Lapsettomana naisena säälin perheellisiä ihmisiä
Heidän elämänsä on kurjaa raatamista. Lapsista ei ole mitään iloa. Onneksi itse olen vapaa.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Huom!
Naiset eivät aloita näitä typeriä ketjuja.
Eikä kukaan psyykkisesti terve.
Ärsyttääkö, kun kaikki eivät halua pilata elämäänsä lisääntymällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä mitä menetät.
En ainakaan lapsettomana menetä näitä:
Rahat, yöunet, hermot, terveyden
Mietipä vähän pitemmälle. Kun vanhuus ja heikkous tulee, kuka huolehtii, että saat sinulle kuuluvan hoivan, että rahasi käytetään oikein eikä sinua kuseteta?
Taisit itse oksentaa aloituksen, incel. Onko sulla hätä löytää itsellesi äiti 😂
Yhyy nyyh nyyh.
Roskiin tämäkin paska naisvihaketju. On miesten oma ongelma, kuka heitä hoitaa. Minä se en ole
Ap pikkasen pakkohoitoa vailla eikä ole ainoa.
Kenellekään ei kuulu muiden lisääntymiset tai lapsettomuus. Ei kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom!
Ei. Se on heidän asiansa.
Miksi teet paskoja ja häiriintyneitä ketjuja?
Miksi sinä haukut veloja, sekopää???
Vierailija kirjoitti:
En hanki lapsia, koska en halua pilata elämääni. Piste. Huvittaa nää lisääntyneet tantat jotka yrittää manipuloida meitä veloja porsimaan
Asian voi nähdä miten haluaa. Aika paljon velojen tekstejä voi myös pitää manipulointina lapsettomuuteen
Miten se perheiden elämä sinua niin kismittää,Katkeruus jotain kohtaan? Menikö ex-vihille ja lapsikin tulossa?
On se mukava kun lapset ja lastenlapset tulevat käymään kylässä täällä vanhainkodissa. Naapurihuoneessa ei käy kylässä kukaan, lapseton kun on ja kaverit kuolleet.
Vierailija kirjoitti:
On se mukava kun lapset ja lastenlapset tulevat käymään kylässä täällä vanhainkodissa. Naapurihuoneessa ei käy kylässä kukaan, lapseton kun on ja kaverit kuolleet.
Aika monen porsineen mukulat eivät käy kyläilemässä :) Naapurini vanha mies on raadollinen esimerkki :)
Vähän lapsellista sääliä ketään, joka ei itse sitä sääliä kaipaa. Elämän perusluonteeseen kuuluu tietty epämukavuus ja se on ihan okei. Kaikkea ei voi saada. Tietysti valinta on helpompi, jos ei ollenkaan kaipaa lapsia tai sitten ei koe lapsiperhearkea lainkaan kuormittavana. Aika moni kuitenkin niitä lapsia haluaa rajallisista voimavaroista huolimatta.
Älä suotta sääli. Olin kesällä 12 päivää kiertämässä Eurooppaa aikuisen poikani kanssa. Meillä on todella mukavaa yhdessä. Kaikki lapseni ovat fiksuja ja hyvää, sivistynyttä seuraa. Käymme konserteissa yhdessä, joskus vuokraamme mökin porukalla, milloin mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom!
Olen eri, mutta ei nämä sinunkaan kommentit erityisen onnistuneista elämänvalinnoista kieli. Oikeasti onnelliset ja tasapainoiset ihmiset eivät koe tarvetta tuollaiseen typerään lällättelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä mitä menetät.
En ainakaan lapsettomana menetä näitä:
Rahat, yöunet, hermot, terveyden
Hahaha. Vai niin.
Älkää nyt v...n toopet menkö näihin provoihin. Ei ihme että suomalaisia huijataan ihan sikana.
Jaa, no itsepä valitsin tämän ns. kurjuuden, enkä ole katunut päivääkään. Kyllä myönnän, olihan se raatamista työn, kodin ja vapaa ajan välillä, kun lapset oli pieniä. Teinien kiukuttelua ja yhteenottoja aikuisuuden kynnyksellä. Luopumisen tunnetta, kun muuttivat omilleen. Jokainen eläköön elämänsä, miten haluaa lapsettomina tai lapsellisina, joten en ymmärrä ap, mistä tämä katkeran oloinen aloitus sikiää?
No eipä vanhoja näytä lapset käyvän katsomassa.Taitaa nää nykyajan lapset olla kauheita turbohuulineen ja nepsy huolineen ha peukku lapsineen.Parasta elämässä vapaus
.
Itse kadun lasten hankkimista niin että sattuu! Lähes koko ala-asteen jatkunut kiusaaminen tuhosi rakkaimpani elämän lopullisesti
Ap on Pasi, eikä se saa pilua