Menisitko naimisiin jo seurusteluaikana liiaksi alkoholia käyttävän miehen kanssa?
Mies lupasi lopettaa/vähentää alkoholin käytön, kun menemme naimisiin. Saa nähdä, pitää lupaus paikkansa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Raittiin miehen kanssa kuolee tylsyyteen. Alkoholisti on jännittävä.
Miksi pitäisi vähentää. Alkoholi rentouttaa ja pikku humalassa on kivaa. Voi tehdä kaikkea hölmöä läpällä ja kännissä.
Ilmeisesti et ole koskaan ollut selvinpäin alkoholia ottaneiden kanssa. Selvinpäin kun katsoo näitä hölmöjä ja läpällä tehtyjä asioita niin ei naurata yhtään. Ainakaan 30 ikävuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Raittiin miehen kanssa kuolee tylsyyteen. Alkoholisti on jännittävä.
Miksi pitäisi vähentää. Alkoholi rentouttaa ja pikku humalassa on kivaa. Voi tehdä kaikkea hölmöä läpällä ja kännissä.
Hölmöä todellakin tuhlata rahaa turhuuksiin ja hakata kännipäissään. Pettämisen lisäksi.
En edes seurustelisi alkoholia käyttävän kanssa. Olen absolutisti.
Ei ne puheet, vaan ne teot.
Mieheni oli ryyppyreisulla viikonlopun eikä omien sanojensa mukaan muista, missä oli ollut ja mitä tehnyt. Mutta rahat olivat huvenneet.
Been tehre, done that :(
Älä mee, jos arvostat yhtään itseäsi ja haluat normaalia elämää ja myöhemmin perhe-elämää ja luotettavaa kumppanuutta. Viina tahtoo mennä kaiken tällaisen edelle. Lopulta vedät yksin valtavaa rekeä kivikossa ja usein vielä yrität esittää ulospäin, ettei tässä mitään. Lapset oppii kummallisen mallin perhe-elämästä ja sinä olet todella yksin.
Jotkut ei usko saman kokeneiden neuvoja ja heidän täytyy karahtaa itse kiville, ennen kuin uskovat. Jälkiviisaus on parasta viisautta.
ps. Mun lasten isä jaksoi olla raittiina vuoden. Lapsia tuli tehtyä kaksi putkeen. Olihan se yksinäistä aikaa.
Ei kannata mennä liikaa alkoholia käyttävän miehen kanssa naimisiin, jos haluaa normaalin perhe-elämän. Miehen juopottelun vuoksi sairastuu koko perhe.