Kaksoisstandardit, mitä mieltä
Mitä tulee seksiin, oikeuteen nauttia omasta seksuaalisuudesta tai saadaseksiä/kieltäytyä seksistä parisuhteessa, ovat melko jäätäviä tällä palstalla.
Onkohan suurin osa provoja vai ajatteleeko osa ihmisistä oikeasti noin? Palstan naiset, mitä mieltä olette ilman provoilua tai kärjistämistä?
Jos esim. nainen aikoo hakea haluttoman miehen takia seksiä suhteen ulkopuolelta, tämä saa valtavasti yläpeukkuja. Jos sukupuolet käännetään toisin päin, alapeukkuja. Sama asetelma toistuu monen muun asian kohdalla, ainoan poikkeuksen muodostaa muutama naisia halventava incel.
Kommentit (78)
Aloittajan kvasineutraali aloitus on poikinut hänelle toivomansa ulina-alustan. Oh boy!
Vielä ei 100% varmuudella selvinnyt selvinnyt tykkääkö myös hän lipsutella hyvin pigmentoitunutta terskaa kuten aatetoverinsa Sebastian.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kvasineutraali aloitus on poikinut hänelle toivomansa ulina-alustan. Oh boy!
Vielä ei 100% varmuudella selvinnyt selvinnyt tykkääkö myös hän lipsutella hyvin pigmentoitunutta terskaa kuten aatetoverinsa Sebastian.
Hus takaisin ylilaudalle siitä
En kannata mitään kaksoisstandardeja. Meillä on lasten (1t+1p) saamisen jälkeen sopimus, että kumpikin saa käydä vieraissa, mutta ei tuttujen kanssa. Niin, ettei puolisolla ole riskiä tavata napalankoaan. Lisäksi sp-tauteja ei saa tuoda. Minä en ole kolmen vuoden aikana lupaa käyttänyt, vaimo tietääkseni ainakin kahdeksan kertaa. Ei ole siitä kulunut!
Vierailija kirjoitti:
En kannata mitään kaksoisstandardeja. Meillä on lasten (1t+1p) saamisen jälkeen sopimus, että kumpikin saa käydä vieraissa, mutta ei tuttujen kanssa. Niin, ettei puolisolla ole riskiä tavata napalankoaan. Lisäksi sp-tauteja ei saa tuoda. Minä en ole kolmen vuoden aikana lupaa käyttänyt, vaimo tietääkseni ainakin kahdeksan kertaa. Ei ole siitä kulunut!
Karkea ajatus, että vaimo ei suhteen ulkopuolisesta suhteesta "kuluisi". Ei tietenkään kulu, mutta vaimon tunne-elämä sekoittuu vieraan miehen tunne-elämän kanssa seksiä harjoitettaessa. Sinä et sitä huomaa. Ajan oloon ajaudutte erilleen. t. avoimessa avioliitossa ollut
Naisella haiseva rämemajava - miehellä sukukalleudet tai valtikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hus takaisin ylilaudalle siitä
Mistä SINÄ tiedät että Ylilaudalla lipsutellaan islamikullia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkea ajatus, että vaimo ei suhteen ulkopuolisesta suhteesta "kuluisi". Ei tietenkään kulu, mutta vaimon tunne-elämä sekoittuu vieraan miehen tunne-elämän kanssa seksiä harjoitettaessa. Sinä et sitä huomaa. Ajan oloon ajaudutte erilleen. t. avoimessa avioliitossa ollut
Senpä takia ei käytetä tuttuja. Ei tule tunteita mukaan kun on aina uusi ja vieras. Ei tunteita vaan ihanaa eläimellistä kiimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senpä takia ei käytetä tuttuja. Ei tule tunteita mukaan kun on aina uusi ja vieras. Ei tunteita vaan ihanaa eläimellistä kiimaa.
Ja missähän tuo eläimellinen kiima menee kun et ole sitä lupaa kertaakaan käyttänyt?
T. Ap
Onko aloittajalla tarkoitus keskustella vai riidellä?
Vierailija kirjoitti:
Naisella haiseva rämemajava - miehellä sukukalleudet tai valtikka.
Niinpä, naisen sukuelin on yleinen karkea kirosana ja seksuaalisuuttaan toteuttavalle naiselle löytyy lukuisia halventavia nimityksiä. Jos nainen raiskataan, ensin tutkitaan ettei vain aiheuttanut raiskausta itse omalla pukeutumisellaan tai käytöksellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senpä takia ei käytetä tuttuja. Ei tule tunteita mukaan kun on aina uusi ja vieras. Ei tunteita vaan ihanaa eläimellistä kiimaa.&n
Vaimolla on sitä kiimaa aina uutta nussijaa iskiessään ja minulla on kiimaa, kun saan nussia kiimaista vaimoani joka on taitava pillun käyttäjä. Minä olen ainoa uros, jonka hän haluaa aina uudelleen.
Itse ajattelen, että niitä peukkuja sivusuhdetta hakeville naisille antaa suurimmaksi osaksi miehet, jotka itsekin kaipaavat sivusuhdetta.
Naisen haluttomuus on sairaus siinä missä miehenkin haluttomuus. Halukkaana pidän käsittämättömänä miten joku voi elää haluttomana. Itsellä ainakin seksi on todella tärkeä asia ja varmaan viimeinen juttu mistä suostuisin luopumaan.
M53
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksena on löytää kaksoisstandardeja kannattavia ja haastaa hieman, että onko asiassa x mitään järkeä. Eli ensimmäinen vaihtoehto.
Harvemmin jaksan riidellä edes tosielämässä. Nuorempana oli pari oikein riidanhaluista kumppania, mutta suhteet jäivät lyhyiksi. Ehkä löysivät kaltaistaan seuraa, joille parisuhteessa normi on huutaminen ja haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Naisen haluttomuus on sairaus siinä missä miehenkin haluttomuus. Halukkaana pidän käsittämättömänä miten joku voi elää haluttomana. Itsellä ainakin seksi on todella tärkeä asia ja varmaan viimeinen juttu mistä suostuisin luopumaan.
M53
Sama juttu täällä M60 ja parikymmentä vuotta nuorempi vaimo ei oikein jaksa meikäläisen tahdissa. :/
Muuten kyllä ihana ihminen, mutta jos tahtinsa vielä hiipuu, aletaan olla kriisissä. Suhteen avaamisesta on kyllä jo ollutkin puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksena on löytää kaksoisstandardeja kannattavia.
Minä olen, mitä haluat nyt kysyä minulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaksoisstandardeja kannatat ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuen inklusiivisuutta ja kiihotun ulkonevista sisemmistä häpyhuulista.
Olisko siinä referenssi kaksoisstandardista vai pelkästään epikriisi sekopäisyydestäni ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuen inklusiivisuutta ja kiihotun ulkonevista sisemmistä häpyhuulista.
Olisko siinä referenssi kaksoisstandardista vai pelkästään epikriisi sekopäisyydestäni ;)
Eihän siinä mikään, jos velhonhiha nappaa. Ei kyllä ole kaksoisstandardi.
Kaksoisstandardi olisi sellainen, että saat kiihottua labia minorasta, mutta et labia majorasta tai jotain vastaavaa.
T. Ap
Tuo on ainoastaan loogista. 14 vuotias on todennäköisemmin sinkku kuin 34 vuotias.