Saga Andersson kehuu Instassa kuinka ihana reissu oli
Ei paljoa haittaa vaikka menestystä (ei taaskaan) tullut. Pääasia on että on kivaa!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jo tuos toises ketjus sanoin, että muut menee voittamaan, mutta suomalaiset keräämään kivoja kokemuksia.
Mitä järkeä on haukkua ja lannistaa nuorta urheilijaa?
Minkä ilon siitä saat?
Eikö se nyt ole aina ollut selvää, että ei niitä mitaleja jokainen voita.
Nauttisit siitä, että meillä yleensä on urheilijoita.
Näitä suomalaisten mollaamis ketjuja tehtailevat nuo vttumaisimmat luuserit, jotka eivät suo mitään hyvää muillekaan.
Itätrollien ketjuihin vielä mennään itse porukalla omia haukkumaan.
Sitä käytöstä on syytä hävetä.
Muissa maissa nuoret tuo mitskuja, meillä lomailevat
Kyllä huomaa, että tänne kirjoittelevat eivät tiedä kilpaurheilusta yhtään mitään. Urheilijat harjoittelevat vuosia ja melkoisia tuntimääriä viikossa, päästäkseen tasolle, joka oikeuttaa kansainvälisiin kilpailuihin pääsemisen. Pystyisikö yksikään teistä valittajista yltämään lähellekään samalle tasolle missään lajissa!?
Joku kirjoitti muualla osuvasti, että silloin kun suomalainen/Suomi voittaa tai saa mitalin, niin ollaan heti menossa "torille" ja saavutuksesta osa kuuluu kaikille meille, mutta jos ei pärjätä, niin lokaa ja kritisointia tulee niskaan kaikista tuuteista.
Toisaalta ei kukaan niitä mitaleja minulle tuo, joten on kannaltani merkityksetöntä, jos joku niitä itselleen hankkii. Jos siinä samalla saa mukavan reissun, niin se ei ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Oliko siellä muuten miesurheilijoita Suomesta.?
20 naista, 7 miestä. Miesten puolella kilpailu on äärimmäisen kovaa, siksi ei rajan ylittäjiä ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jo tuos toises ketjus sanoin, että muut menee voittamaan, mutta suomalaiset keräämään kivoja kokemuksia.
Minkä ilon siitä saat?
Näitä suomalaisten mollaamis ketjuja tehtailevat nuo vttumaisimmat luuserit, jotka eivät suo mitään hyvää muillekaan.
Muissa maissa nuoret tuo mitskuja, meillä lomailevat
Muissa maissa urheilijat saavat treenata työkseen. Miksi luulet, että "muissa maissa" olisi kaikki paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ilon siitä saat?
Ei siitä olekkaan kysymys, että oletettaisiin, että aina voittaa. Vaan siitä, että jos tuolla tasolla urheillaan niin olettaisi sitten urheilijan olevan aidosti pettynyt huonosta suorituksesta. Mieluimmin nään niitä urheilijoita, joilla menee hermo häviöön, koska silloin tietää, että he ovat tosissaan. Nyt on rahat vähissä Suomessa niin voi miettiä kuinka järkevää on kustantaa kaikkien urheilijoiden kisamatkoja, ehkä nekin rahat voisi laittaa ennemmin tukemaan vähävaraisten perheiden lasten harrastamista, se olisi kansalle hyödyllisempää.
Paljonko nämä kisat maksaa veronmaksajille?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko nämä kisat maksaa veronmaksajille?
veromm,,.,maksaja on hyvim vihainen !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-palstalaiset on yleisurheilun asiantuntijoita, montako mitalia itse voititte nuorena kun tunnutte niin tarkkaan tietävän kuinka niitä saadaan
Typerys, ei siitä ole kysymys. Emme ole valinneet urheilua ammatiksemme
Miksette?
Doping Lotta rulaa rehellinen manselainen!
Vierailija kirjoitti:
Oliko siellä muuten miesurheilijoita Suomesta.?
Olihan siellä esimerkiksi kolme keihäänheittäjää, joista yksikään ei päässyt alkukarsinnoista. Kummasti silti vain naisurheilijoita haukutaan täällä turisteiksi.
Kaapit oli täynnä mitalia,lusikkaa,pokaalia,ei ole enää,pistin pois aikoinaan pölyttymästä.