Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ulkoilevat mielellään kun keli on huono?

Vierailija
21.09.2025 |

Itse menen sitä mieluummin ulos mitä huonompi keli. Rakentelin tähän yhteyden autismiini ja pda:han. Kun keli on hyvä, niin silloin kaikkien oletetaan ulkoilevan ja on tietty vaatimus mennä pihalle - on suorastaan synti jäädä sisälle. Tämä saa aikaan heti vastareaktion eikä tee mieli totella. Sitten kun keli on huono, niin kukaan ei oleta että pihalle pitäisi mennä eikä ole siis mitään vaatismusta, niin sinne on helppo mennä. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen ja urheilen kaikilla keleillä. Aika vähän tulee ulkoiltua jos tähän aikaan vuodesta ulkoilee vain hyvällä kelillä. Jos verrataan 70-luvulla elettyyn lapsuuteen, niin nykyiset ulkoiluvaatteet ovat älyttömän hyviä. Huono keli on helppo pitää vaatteiden ulkopuolella.

Vierailija
2/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon kelin hyvä puoli on se ettei muita ihmisiä näy missään. Saa polttaa rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin aurinkoinen sää pitää minut sisällä, mutta heti kun on pilvistä, vaikka sataisi, lähden lenkille. Lumisadekaan ei haittaa, mutta kovalla pakkasella en pistä nenääni ulos. 

Vierailija
4/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki säät ok, mutta ulkoilu vesi- ja räntäsateella 3 koiran ja kissan kanssa on sikäli ikävää, että edessä on eläinten kuivausoperaatio pelkillä pyyhkeillä. 

Vierailija
5/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ihan itse diagnosoinut itsesi?

Vierailija
6/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meininki. Painetaan kelillä kuin kelillä, goretex kengät ja 2 tuulitakkia päällekkäin, kyllä.

Vierailija
7/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki säät ok, mutta ulkoilu vesi- ja räntäsateella 3 koiran ja kissan kanssa on sikäli ikävää, että edessä on eläinten kuivausoperaatio pelkillä pyyhkeillä. 

Fööni on keksitty 

Vierailija
8/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelillä, kuin kelillä ulkoilen. Sateet ei haittaa, mutta kun alkaa nuo liukkaat.. vaikka omistan nastakengät, välillä tuntuu ettei niilläkään pysy pystyssä, silloin lähtee ulkoilemisen ihanuus. 

Vierailija
9/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap ihan itse diagnosoinut itsesi?

Kunnon akkojen höpötystä koko alotus

Vierailija
10/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysmyrskyssä on kiva tehdä pyörälenkki. Miinuspuolena on että kastuu jonkin verran.

Vierailija
11/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt suorastaan hakeudu esim sateeseen mutta jos olen päättänyt ulkoilla niin sade ei haittaa. Oma viehätyksensä on sateessakin.

Vierailija
12/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fööni on keksitty 

On, mutta ei ole virtaa. 

Vierailija
13/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin että aurinkoisella säällä pitää ehdottomasti pyöräillä (paitsi talvella) ja mitä lämpimämpää sen parempi.  Kävelylenkit ei tule silloin kuuloonkaan, niitä teen vain talvisin tai sateella, ja mieluusti menen jossain myräkässä vähän ainakin kääntymään kun ihan hauskaahan se on oikeissa varusteissa. Kyllä sitä kaipaa luontoon ja "ulkoilmaelämyksiä".

14/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, jos siis oletetaan että "huonolla" tarkoitetaan sadetta, viileää jne. Etenkin sellanen hiukan kostea sää on jotenkin kotoisa ja tunnelmallinen. Mulle huono sää tarkoittaa sitä poutaa joka saa ihan kaikki muutkin ulkoilemaan, etenkin kessällä joka paikka on täynnä ihan turhaa porukkaa.

Vierailija
15/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateeseen on kiva mennä kävelylle sillä ilmassa on paljon happea. Sade takki päälle ja eikun menoksi.

Vierailija
16/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmin aurinkoinen sää pitää minut sisällä, mutta heti kun on pilvistä, vaikka sataisi, lähden lenkille. Lumisadekaan ei haittaa, mutta kovalla pakkasella en pistä nenääni ulos. 

Mulla on vain kova pakkanen mikä estää menemästä ulos. Nivelkivut yltyy pakkasesta niin paljon että siksi en mene kovilla pakkasilla ulos. 

Vierailija
17/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuulee ja sade piiskaa kasvoja on paras hetki mennä seisomaan laiturille 

Vierailija
18/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan fiilistele paskakelejä. Nyt on varattu jo lokakuulle reissu Dubaihin ja joulukuulle Vietnamiin. Siellä on kiva sporttailla ja nauttia auringosta. Täältä on vaan päästävä pois.

Vierailija
19/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen kaikilla keleillä. Tosin yli +30 helle alkaa olla kova paikka.

Vierailija
20/35 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pda? Public display of affection.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän