Mies ei viestittele muusta kuin seksistä
Olen ollut etäsuhteessa ulkomaalaisen miehen kanssa. Tinderissä tavattiin. Minua häiritsee se että mies ei tunnu haluavan viestitellä mistään muusta kuin seksistä. Olen monta kertaa sanonut asiasta ja toivonut että puhuttaisiin muustakin mutta asiaan ei ole tullut korjausta. Mies väittää että se on vain hänen tapansa olla suhteessa. Minulle on tullut välillä hyväksikäytetty olo. Henkisen yhteyden puute on saanut minut miettimään etsisinkö jonkun muun.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kyllä todella kuulla ap:n omat ajatukset tilanteesta. Mitä tästä saat? Miksi vaan olet tuollaisessa tilanteessa? Ymmärrän miksi jotkut huonossa suhteessa ovat vastentahtoisia lähtemään, mutta kun tämä tilanne vertautuu lähinnä siihen, että kävisit aina jossain tietyssä kaupassa (joka ei ole edes lähikauppa) vaikka siellä on töissä ainoastaan omistajamulkku, jolla on tapana heittää vaihtorahat lattialle ja potkaista sitten perseelle. Uskollisesti sinne ostoksille, vaikkei pakkoa tai syytä mailla halmeilla.
En tiedä mitä siitä suhteesta olen oikein saanut. Tunnen itseni ihan hölmöksi.
Ap
Varmaan joku ihastus ja huuma siitä. Turha sättiä itseään, pääasia että nyt heivaa mokoma ällötys! :)
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos tämä olikin pelkkä trollailu. Vaikka kyllähän pöljiä on, aika heppoisin jutuin netin jenkkisotilaat suoraan Intian huijaritehtailta on monenkin Marjatan tilit tyhjentäneet... Niissä toki varmaan usein muistisairautta taustalla. Tai jotain yleistä naiiviutta nettimaailmassa.
Mahtaakohan olla huijari kun on laittanut intiimejä kuvia itsestään?
Ap
Maalainen Ruovedeltä.