Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3

Vierailija
22.09.2025 |

Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)

https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…

Kommentit (8509)

Vierailija
6281/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko peti nahkaa?

Vierailija
6282/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen joskus puoli kahdentoista aikaa Muru meni pentulaatikkoon ja suorastaan loikki pentujen yli. Se murisi niille vähintään 5 kertaa, kasvattaja joutui puuttumaan asiaan. Hän piti Murua aloillaan ja alkoi jutella sille rauhoittavasti. Ensin Muru ei siltikään meinannut pysyä aloillaan, mutta rauhoittui sitten paikoilleen ja antoi pentujen imeä, kun sitä pideltiin kiinni. Ennen kuin joku laittaa, että ihan normaali juttu, niin ei ole. Tässä tekoälyn kooste asiaan. Jokin vialla, hyvä että asiaan puututtiin.

"Ei ole normaalia, että koira murisee pennuilleen, sillä murina on koiran tapa ilmaista epämukavuutta tai uhan tunnetta, ja se on aina varoitusmerkki. Vaikka koiran murina onkin luonnollinen reaktio, sen pitäisi kertoa ihmiselle, että jotain on vialla ja tilanteeseen tulisi puuttua."

Lopettakaa se tekoälyn käyttäminen noin typeriin ja turhiin asioihin, joka ikinen kerta kun käytätte sitä, käyttää se ihan älyttömän määrän vettä ja sähköä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6283/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möpsöstä puheenollen 🐕 Se oli Möpsön tapa kouluttaa lapsukaisiaan. Kissoilla on TOSI raju koulutussysteemi! Niskasta kiinni jos riehuvat liikkaa. Sen olen nähnyt monta kertaa kun  olen niitä kissaemoja monesti nähnyt. Eläimet eivät osaa puhua ja silloin tarvitaan selvä elekieli jota asia meneen Perille😁 

Vierailija
6284/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Kuuran. 🐶

Vierailija
6285/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan ovat tutustumassa pentulaan.

Vierailija
6286/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin Kuuran. 🐶

Minä Puron 😊

Vierailija
6287/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kauan ovat tutustumassa pentulaan.

Ovat kiinnostuneita. Se on hyvä. Ja tämä kasvattaja haluaa ilmiselvästi tietää kenelle ja minne pennut lähtee.

Vierailija
6288/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllö! 🦉

Vierailija
6289/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumu yrittää kaikkensa tehdäkseen vaikutuksen katsojiin 😍

Vierailija
6290/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöllö! 🦉

Missä

Vierailija
6291/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöllö! 🦉

Missä

On nyt pedissä.

Vierailija
6292/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuraa siellä kovasti sylitellään 🤔

Vierailija
6293/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nukkuvaa koiraa silittää, kuten nuo vierailijat... olen nähnyt ohjeistuksen, että ei. 

Vierailija
6294/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möpsöstä puheenollen 🐕 Se oli Möpsön tapa kouluttaa lapsukaisiaan. Kissoilla on TOSI raju koulutussysteemi! Niskasta kiinni jos riehuvat liikkaa. Sen olen nähnyt monta kertaa kun  olen niitä kissaemoja monesti nähnyt. Eläimet eivät osaa puhua ja silloin tarvitaan selvä elekieli jota asia meneen Perille😁 

Kissoilla on aika tavallista pentuina niskasta nostelu, kuen emo tekee, mistäpä se muuten niitä roudaisi paikasta toiseen?, mutta ainakaan aikuisia tai varsinkaan painavaa kissaa ei pidä nostella niskasta.

Vierailija
6295/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maalla oli saksanpaimenkoira joka kanteli kissanpentuja suussaan. Se näytti hurjalta muttei se ikinä vahingoittanut niitä. Pennut juoksi sen perässä ja lähes kerjäsi sitä. En tiedä antaisinko nyt koiran tehdä niin mutta silloin maalla ne eläimet vaan eleli omaa elämäänsä.

Vierailija
6296/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissoilla on aika tavallista pentuina niskasta nostelu, kuen emo tekee, mistäpä se muuten niitä roudaisi paikasta toiseen?, mutta ainakaan aikuisia tai varsinkaan painavaa kissaa ei pidä nostella niskasta.

Kissanpennulla on refleksi joka tekee siitä aivan rennon ja löysän kun sitä tarttuu niskasta. Silloin se ei rimpuile kun emot niitä kanniskelee.

Vierailija
6297/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin Kuuran. 🐶

Mää ottaisin sen, joka tulee ensimmäisenä mun tykö. Eli pennulle valinta.

Vierailija
6298/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissanpennulla on refleksi joka tekee siitä aivan rennon ja löysän kun sitä tarttuu niskasta. Silloin se ei rimpuile kun emot niitä kanniskelee.

On sekin jännä että kissaemo vain tietää että mistä se pentu pitää nostaa.

Vierailija
6299/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin Kuuran. 🐶

Mää ottaisin sen, joka tulee ensimmäisenä mun tykö. Eli pennulle valinta.

Se olis sitten Sumu 😂

Vierailija
6300/8509 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi sylkkypoika Sumu!

Vaikka tiedän, että kaikkien yhdentoista täytyy löytää loppuelämän kodit, olo on silti haikea jo nyt. Mitä mahtaakaan olla Murulan väellä.