Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saadaanko Kyllikki Saaren murhaaja vielä kiinni?

Vierailija
21.09.2025 |

Mysteeri kuka murhasi Kyllikki Saaren. Saadaanko vielä selville tämä tapaus? Tapauksesta muutama vuosi kun tämä tapahtui. 

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijä oli Olof Palme, joka on jo kuollut. Palme oli myös Bodomin telttariehunnan takana.

Vierailija
2/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä sitä enää on  .Kuollut jo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankalaa on henkilöä saada kiinni, kun on ollut kuolleena jo kauan aikaa. Enkä vielä näihin päiviin ole nähnyt kenenkään nousseen haudasta ylös kärsimään tuomiota tai tekevän yhtään mitään muutakaan. Joten aika harhateillä Ap on aloituksensa kanssa.

Vierailija
4/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti, kun kirkko tunnustaa.

Se pappi sen veti kylmäksi. Siihen aikaa kirkolla oli poweria tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
5/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Poliisi hutiloi tutkinnan jo aikoinaan.

Vierailija
6/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pappi sen veti kylmäksi. Siihen aikaa kirkolla oli poweria tehdä mitä huvittaa.

Minunkin mielestä se pappi oli ainoa realistinen vaihtoehto. Sillä oli motiivi, sopivasti sairas luonne ja mahdollisuus toteuttaa teko ja olla jäämättä kiinni. Ajokortittomuuteen vetoaminen oli hullua, saattoihan hänellä olla kuski tai ajaa ihan vain kortitta. Tuolloin ei ollut edes nopeusrajoituksia, nuo välimatkat saattoi toteuttaa vaikka kuinka nopeasti. Tottakai se järjesti itselleen syyttömyyden, kun sitä tarvitsi. Tosi löperöä oli tutkinta. Se sukkakin oli papin. Joko papilta unohtunut tai joku halusi kiinnittää huomion papin tekosiin. Papin alibit oli sen muiden naikkosten antamia, kaikki tietää niiden arvon.

Vierailija
7/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
8/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan se, että murha yritettiin pistää muiden huono-osaisten piikkiin, kertoo papin syyllisyydestä. Kukaan muu ei pysty polkemaan alimpiaan niin kuin kirkon virkamies. Syntiset raukat...

Tai ulkopuolisten, vieraspaikkakuntalaisten piikkiin. Tosi lapsellista. Tulivat toiselta paikkakunnalta ulkopuoliset muka tekemään pahojaan. Helvetti, tuo sijainti on sellainen, ettei sinne kukaan vahingossa eksy. Itse olen varta vasten käynyt katsomassa viitan Kyllikki Saaren haudalle. Eläessäni se ei olisi tullut vahingossa vastaan.

Vierailija
9/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se että pappi pistettiin myöhemmin pois paikkakunnalta on ihan piste syyllisyydelle. Kyläläiset saivat tarpeeksi siitä.

Vierailija
10/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mielestä se pappi oli ainoa realistinen vaihtoehto. Sillä oli motiivi, sopivasti sairas luonne ja mahdollisuus toteuttaa teko ja olla jäämättä kiinni. Ajokortittomuuteen vetoaminen oli hullua, saattoihan hänellä olla kuski tai ajaa ihan vain kortitta. Tuolloin ei ollut edes nopeusrajoituksia, nuo välimatkat saattoi toteuttaa vaikka kuinka nopeasti. Tottakai se järjesti itselleen syyttömyyden, kun sitä tarvitsi. Tosi löperöä oli tutkinta. Se sukkakin oli papin. Joko papilta unohtunut tai joku halusi kiinnittää huomion papin tekosiin. Papin alibit oli sen muiden naikkosten antamia, kaikki tietää niiden arvon.

Kiire olisi tullut. Pappi ollut liian kaukana tapahtumapaikalta. Eikä olisi ehtinyt peittämään hautaa niin hyvin millään. 

Vierailija
11/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se että pappi pistettiin myöhemmin pois paikkakunnalta on ihan piste syyllisyydelle. Kyläläiset saivat tarpeeksi siitä.

Kihniön kirkkkoherra?

Vierailija
12/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hankalaa on henkilöä saada kiinni, kun on ollut kuolleena jo kauan aikaa. Enkä vielä näihin päiviin ole nähnyt kenenkään nousseen haudasta ylös kärsimään tuomiota tai tekevän yhtään mitään muutakaan. Joten aika harhateillä Ap on aloituksensa kanssa.

Tapaus voidaan selvittää, mutta rikollista ei rangaistua juuri tästä syystä. 

Vierailija
13/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pistetty jo ennen Kyllikin surmaa. Oli vähän turhan aktiivinen nuorten tyttöjen kanssa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005745559.html

Vierailija
14/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli pistetty jo ennen Kyllikin surmaa. Oli vähän turhan aktiivinen nuorten tyttöjen kanssa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005745559.html

Siihenkin aikaan normaalia?

Vierailija
15/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstallahan on useita jotka väittämänsä mukaan vaistoavat ja näkevät jo naamasta kuka on mikäkin, miksi ette sellaiset ihmiset auttaisi poliisia vaikkapa tässä tapauksessa?

Mulle kuitenkin jaksatte suuttua jos kehtaan epäillä ylimaallista kyvykkyyttänne?

Vierailija
16/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiire olisi tullut. Pappi ollut liian kaukana tapahtumapaik

Alle 50 kilsaa? Sen ajaa puolessa tunnissa suuntaansa. Kuopan kaivaa puolessa tunnissa. Mihin sitä aikaa tarvi ja miten paljon?

Vierailija
17/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastori jätti tytöille kirjeen lähtiessään asemapaikkaansa. Kirje on päivätty 27. huhtikuuta 1955.

Ennen lähtöäni Laihialta minun täytyy kääntyä puoleenne, sillä olen näytellyt teille huonon papin osaa. Tahdon pyytää teiltä anteeksi ja saada myös vastauksen. Tahdotteko unohtaa minun pahuuteni ja antaa minulle anteeksi?!

Pyytäkää myös nuoremmilta sisariltanne ja veljiltänne puolestani anteeksi. Tahtoisin, että kaikki kerran pääsisimme taivaan kotiin. (Minulle ei ole annettu poikaa, jota kaipaan). Unohtakaa paha, sillä toivon teille pelkkää hyvää, olen ollut heikko. Tahtoisin oikein teitä kahta puhutella, sillä kirjeellinen anteeksipyyntö on liian tyly. Täten voit myös Sinä (tytön nimi) käydä onnellisena Herran pöytään anteeksiantamuksessa. Ristin turviin --- ps. Vastatkaa, milloin voin teitä tavata, iltaisin olen poissa. Antakaa minulle sisäinen rauha. Lauantaina lähden Kihniöön.

Hävittäkää!

Ettei jää luvattomiin käsiin.

Vierailija
18/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pappi oli saalistaja, hyväksikäyttäjä.

Vierailija
19/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikohan Kyllikki samanlaisen manipuloivan kirjeen ennen kuolemaansa?

Vierailija
20/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstallahan on useita jotka väittämänsä mukaan vaistoavat ja näkevät jo naamasta kuka on mikäkin, miksi ette sellaiset ihmiset auttaisi poliisia vaikkapa tässä tapauksessa?

Mulle kuitenkin jaksatte suuttua jos kehtaan epäillä ylimaallista kyvykkyyttänne?

Jälkiviisaus toimii vasta, kun poliisi on ratkaissut tapauksen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä