Mikä on naisten yleisin fantasia?
Siinähän se tuli. Vaimo ei ikinä kertoisi minulle mitään likaisia fantasioita, joten kertokaa te, mistä hän todennäköisimmin fantasioi.
Kommentit (27)
Naisten yleisin fantasia taitaa olla se että mies ottaa naisen väkisin.
20-vuotta vanhempi naispuolinen työkaverin fantasia sain toteuttaa. Siinä pyöreä nainen sai nuoren miehen kullia. Otettiin parina viikonloppuna uusinta. Oli varmaan nuoren miehen hyväksikäyttöä mutta maistui minullekkin.
Musta, paksu, ympärileikkaamaton kulli. Sekä suuhun että pilluun.
Kaikkea sitä mistä miehiä ihan syystä syytetään, väkisin ottamista, liian rajut otteet ja alistaminen ja sitten vielä suomalaisten miesten pahin painajainen BBC.
Täältä tulee vastaus:
Yleisin fantasia naisilla liittyy usein alistumiseen turvallisessa kontekstissa, tai vaihtoehtoisesti intensiiviseen, intohimoiseen läheisyyteen rakastetun kanssa.
"Kielitaitoinen" alfamies nuolee, imee ja sormettaa minulle ainakin kaksi orgasmia ja sen jälkeen musta, paksu, ympärileikkaamaton kulli työntyy sisääni ja hyväilee G-pistettäni ja kun orgasmini lähestyy, runnoo niin syvälle kuin pääsee ja ruiskaisee lastinsa sisääni rajusti nytkähdellen.
Sitten hän kuivaa kullinsa tyynynliinaan, vetää housut ja paidan päälleen ja kengät jalkaan ja sanoo: Huomenna samaan aikaan!
Vierailija kirjoitti:
Naisten yleisin fantasia taitaa olla se että mies ottaa naisen väkisin.
Näin miehenä luulen, että toi on yleisimpiä, mutta siten, että mies tulee ja vie naiselta jalat alta ja panee sitten aivot pellolle kyselemättä.
Mulla fantasiana on saada kahta iso kyrpäistä vierasta miestä samaan aikaan mieheni katsellessa vierässä naimistamme.
N57
Vierailija kirjoitti:
Mulla fantasiana on saada kahta iso kyrpäistä vierasta miestä samaan aikaan mieheni katsellessa vierässä naimistamme.
N57
Fantsun esitti Niilo57
Kolmen kimppa, jossa kaksi miestä on aika yleinen fantasia.
Sidontaleikeistä haaveilee yli puolet naisista, joten about 50-50 että vaimosi tykkää
Naisten ylivoimaisesti yleisin fantasia on se, että saa elää ilman seksiä.
Luulen että lähes jokainen nainen fantasioi, tai ainakin haaveilee siitä, että saisi isoa kalua sisään.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että lähes jokainen nainen fantasioi, tai ainakin haaveilee siitä, että saisi isoa kalua sisään.
Luulosi on väärä.
Vierailija kirjoitti:
"Kielitaitoinen" alfamies nuolee, imee ja sormettaa minulle ainakin kaksi orgasmia ja sen jälkeen musta, paksu, ympärileikkaamaton kulli työntyy sisääni ja hyväilee G-pistettäni ja kun orgasmini lähestyy, runnoo niin syvälle kuin pääsee ja ruiskaisee lastinsa sisääni rajusti nytkähdellen.
Sitten hän kuivaa kullinsa tyynynliinaan, vetää housut ja paidan päälleen ja kengät jalkaan ja sanoo: Huomenna samaan aikaan!
Voi kun tällainen fantasia voisikin toteutua! Mutta sängyssä on vain vanhalta viinalta haiseva ukko lerpan nysänsä kanssa.
N35
Voisiko utelija tarkentaa, mitä tarkentaa naisten yleisimmällä fantsulla. Onko kyse Kouvolan, Suomen, Euroopan vai kaikkie maapallon naisten, ja mitä aikaväliä tarkoitetaan. Koko maailmankaikkeuden ajalta vai viime sotien jälkeen?
50 Shades of Grey omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ylivoimaisesti yleisin fantasia on se, että saa elää ilman seksiä.
En usko, ehkä fantasia on, että saa elää ilman seksiä huonon aviomiehen kanssa.
Mun vaimolla ei ole tuota fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
50 Shades of Grey omalle kohdalle.
Siis rikas mies alistamaan.
BBC takaapäin