Trump pitää tänään paljastuspuheen autismin syistä
Mitähän meidän valtamedia tekee ettei kukaan vaan saisi kuulla totuuksia mistä autismi johtuu?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Trumpiltahan varmasti voikin odottaa jotain luotettavia lääketieteellisiä tutkimustuloksia. Eikös yleensä luulisi lääkärien kertovan sellaisista eikä presidentin?
Trumpin hallinnon asiantuntijalääkäri kertoikin jo aiemmin että kaikki koronarokotteiden myyntiluvat on peruttu, koska niistä on ollut valtavasti haittoja muttei yhtään hyötyjä.
Kuten Trump itse vai? Hänhän sai piloottivaiheessa olleen koronalääkkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autismi on kehitysvamma.
Niinhän sulle on valehdeltu.
Autismi on noussut samassa tahdissa kuin rokotteiden määrä on noussut. Miksi, jos se kerta on kehitysvamma?
Autismi voi olla epigeneettinen ominaisuus. Autismigeenit aktivoituvat tietyissä olosuhteissa. Esim. kokeellinen rokote, jossa ihmiseen injisoidaan vierasta virusgenomia (mRna) voi aktivoida autismigeenejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että trumpetti on saanut lääketieteellisen koulutuksen, ei löydy hänen tiedoistaan.
Kyllähän se jo edellisellä kaudella ehdotteli tiedotustilaisuudessa, että kannattaisi selvittää auttaisiko kloridin juonti koronaan. Nyt eilen mainosti, että tänään tulee paljastamaan autismin syyn, joten ei enää autistisia lapsia tule syntymään.
Musk, Gretha, Kirk ja Purra on vanhvasti kirjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Trumpiltahan varmasti voikin odottaa jotain luotettavia lääketieteellisiä tutkimustuloksia. Eikös yleensä luulisi lääkärien kertovan sellaisista eikä presidentin?
Näinhän Trump tiesi, että desinfiontiainetta juomalla korona lähtee.
Käsittämätöntä, kuinka entinen kehityksen huipulla ollut suurvalta on yhtäkkiä taantunut kaikin tavoin.
Meno on niin absurdia, että tällaista ei keksi edes elokuvakäsikirjoittajat.
Kyllä Hervannassa ainakin spurgut joi kovasti desinfiointiainetta. Ei oo moni niistä enää hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autismi on kehitysvamma.
Autismi on noussut samassa tahdissa kuin rokotteiden määrä on noussut. Miksi, jos se kerta on kehitysvamma?
Autismi voi olla epigeneettinen ominaisuus. Autismigeenit aktivoituvat tietyissä olosuhteissa. Esim. kokeellinen rokote, jossa ihmiseen injisoidaan vierasta virusgenomia (mRna) voi aktivoida autismigeenejä.
Se voisi periaatteessa olla mutta tiede ei ole löytänyt yhteyttä rokotteiden ja autismin välillä. Tämä nyt vain on fakta.
Se että kaksi asiaa lisääntyy samaan aikaan ei ole sama asia kuin että niillä olisi jotain tekemistä toistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottakaa vaan ne lapset joiden haluatte sairastua autismiin.
Eikö sinun lapsia ole rokotettu mitään tautia vastaan?
Luuletko että tuolla paatoksella joutavasta öyhötyksestä voisi muka päästä minkäänlaiseen parisuhteeseen?
Veikkaan että syylliseksi on todettu Biden ja lääkkeeksi Magahörhöily.
Vierailija kirjoitti:
Trump sanoi Kirkin muistotilaisuudessa että maanantain puhe tulee olemaan hänen kaikkien aikojen merkittävin.
Ainahan ne on entistä merkittävämpiä ja Trump varmaan julistautuu Jeesukseksi ennen pitkää. Tai ihan Jumalaksi.
Täytyy ihmetellä, kuinka paljon tyhmiä ihmisiä USA:ssa riittää häntä kannattamaan. Tyhmiä ja epätoivoisia.
Joku Reagankin tuntuu lähes viisaalta mieheltä Trumpiin verrattuna, vaikka aikoinaan, kun hänet presidentiksi valittiin, monet suorastaan järkyttyivät.
No ehkä meillä SUOMEN UUTISET vähemmistömediana kertoo sanasta sanaa mitä Put...eikun Trump on kertonut. Muuten vinkkinä kannattaa lukea persujen vuoden luetuin kirja "mein kampf" jossa varmaan sivutaan aihetta.
Kannattaa katsoa joko Trumpille on kasvanut huulipartaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autismi on kehitysvamma.
Se voisi periaatteessa olla mutta tiede ei ole löytänyt yhteyttä rokotteiden ja autismin välillä. Tämä nyt vain on fakta.
Se että kaksi asiaa lisääntyy samaan aikaan ei ole sama asia kuin että niillä olisi jotain tekemistä toistensa kanssa.
"Jäätelön syönti on tapissa kesällä. Samoin hukkumiskuolemat. Jäätelönsyönti aiheuttaa hukkumiskuolemia."
Autismin "lisääntyminen" on diagnosoinnin paranemista. Samoin kuin arviomme galaksien lukumäärästä maailmankaikkeudessa kasvaa kun havaintovälineet paranevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman pojan opettajat olisivat toivoneet, että Melania käyttäisi vaikutusvaltaansa autismista kertomiseen, kun opettajien mielestä kuopus on kirjolla. Melania väitti kuitenkin kivenkovaa keskusteluohjelmassa, että Barron ei ole autisti.
Noilla Trumpeilla on ihme ajatus, että jos jotain hokee, niin se muuttuu sillä todeksi.
Mitä oikeutta kenelläkään on vaatia, että kukaan repostelee jälkikasvunsa terveystiedoilla julkisesti?
Eihän ne opettajat sitä huudelleet, vaan Melania itse.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että syylliseksi on todettu Biden ja lääkkeeksi Magahörhöily.
Tasan varmasti sieltä syntilistalta löydetään Biden. Kuten ihan joka asiassa tähänkin asti. Jopa niissä, joihin Biden ei ole voinut mitenkään vaikuttaa, kuten tariffien seurauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Parasta Trumpissa ja hänen poppoossaan on kyllä tuo huumoriarvo.
En näkisi kovin hauskana meilläkään tätä suuntausta,kun suurin osa lapsista on nepsyjä tai ADHD lääkityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump sanoi Kirkin muistotilaisuudessa että maanantain puhe tulee olemaan hänen kaikkien aikojen merkittävin.
Ainahan ne on entistä merkittävämpiä ja Trump varmaan julistautuu Jeesukseksi ennen pitkää. Tai ihan Jumalaksi.
Täytyy ihmetellä, kuinka paljon tyhmiä ihmisiä USA:ssa riittää häntä kannattamaan. Tyhmiä ja epätoivoisia.
Joku Reagankin tuntuu lähes viisaalta mieheltä Trumpiin verrattuna, vaikka aikoinaan, kun hänet presidentiksi valittiin, monet suorastaan järkyttyivät.
Niinpä, Trump ei varmaan itse ole niin tyhmä, miltä vaikuttaa, mutta tyhmät lampaat seuraa ja määkii kuorossa, mitä hän haluaa. Taitava manipuloija, joka hyödyntää tyhmien ihmisten alttiutta populismiin ja hyödyntää näitä ihmismassoja täysin itsekkäästi omaksi hyödykseen. Ja sokeat lampaat (huvittaa, kun tämä väki nimittelee muita lampaaksi tajuamatta, että itse ovart tiukasti lieassa ja osa laumaa) määkii kuorossa.
Sori kärkäs kielenkäyttö, mutta turhauttaa nykyinen maailmanmeno melko lailla.
Suomessa asia tullaan peittelemään kaikin tavoin ja kerrotaan että Trump valehtelee kaikesta. Näin on peitelty kaikki esim. lääkeyhtiöiden ja Obaman / Faucin rikokset ihmiskuntaa vastaan jo usean vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa asia tullaan peittelemään kaikin tavoin ja kerrotaan että Trump valehtelee kaikesta. Näin on peitelty kaikki esim. lääkeyhtiöiden ja Obaman / Faucin rikokset ihmiskuntaa vastaan jo usean vuoden ajan.
Noniin tulihan se Obama sieltä, ei helvetti 🤣
Olen jo vanha ihminen, sain autismidiagnoosin vasta pari vuotta sitten: Aspergerin oireyhtymä F84.5
Toki olen ollut autistinen koko ikäni (sosiaalisten pelkotilojeni takia minua ei laitettu kesällä lasten leireille niin kuin sisarukseni) mutta älykäs sellainen. Minulla on ainoana lapsista akateeminen tutkinto.
Mutta itse asiaan. Sairastin koronainfektion v 2022 ja v 2023 autismioireiluni oli lisääntynyt siinä määrin, että en saanut enää edes nukuttua. Jouduin menemään lääkäriin, josta vyyhti alkoi sitten purkautua. Eli pääsin autismitutkimuksiin, ja diagnoosi asetettiin hyvin selkeänä.
Selvästi koronavirus jotenkin aktivoi autismiani. Itse "flunssa" oli lähinnä hengenahdistusta ja väsymystä, ei muuta oireilua, mutta koronatauti aiheutti monenlaisia hermoston ja sensorisia oireita, mm. näköhermon tulehdus, tuntoherkkyyden katoamista, haju- ja makuaistin osin menetys, osin vääristyminen ja herkistyminen jne.
Summattuna; en yhtään ihmettelisi, vaikka pelkkä rokote aiheuttaisi lapsille vastaavaa oireilua. Itse otin ekan ja ainoan koronarokotteeni (Pfizer) joulukuussa 2023, jolloin siis autismini oli jo todettu.
Vierailija kirjoitti:
Trump nyt vaan on jäänyt täysin suvereenisti kiinni kymmenistä tuhansista valheista.
Eilen taas kertoi lopettaneensa sodan Armenian ja Kamputsean välillä. Puhuiko totta?
Tiedätkö, että kaikki ei ole sillä tavalla uskovaisia kuin Trumpin seurakunta, että uskotaan jotain yhtä ihmistä ilman että ajatellaan itse ja käytetään omaa älykkyyttä arvioitaessa asioita useammalta kannalta ja useammasta lähteestä.
Kai se on joillekin vaikeaa ymmärtää, että kaikki ihmiset ei ole samanlaisia kuin itse.