuston ylläpito poistavat sivustolta rikoslain vastaiset tai sellaisiksi mahdollisesti tulkittavat viestit, viestien osat tai kokonaiset viestiketjut. Sanoma Media Finland Oy ja sivuston ylläpito voivat lisäksi muokata tai poistaa sivustolta selkeästi hyvän tavan vastaisuuksia sisältävän viestin, viestin osan tai kokonaisen viestiketjun taikka järjestelmän toiminnallisuutta haittaavan viestin. Ylläpito voi rajata keskusteluja. Sivustoa ei saa käyttää minkään järjestön tai tahon viestintään ilman ylläpidon lupaa."

" Palvelussa on käytössä ilmoitusmekanismit, joiden avulla käyttäjät voivat ilmoittaa Palvelussa olevista tiedoista, joiden ne uskovat olevan laitonta sisältöä. Tämä mekanismi on helposti saatavilla suoraan sisällön yhteydessä Ilmoita asiaton sisältö -toiminnolla. Palvelu voi antaa käyttäjälle varoituksen ja keskeyttää kohtuulliseksi ajaksi tämän tekemien ilmoitusten käsittelyn, jos tämä tekee toistuvasti ilmeisen perusteettomia ilmoituksia."

Lainaukset sivuston säännöistä

Vierailija
7514/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20:52 Nyt on ihan uusi peti, onpas hieno 😂😂

Vierailija
7515/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hellanduudelis jos jonkun viestejä on poistettu. Oikeesti hei, antaa poistua, ei kai maailma siihen kaadu, höpöhöpö palsta ja koiranpentu keskustelu 😅🤣😂 

Vierailija
7516/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20:54 Kuura nukkuu nyt näin, saapa nähdä milloin taas roikottaa päätää pitkälle yli laidan.

( oon nääs nähnyt ehkä neljä kertaa kun Kuuran pää roikkuu yli laidan niin että melkein hipoo lattiaa)

Vierailija
7517/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hellanduudelis jos jonkun viestejä on poistettu. Oikeesti hei, antaa poistua, ei kai maailma siihen kaadu, höpöhöpö palsta ja koiranpentu keskustelu 😅🤣😂 

Viestien poistajien maailma se tuntuu kaatuvan, koska ihan asiallisia viestejä poistetaan jos siitä ei itse pidä.

Vierailija
7518/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20:59 Toinen nukkuu huussissa ja toinen häkkyrän oikealla puolen pää oudossa asennossa

noita outoja asentoja riittäisi vaikka pieneksi kirjaksi asti

Vierailija
7519/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku isoimmista pennuista on aika räyhähenki. Hyökkii koko ajan jonkun kimppuun nujuamaan. Pientä Kuuraakin kiusasi ja Kuura haluaa vain nukkua.

Vierailija
7520/8346 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavat kokeilla mennä ulos ehkä jatkossa ilman boksia. Mitenkähän siinä käy. No varmaan ihan hyvin. Huh huijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi