Mies sanoi raivokohtauksen, kun kysyin...
Olin lapsen kanssa ulkona ja kun tulin kotiin, niin kysyin mieheltä, että mitä hän teki sillä aikaa kun olimme pois, niin alkoi huutamaan että syyllistän häntä hänen omasta ajasta.
Olen aivan ihmeissäni ja sanaton kun hän huusi. En ensin edes ymmärtänyt mistä hän suuttui. En vieläkään tajua, mitä tein väärin. Tuli tunne, että parempi kun en puhu enää mitään. Nyt mies on mököttänyt ja ilkeilee minulle tuon kysymyksen takia.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Sanoi ravokohtauksen?
laitas ny korkki kii
ei se sinunkaan kirjoitustaito ole kohdillaan
Nyt on Friillä ohjelma ,Tavallinen murhaaja, jossa mies sai raivokohtauksia.
Ap ei ole trollipostauksen jälkeen kommentoinut yhtään mitään ja täällä jotkut luulee, että on aito tarina. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies poistoon. Lapsen kehitykselle haitallinen.
Tämä. Itsekin aikoinaan sain tämän ohjeen mutta en uskonut. Nyt lapsi on teini (poika) ja oppinut isänsä naisia halveksivan asenteen.
Sääli. Ei tule löytämään naista tuolla asenteella.
Meillä aikanaan kun mies oli lapsen kanssa ulkona, minä luin tenttiin ja tein ruokaa. Mies kokee syyllisyyttä. Hän tietää, että oikeasti olisi pitänyt tehdä jotain ja purkaa syyllisyyden sinuun. Mieslapsi.
Täällä on ilmeisesti porukkaa, jotka epäilevät tarinaa, koska eivät ole itse kokeneet, onnekseen, mitään vastaavaa. Oon pahoillani ap, että olet joutunut tuollaisen käytöksen kohteeksi. Olen itse elänyt suhteessa, jossa raivokohtaukset milloin mistäkin mun sanomisesta tai tekemisestä kuuluivat kuvioon. Saatiin sanoa väärällä tavalla, niin johan oli helvetti irti. Ja mies kateissa raivareiden jälkeen pari päivää. Ei auttanut sanoa vastaan ei pyydellä anteeksi tai pyytää kotiin. Hän laittoi luuria korvaan. Ja sitten takaisin kuin ei mitään. Ehkä jossain vaiheessa pientä häpeää mutta mikään ei koskaan muuttunut. Raivareita tuli joskus useammin, joskus harvemmin. Mutta koskaan ei voinut luottaa tai hengittää vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ilmeisesti porukkaa, jotka epäilevät tarinaa, koska eivät ole itse kokeneet, onnekseen, mitään vastaavaa. Oon pahoillani ap, että olet joutunut tuollaisen käytöksen kohteeksi. Olen itse elänyt suhteessa, jossa raivokohtaukset milloin mistäkin mun sanomisesta tai tekemisestä kuuluivat kuvioon. Saatiin sanoa väärällä tavalla, niin johan oli helvetti irti. Ja mies kateissa raivareiden jälkeen pari päivää. Ei auttanut sanoa vastaan ei pyydellä anteeksi tai pyytää kotiin. Hän laittoi luuria korvaan. Ja sitten takaisin kuin ei mitään. Ehkä jossain vaiheessa pientä häpeää mutta mikään ei koskaan muuttunut. Raivareita tuli joskus useammin, joskus harvemmin. Mutta koskaan ei voinut luottaa tai hengittää vapaasti.
En minä tätä epäile trolliksi siksi ettei tarina voisi olla tosi.
Olisit rakastellut sitä miestä. Ihanaa on se... antaa ja ottaa nautintoja.
Vierailija kirjoitti:
Kysyit mitä on tehnyt kotosalla, kun olit ulkoilemassa lapsen kanssa, niin hän saa raivokohtauksen, alkaa huutaa ja jatkaa ilkeillen pitkin päivää? Niin varmaan. Kunnon ragebait. Liian triggeröivä sisältö ollakseen totta. Teetkö tätä baittausta työksesi? Kuulemma rahakasta hommaa.
Kerro kuinka silä tienaa, niin minäkin aloitan.
Kuule, näitä löytyy irl. Itse ulkoistin exäni ihan liian myöhään.