Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime yönä joku tuntematon parikymppinen mies tuli ja potkaisi mua kadulla täysin ilman syytä

Vierailija
20.09.2025 |

Oli siis selvästi päihtynyt ja potkaisi kierrepotkun mun reiteen. Osuma ei itsessään toki ollut kova ja mies kaatui potkunsa voimasta selälleen kadulle. Kysyin: "Mitä helvettiä sä potkit saatana?!". Jotain se mongersi siinä maassa tyyliin: "Potkase sä mua" ja kun itselläni ei riittänyt kiinnostus jäädä painimaan jonkun päihdeapinan kanssa siihen, niin huusi perään jtn "pelle". 

Ihmettelen vaan, kun nuorempana kävin vuosina 2012-19 korona-aikaan asti yöelämässä sen n. 1-4 krt/kk, enkä sinä aikana kokenut oikeastaan yhtäkään tällaista päällekarkaamista, mutta tämä oli nyt jo vuoden sisään toinen tämän tyyppinen tapaus, vaikka nykyään käyn baareissa tosi harvoin - vain muutaman kerran vuodessa maksimissaan. Myös kun menin yökerhoon sisälle, niin siellä oli kyllä tosi vähän porukkaa takavuosiin verrattuna ottaen huomioon, että oli perjantai-ilta.

Nythän on paljon varoiteltu mediassa peukun käyttäjistä, niin lieneekö tuo tapaus sitten sellainen? Onko meno vaarallistunut viime vuosina selkeästi aiempaan verrattuna? Kenelläkään kokemusta asiasta? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas.. mikä ihmisiä vaivaa. Luuleeko ne  olevansa stagaloita? Tai Logan Paul . Selkeästi liika tulee väkivaltaista sisältöä mediassa ja se ruokkii tällaista. 

Menisivät harrastamaan mielummin urheilua siinä voi päästää paineita tai nyrkkeilyä on vaikka minkälaisia lajeja mistä valita ja saa oikean tasoisen vastustajan. 

Vierailija
2/13 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että väki on tyhmentynyt, se kruunaa sen vielä viihdekäytöllään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet,Vihreiden pikkuapurit

Vierailija
4/13 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällaisessa tilanteessa voi edes tehdä? Suomessa ei saa puolustaa itseään juuri mitenkään.. ja pahimmassa tapauksessa voi tulla vakavia vammoja tai lähteä henki.

Paljon ollut näitä, että porukallakin käydään päälle. Naisten ja vammaisten ainakin pitäisi saada lupa pippuri sumutteeseen

Vierailija
5/13 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Vierailija
6/13 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitääkö alkaa kulkea vain GoPro kaulassa tuolla, että saa todisteita jos joku käy päälle 

Vierailija
7/13 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kiva tiivistelmä Yhdysvaltojen tv-ohjelmien vitsailusta Trumpin perseilyn kustannuksella.

https://youtube.com/shorts/DNkkaAu2MMo?si=-4RjdKAr9INCr2cb

Vierailija
8/13 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärilamassa Joensuussa tuntematon nuorisijengi kävi kimppuuni jalkakäytävällä. Poliisijuttukin tuli, mutta päätekijä oli poliisin poika niin se jäi siihen.

Vierailija
9/13 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduilla liikkuu oikeesti hulluja mielenvikaisia. Joskus joku mies tuli minun luo ja sanoi että hakkaa minut ja kävi heti käsiksi. Minä tietenkin puolustauduin ja pääsin niskan päälle samantien ja hakkasin miehen tajuttomaksi. Lähdin menemään ja en jäänyt kiinni siitä ja varmasti olisin saanut syytteen ja kovemman tuomion kuin se mies.

Vierailija
10/13 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää pahoinpitelijä kenties Stagala?

Vierailija
11/13 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin alueella on ollut joku potkija, joka on ollut poliisillakin tutkinnassa. Olikohan sama vai eri tyyppi.

Vierailija
12/13 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti näin ei tapahtunut. 

Ap

Vierailija
13/13 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaduilla liikkuu oikeesti hulluja mielenvikaisia. Joskus joku mies tuli minun luo ja sanoi että hakkaa minut ja kävi heti käsiksi. Minä tietenkin puolustauduin ja pääsin niskan päälle samantien ja hakkasin miehen tajuttomaksi. Lähdin menemään ja en jäänyt kiinni siitä ja varmasti olisin saanut syytteen ja kovemman tuomion kuin se mies.

No niinpä, tyhmä meiniki täällä suomessa. Rikollisia paapotaan ja uhreja vainotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme