Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on naisten yleisin fantasia?

Vierailija
20.09.2025 |

Siinähän se tuli. Vaimo ei ikinä kertoisi minulle mitään likaisia fantasioita, joten kertokaa te, mistä hän todennäköisimmin fantasioi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBC takaapäin

Vierailija
2/27 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten yleisin fantasia taitaa olla se että mies ottaa naisen väkisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotta vanhempi naispuolinen työkaverin fantasia sain toteuttaa. Siinä pyöreä  nainen sai nuoren miehen kullia. Otettiin parina viikonloppuna uusinta. Oli varmaan nuoren miehen hyväksikäyttöä mutta maistui minullekkin.

Vierailija
4/27 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta, paksu, ympärileikkaamaton kulli. Sekä suuhun että pilluun. 

Vierailija
5/27 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä mistä miehiä ihan syystä syytetään, väkisin ottamista, liian rajut otteet ja alistaminen ja sitten vielä suomalaisten miesten pahin painajainen BBC.

Vierailija
6/27 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulee vastaus:

Yleisin fantasia naisilla liittyy usein alistumiseen turvallisessa kontekstissa, tai vaihtoehtoisesti intensiiviseen, intohimoiseen läheisyyteen rakastetun kanssa.

Vierailija
7/27 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kielitaitoinen" alfamies nuolee, imee ja sormettaa minulle ainakin kaksi orgasmia ja sen jälkeen musta,  paksu, ympärileikkaamaton kulli työntyy sisääni ja hyväilee G-pistettäni ja kun orgasmini lähestyy, runnoo niin syvälle kuin pääsee ja ruiskaisee lastinsa sisääni rajusti nytkähdellen. 

Sitten hän kuivaa kullinsa tyynynliinaan, vetää housut ja paidan päälleen ja kengät jalkaan ja sanoo: Huomenna samaan aikaan! 

Vierailija
8/27 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten yleisin fantasia taitaa olla se että mies ottaa naisen väkisin. 

Näin miehenä luulen, että toi on yleisimpiä, mutta siten, että mies tulee ja vie naiselta jalat alta ja panee sitten aivot pellolle kyselemättä.

Vierailija
9/27 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla fantasiana on saada kahta iso kyrpäistä vierasta miestä samaan aikaan mieheni katsellessa vierässä naimistamme.

N57

Vierailija
10/27 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla fantasiana on saada kahta iso kyrpäistä vierasta miestä samaan aikaan mieheni katsellessa vierässä naimistamme.

N57

Fantsun esitti Niilo57

Vierailija
11/27 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppa, jossa kaksi miestä on aika yleinen fantasia.

Vierailija
12/27 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidontaleikeistä haaveilee yli puolet naisista, joten about 50-50 että vaimosi tykkää

Vierailija
13/27 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ylivoimaisesti yleisin fantasia on se, että saa elää ilman seksiä.

Vierailija
14/27 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että lähes jokainen nainen fantasioi, tai ainakin haaveilee siitä, että saisi isoa kalua sisään. 

Vierailija
15/27 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että lähes jokainen nainen fantasioi, tai ainakin haaveilee siitä, että saisi isoa kalua sisään. 

Luulosi on väärä.

Vierailija
16/27 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kielitaitoinen" alfamies nuolee, imee ja sormettaa minulle ainakin kaksi orgasmia ja sen jälkeen musta,  paksu, ympärileikkaamaton kulli työntyy sisääni ja hyväilee G-pistettäni ja kun orgasmini lähestyy, runnoo niin syvälle kuin pääsee ja ruiskaisee lastinsa sisääni rajusti nytkähdellen. 

Sitten hän kuivaa kullinsa tyynynliinaan, vetää housut ja paidan päälleen ja kengät jalkaan ja sanoo: Huomenna samaan aikaan! 

Voi kun tällainen fantasia voisikin toteutua! Mutta sängyssä on vain vanhalta viinalta haiseva ukko lerpan nysänsä kanssa. 

N35

Vierailija
17/27 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko utelija tarkentaa, mitä tarkentaa naisten yleisimmällä fantsulla. Onko kyse Kouvolan, Suomen, Euroopan vai kaikkie maapallon naisten, ja mitä aikaväliä tarkoitetaan. Koko maailmankaikkeuden ajalta vai viime sotien jälkeen?

Vierailija
18/27 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 Shades of Grey omalle kohdalle.

Vierailija
19/27 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ylivoimaisesti yleisin fantasia on se, että saa elää ilman seksiä.

En usko, ehkä fantasia on, että saa elää ilman seksiä huonon aviomiehen kanssa. 

Mun vaimolla ei ole tuota fantasiaa.

Vierailija
20/27 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 Shades of Grey omalle kohdalle.

Siis rikas mies alistamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan