Hallitus rakentamassa häijyä ansaa työttömille
Kommentit (140)
Monille tulee varmasti ensimmäinen varoitus jo ensimmäisellä kerralla, jos virkailija unohtaa sanoa, että suunnitelma täytyy (vasta jonkin ajan kuluttua!) käydä hyväksymässä.
Eiköhän ne ole olleet jo alusta saakka. Jos on sen puulaakin listoilla.
No ei tule vaikuttamaan millään tavalla mun elämään. :D Mä otan rahaa jos sitä tarvitsen.
T: koko aikuisiän ideologisesti työttömänä
Tosi häijyä.
Miten karenssi nopeuttaa töihin pääsyä?????
Ei mitenkään.
Onko jokin tilasto joka kertoo määrän työttömistä jotka kieltäytyvät tekemästä ehdotettuja asioita.
Joku 1 tuhannesta. Loput on inhimillisiä erheitä. Unohtuneita kirjauksia. Ja hukkuneita posteja.
Meni välillä vuosi. Kun kukaan ei soittanut työkkäristä. Ja kun soitti 4 työpaikkaa kk ilmoita järjestelmåån joka kk.
Ei tarvitse ilmoittaa niitä 20 muuta jota haki samassa kuussa.
Tätä voi pelata myös toiseen suuntaan. Kun pääsen eroon kämppälainastani ensi huhtikuussa, ensi kesän jälkeen alan tekemään max 22.5h duuniviikkoa. Näin ollen verojakaan ei kerry maksettavaksi samaan tahtiin.
En yksinkertaisesti halua rahoittaa näin perseilevää valtiota. Omassa elintasossani palkanvähennys ei näy mitenkään, mutta vapaaaikaa viikossa on huomattavasti enemmän. Onneksi työnantajalle käy (pakotetustikin, kun on ns kriittistä osaamista) 60% työviikko.
Vierailija kirjoitti:
Ansan nimi on:
MENKÄÄ SAATANA T Ö I H I N !!!!!!
😂🤣🤣
Ulkomaalainen huivipääkin joutuu töihin hihii. Jos ei, ei tarvi muidenkaan joutua. Tehdään ryhmäkanne YK:lle ja EU:lle tasa-arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ansa!?? Kannustin mun mielestä.
Tarkoitus on se, että ihminen olisi ikuisesti perustoimeentulotuella eikä edes pääsisi työmarkkinatuelle.
Ei tuo mitään vaikuta niille jotka HALUAVAT työllistyä. Ainoastaan se on ongelma lusmuille, joille jopa 1 hakemuksen kirjoittaminen on ylivoimaisen vaikea suoritus.
Hallitus ei vaan kerro, mihin "VOI VAAN MENNÄ TÖIHIN." Menisin heti huomenna aamuvuoroon kun tietäisin.
Tuo menee jo hieman turhan rankaksi kyykyttämiseksi. Mielestäni nykyinen systeemi on jo tarpeeksi tiukka karenssien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Rajansa kepittämisessäkin tulee olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on se, että ihminen olisi ikuisesti perustoimeentulotuella eikä edes pääsisi työmarkkinatuelle.Tarkoitus on että ihminen MENEE VTTU T Ö I H I N !!!! ja lopettaa sen tukikuppauksen eikä mikään muu.
Sä voisit mennä hoitoon tuon mt-ongelmasi takia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo mitään vaikuta niille jotka HALUAVAT työllistyä. Ainoastaan se on ongelma lusmuille, joille jopa 1 hakemuksen kirjoittaminen on ylivoimaisen vaikea suoritus.
Voi sitä joskus sattua unohtumaan tuon velvollisuuden täyttäminen. Etenkin jos työttömyys on jatkunut pitkään ja toivo työn löytymisestä hiipunut. Tai ihminen on vaan toimintarajoitteinen masennuksen takia. Et sä duunistakaan tilapäisen masennuksen takia suoraan fuduja saa vaan pääset sairikselle.
Vierailija kirjoitti:
NYT OIKEESTI VITUNTYÖTÖNPASKAT TÖIHIN!!!!!!!!!!
Laita sinä jo korkki kiinni ja mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Työpaikkoja ei riitä kaikille. Kaikki eivät voi työllistyä, vaikka steppaisivat ja strippaisivat päällään seisoen. Pirullinen Orpo-Purra haluaa vain vähentää valtion menoja kaikin keinoin ja tehtailee sen vuoksi tällaisia rangaistuksia.
Vierailija kirjoitti:
NYT OIKEESTI VITUNTYÖTÖNPASKAT TÖIHIN!!!!!!!!!!
Niin just!
Menkää nyt sinne TÖIHIN!!! HUS HUS!!!!
E i k ä y!