Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (6208)
Vierailija kirjoitti:
Onko Kaste edelleen pienin pennuista vai onko hän mennyt jonkun ohi? En ole löytänyt ajantasaista painotilastoa.
Kasteen paino viimeksi 1580g, Kuuran 1730g.
Yhteispaino pennuilla 22 320g. Tuplaantui 11 päivässä.
Kyllä,ja imuriakin vois useammin käyttää.
Mikään ei taaskaan ole hyvin, pelkkää narinaa :%
Kavattajaperheellä on työtä enemmän kuin laki sallii (vanha sanonta, ei tule ottaa kirjaimellisesti). Nostan hattua perheelle, kun jaksavat hoitaa tuollaista pesuetta (siis kaikki hevoset, kanat, lampaat, kissat ja koirat). Itse en pystyisi moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kavattajaperheellä on työtä enemmän kuin laki sallii (vanha sanonta, ei tule ottaa kirjaimellisesti). Nostan hattua perheelle, kun jaksavat hoitaa tuollaista pesuetta (siis kaikki hevoset, kanat, lampaat, kissat ja koirat). Itse en pystyisi moiseen.
Nimenomaan, toisin kuin näillä valittajilla, jotka ehtivät istua keskellä päivää tuijottamassa ruutua ja kommentoimassa tänne.
Kierrätystä eli palataan vanhaan huolen aiheeseen eli passhkaan 💩
Voisiko pentujen pyllyyn laittaa tulpan vai ehkä vaipat? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Todellakin, just noin kun sanot.
Eipä nuo siivottomuus valitukset ole mitään uutta.
Viimevuonnakin samat valituksen aiheet. Outoa jankkaamista vuodesta toiseen, hankkikaa elämä!!!
Noinhan joku kehotti pentuliven katsojillekin 😀😀
Vierailija kirjoitti:
Ei kai heitä tarvitse sääliä? Ihan itse vapaa ehtoisesti ovat eläimensä hankkineet. Ennen vanhaan maatiloilla on ollut paljon enemmän töitä karja hoidettavana, metsätyöt ja peltotyöt yms. Lisäksi on ollut liuta lapsia ja ei mitään kodinkoneita helpottamassa töitä. Ja jos valmiiksi on niin hirveästi hommia ei pitäisi siihen lisäksi vielä koiraa pennuttaa.
Kiitos raportista, myöhäisheränneenä olisi voinut ihmetellä, että eikö ne saa aamupalaa lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai heitä tarvitse sääliä? Ihan itse vapaa ehtoisesti ovat eläimensä hankkineet. Ennen vanhaan maatiloilla on ollut paljon enemmän töitä karja hoidettavana, metsätyöt ja peltotyöt yms. Lisäksi on ollut liuta lapsia ja ei mitään kodinkoneita helpottamassa töitä. Ja jos valmiiksi on niin hirveästi hommia ei pitäisi siihen lisäksi vielä koiraa pennuttaa.
Ei kukaan ole heitä kehottanut säälimään, vähiten he itse! Tuo edellinen oli vain kuittaus niille, jotka täällä nyt valittavat siivouksen puutteesta. Mitä jospa nyt vaan rauhoituttaisiin, meikäläinen ainakin lopettaa lounastunnin ja alkaa tehdä töitä.
Kovasti he odottaa toimintaa. Unet karisee saman tien kun kuuluu lupaavaa ääntä seinäkkeen takaa. Ja Muru tottelee lempeää puhetta vaikka piraijalauman keskeen hyppääminen kauhistuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista luetun ymmärrystä. Missään ei lukenut, että tarvitsisi sääliä, mistä sen keksit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista luetun ymmärrystä. Missään ei lukenut, että tarvitsisi sääliä, mistä sen keksit?
Siitä, että täällä voivotellaan jatkuvasti töiden runsasta määrää ja pitää ymmärtää, että ei kovin useasti ehdi pentujen jälkiä siivota. Ja tämä huomio ei ole pelkästään tältä päivältä. Ja ilmeisesti niitä töitä ei nyt ihan hirveästi ole ,kun ehtii harrastaa koirien kanssa pelastuskoira toimintaa ja näyttelyitä.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti he odottaa toimintaa. Unet karisee saman tien kun kuuluu lupaavaa ääntä seinäkkeen takaa. Ja Muru tottelee lempeää puhetta vaikka piraijalauman keskeen hyppääminen kauhistuttaa.
Koiraa kutsutaan se ja ne. Ei ikinä hän ja he.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraa kutsutaan se ja ne. Ei ikinä hän ja he.
Mä ja moni muu kutsuu hän ja he. Ei he mitään esineitä ole, huomaatko? Ikinä ei pidä pitää esineinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei siivota useammin. Aina on paskaa ympäriinsä.
Ehkä siksi, että perheellä on maatila ja paljon muitakin eläimiä. Ei ole mitenkään mahdollista päivystää 24/7 kakkalapio kädessä ettei av-mammalle tule paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin, just noin kun sanot.
Eipä nuo siivottomuus valitukset ole mitään uutta.
Viimevuonnakin samat valituksen aiheet. Outoa jankkaamista vuodesta toiseen, hankkikaa elämä!!!
Noinhan joku kehotti pentuliven katsojillekin 😀😀
Nuo narisijat voisivat joskus itse kokeilla tuon muun työmäärän ohessa pitää täysin kakattomana tilaa, jossa 11 kakkakonetta tuottaa tavaraa yötä päivää.
Näin. Ja jotkut on kotitoimistossa 5 päivää viikossa, pentulive äänettömällä taustalla. Työnteko sujuu kuin siivillä kun välillä vilkaisee karvapallojen menoa.