K marketissa 320g rasia kypsää kanttu-porkkana-perunasekoitusta maksaa
Niin, arvaappa paljon muutama keitetty juurespala maksaa? Mainostetaan hunajaisiksi juureksiksi, mutta hunajaa noissa ei näyttänyt olevan yhtään. Viimeisenä mainittu tuoteselosteessa. Joten, mitäpä luulet että maksaa?
Kommentit (31)
Kannattaa ostaa juurekset ja tehdä itse uunijuureksia ja keittoja. Ihania ja edullisia.
Vierailija kirjoitti:
Kanttu =lanttu
Oisko taas uussuomalainen töissä?
haahhaha se on kanttu vei-laatikko!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ostaa juurekset ja tehdä itse uunijuureksia ja keittoja. Ihania ja edullisia.
Aina kun puhutaan mistä tahansa valmis- tai ravintola ruoasta niin joku torspo muumi tulee viisastelemaan että kannattaa ennemmin tehdä itse.
Olivat ihan hyviä kun laitoin paistettujen possupihvien (6 kpl) ja luomupinaatin kanssa uuniin hetkeksi. Päälle muutama kierros suolaa ja parmesanraastetta. Annoin possupihvien kypsyä uunissa sisältä ja juuresten saada väriä. Ihan kiva ruoka tuli, syön sitä pari päivää.
Kaikki paitsi parmesan juusto ja suola saatu ruokajakelusta. En ikinä olisi maksanut juureksista 5.10€ kuten K kauppias pyyti. Ei ilmeisesti ollut kukaan muukaan halunnut maksaa, koska päätyi ruokajakoon.
Juuri pesin ja pilkoin ison kattilallisen juureksia ja vihanneksia , omasta maasta oli porkkanat ja perunat ja kesäkurpitsat. Muut kaupasta, kuten sipulit, valkosipuli, bataatti, selleri, paprika, fenkolia
Vierailija kirjoitti:
Juuri pesin ja pilkoin ison kattilallisen juureksia ja vihanneksia , omasta maasta oli porkkanat ja perunat ja kesäkurpitsat. Muut kaupasta, kuten sipulit, valkosipuli, bataatti, selleri, paprika, fenkolia
Niin mitä sillä on asian kanssa tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
5 eur vähintään. Ehkä jopa 7.
Älä liioittele, höpsö
Mutta onhan siinä rosmariinia! Ajattele, rosmariinia!
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan siinä rosmariinia! Ajattele, rosmariinia!
O la laa! No se on sitten heti euro lisää hintaan.
Kanttu =lanttu