Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3

Vierailija
22.09.2025 |

Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)

https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…

Kommentit (6208)

Vierailija
5801/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tekee ristsanoja, joku katsoo jääkiekkoa , joku pelaa vaikka tetristä, joku lukee lehteä, joku tuijottaa  horisonttiin.  Näitä tehdään välillä ajankuluksi, viihdykkeeksi, kiinnostuksesta asiaan.  Miksipä ei voisi sillointällöin seurata koirapentueen elämänkehitystä? 

Näin. Ja jotkut on kotitoimistossa 5 päivää viikossa, pentulive äänettömällä taustalla. Työnteko sujuu kuin siivillä kun välillä vilkaisee karvapallojen menoa.

Vierailija
5802/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kaste edelleen pienin pennuista vai onko hän mennyt jonkun ohi? En ole löytänyt ajantasaista painotilastoa.

Kasteen paino viimeksi 1580g, Kuuran 1730g.

Yhteispaino pennuilla 22 320g. Tuplaantui 11 päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5803/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,ja imuriakin vois useammin käyttää.

Vierailija
5804/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei taaskaan ole hyvin, pelkkää narinaa :%

Vierailija
5805/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavattajaperheellä on työtä enemmän kuin laki sallii (vanha sanonta, ei tule ottaa kirjaimellisesti). Nostan hattua perheelle, kun jaksavat hoitaa tuollaista pesuetta (siis kaikki hevoset, kanat, lampaat, kissat ja koirat). Itse en pystyisi moiseen.

Vierailija
5806/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavattajaperheellä on työtä enemmän kuin laki sallii (vanha sanonta, ei tule ottaa kirjaimellisesti). Nostan hattua perheelle, kun jaksavat hoitaa tuollaista pesuetta (siis kaikki hevoset, kanat, lampaat, kissat ja koirat). Itse en pystyisi moiseen.

Nimenomaan, toisin kuin näillä valittajilla, jotka ehtivät istua keskellä päivää tuijottamassa ruutua ja kommentoimassa tänne.

Vierailija
5807/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätystä eli palataan vanhaan huolen aiheeseen eli passhkaan 💩

Voisiko pentujen pyllyyn laittaa tulpan vai ehkä vaipat? 🤔

Vierailija
5808/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
5809/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin, just noin kun sanot.

Eipä nuo siivottomuus valitukset ole mitään uutta.

Viimevuonnakin samat valituksen aiheet. Outoa jankkaamista vuodesta toiseen, hankkikaa elämä!!!

Noinhan joku kehotti pentuliven katsojillekin 😀😀

Vierailija
5810/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai heitä tarvitse sääliä? Ihan itse vapaa ehtoisesti ovat eläimensä hankkineet. Ennen vanhaan maatiloilla on ollut paljon enemmän töitä karja hoidettavana, metsätyöt ja peltotyöt yms. Lisäksi on ollut liuta lapsia ja ei mitään kodinkoneita helpottamassa töitä. Ja jos valmiiksi on niin hirveästi hommia ei pitäisi siihen lisäksi vielä koiraa pennuttaa.

Vierailija
5811/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos raportista,  myöhäisheränneenä olisi voinut ihmetellä, että eikö ne saa aamupalaa lainkaan.

Vierailija
5812/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai heitä tarvitse sääliä? Ihan itse vapaa ehtoisesti ovat eläimensä hankkineet. Ennen vanhaan maatiloilla on ollut paljon enemmän töitä karja hoidettavana, metsätyöt ja peltotyöt yms. Lisäksi on ollut liuta lapsia ja ei mitään kodinkoneita helpottamassa töitä. Ja jos valmiiksi on niin hirveästi hommia ei pitäisi siihen lisäksi vielä koiraa pennuttaa.

Ei kukaan ole heitä kehottanut säälimään, vähiten he itse! Tuo edellinen oli vain kuittaus niille, jotka täällä nyt valittavat siivouksen puutteesta. Mitä jospa nyt vaan rauhoituttaisiin, meikäläinen ainakin lopettaa lounastunnin ja alkaa tehdä töitä.

Vierailija
5813/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti he odottaa toimintaa. Unet karisee saman tien kun kuuluu lupaavaa ääntä seinäkkeen takaa.   Ja Muru tottelee  lempeää puhetta vaikka piraijalauman keskeen hyppääminen kauhistuttaa. 

Vierailija
5814/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista luetun ymmärrystä. Missään ei lukenut, että tarvitsisi sääliä, mistä sen keksit? 

Vierailija
5815/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista luetun ymmärrystä. Missään ei lukenut, että tarvitsisi sääliä, mistä sen keksit? 

Siitä, että täällä voivotellaan jatkuvasti töiden runsasta määrää ja pitää ymmärtää, että ei kovin useasti ehdi pentujen jälkiä siivota. Ja tämä huomio ei ole pelkästään tältä päivältä. Ja ilmeisesti niitä töitä ei nyt ihan hirveästi ole ,kun ehtii harrastaa koirien kanssa pelastuskoira toimintaa ja näyttelyitä. 

Vierailija
5816/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti he odottaa toimintaa. Unet karisee saman tien kun kuuluu lupaavaa ääntä seinäkkeen takaa.   Ja Muru tottelee  lempeää puhetta vaikka piraijalauman keskeen hyppääminen kauhistuttaa. 

Koiraa kutsutaan se ja ne. Ei ikinä hän ja he. 

Vierailija
5817/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä hamsteri live?

Vierailija
5818/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiraa kutsutaan se ja ne. Ei ikinä hän ja he. 

Mä ja moni muu kutsuu hän ja he.  Ei he mitään esineitä ole, huomaatko?  Ikinä ei pidä pitää esineinä.

Vierailija
5819/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei siivota useammin. Aina on paskaa ympäriinsä.

Ehkä siksi, että perheellä on maatila ja paljon muitakin eläimiä.  Ei ole mitenkään mahdollista päivystää 24/7 kakkalapio kädessä ettei av-mammalle tule paha mieli.

Vierailija
5820/6208 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin, just noin kun sanot.

Eipä nuo siivottomuus valitukset ole mitään uutta.

Viimevuonnakin samat valituksen aiheet. Outoa jankkaamista vuodesta toiseen, hankkikaa elämä!!!

Noinhan joku kehotti pentuliven katsojillekin 😀😀

Nuo narisijat voisivat joskus itse kokeilla tuon muun työmäärän ohessa pitää täysin kakattomana tilaa, jossa 11 kakkakonetta tuottaa tavaraa yötä päivää.