Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (8369)
Miten nuo pennut voi yhtäkkiä erottaa toisistaan ja äidistä & Mailista? 😢
Kunpa joka kotiin menisi vähintään kaksi pentua yhdessä. Ja sitten ne enemmän itsekseen ja ihmisten kanssa viihtyvät pari pentua yksin omiin koteihin syliteltäviksi..
Nyt on pentujengi koossa laatikossaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pentujengi koossa laatikossaan.
🎶🎶🎶on vanha jengi koossa taas, tämä epävireinen kuoro 🎶🎶🎶
14:26 kotona ollaan ja toimeen tullaan
voi miten joillakin näyttää olevan jo niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pitkät koivet
14:34 Yksi vetää Sumua hännästä ja toinen hyökkäsi toiseen päähän
kuurallekin tullut jo hyvin erottuvat lihakset tkajalkoihin. Ehkä ne on jo aiemmin olleet siellä, huomasin vaan kun äsken katsoin
Olisiko taas 6-viikkois potrettien ottoa kun aina yksi lähtee, palaa takaisin jne jne jne
14:58 yksi pennuista lähtee viltin mukassa pois lootasta
Vierailija kirjoitti:
14:58 yksi pennuista lähtee viltin mukassa pois lootasta
viltin mutkassa
14:59 viety pentu tuli takas ja toinen kaapattiin viltin mutkaan
15:39 kärmes ja nuolulelut ja maito maistuu
15:41 mahtaako Pirjo olla jo pentujen kanssa kun yhdessä kohtaa mun mielestä vilahti Pirjon hiukset
Vierailija kirjoitti:
15:41 mahtaako Pirjo olla jo pentujen kanssa kun yhdessä kohtaa mun mielestä vilahti Pirjon hiukset
kyllä on koska ääni on Pirjon
Vierailija kirjoitti:
Tainnut olla koko päivän. Siellä vierailulla jossakin mukana.
15:44 yksi uusi lelu on vissiin vielä pakkauksessa ja joku pennuista sitä pakettia yrittää kovasti avata
15.48 Mikä Lakalla ei kunnosta mikään. ? Nukkuu vain . Emäntä ihmetteli missä Lakka . Kaikki muut syö, touhuaa ja Murin mukana viilettävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tainnut olla koko päivän. Siellä vierailulla jossakin mukana.
Joo, niin varmaan on ollut.
Pirjoko siellä häärää lootassa
Äiti siellä tosiaan hieno kolttu päällä joskus puoli yhdentoista jälkeen, oliko ollut ulkoilemassa vai asioilla :))