Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies sanoi:

Vierailija
11.04.2007 |

että mulla on ihana pillu. Mä en katsos ole synnyttänyt :) vaan meidän lapsi syntyi sektiolla. Oli joskus seurustellut naisen kanssa, jolla oli yksi lapsi, joka oli synnyttänyt alakautta ja ei kuulemma tuntunut missään. Sporttinen nainen oli vielä ollut...että näin.

Ja nyt on turha mollata, että mun miehellä on pieni, kun sillä ei todellakaan ole.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas luulen että ap yrittää peitellä pahaa mieltään pillun kehumisella, vaivaa niin mieltä se ettei oo saanu synnyttää oikeasti. Luulee että synnyttäneillä on löysä pillu vaikka asia on just toisin päin! Minä sain ensimmäisen sektiolla ja toisen synnytin alakautta ja kyllä nyt synnytyksen jälkeen on paljon parempi.

Vierailija
2/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ihana pillu. Ja mä olen synnyttänyt kuusi lasta alakautta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei hätää, normaalisti se alapää kyllä palautuu entisenlaiseksi.

Vierailija
4/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lantio on liian ahdas punnerrushommiin.

Jos se tekee meistä yksinkertaisia, että satutaan pitämään seksistä ja välineet kunnossa, niin olkoon sitten niin.

Vierailija
5/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan mielestäni muuttunut oikein yhtään. Gynegologikin joutui viime viikolla hakemaan pienemmän instrumentin... : )

Vierailija
6/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala.

Vierailija
7/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa siitä. Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä synnyttämisen tai section kanssa.

Vierailija
8/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tesi heti, " ai, se onkin tiukka" . Että miksköhän gynet ottaa synnyttäneille isomman...

Vierailija
9/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus valitettavasti olosuhteiden pakosta on tehtävä sectio.

sitten on nää pillunsäsäästäjät... joo... ehkä olen vain ihan hiljaa..

Vierailija
10/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut luulitko ettei tytöt provona alunperin pitäneetkin =D

Vierailija
11/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mua juurikaan kiinnosta että löystyykö se pimppi siinä synnytyksessä vai ei. alakautta haluaisin synnyttää, koska siitä toipuminen on nopeampaa kuin sektiosta, mutta toki jos lapsen tai oma turvallisuus sitä vaatii, niin tietysti tehdään sektio. lapsen maailmaansaaminen tässä on pääasia eikä se alapään tiukkuus. tuskinpa se kauhean väljäksikään jää yhden synnytyksen jälkeen. tai sitten teidän kannattaa hommata paremminvarusteltu mies;) sama juttu imetyksen kanssa; ei ne rinnat varmasti oo yhtä kiinteet yms. imetyksen jälkeen, mutta jos imetys vaan suinkin sujuu, tahtoisin imettää sen 6kk. jos pääasia elämässä on omien paikkojen kiinteys ja muut yhtä " tärkeät" asiat, ei taida olla vielä ihan kypsä äidiksi... ymmärrän toki että esim. jumpalla kiinteytetään rintoja imetyksen loputtua, mutta sitä en tajua, että joku panee oman edun vauvan edun edelle ja jättää kokonaan imettämättä ettei rinnat löysty... ja tuolla en nyt tarkoita niitä, jotka eivät yrityksistä huolimatta pysty imettämään, vaan niitä, jotka eivät vain halua imettää, ettei mee tissit pilalle.

ap varmaan vaan provoilee, mutta kun tää näyttää täällä jatkuvasti olevan puheenaiheena, niin kaipa joku sitten oikeasti miettii näitä asioita...

Vierailija
12/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten alakerta on muuttunu niin se tuntuu kuulema sileämmältä. Mut lurpsahtanu ei ole. Tämä on kai myös yksilöllistä. Minulla on tiukka edelleen. rai rai..

Vierailija
13/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasa-arvo, kun naiset vertailevat jo vehkeitään.. Luulin, että se ois miesten etuoikeus, kun tuossa paremmin nähtävillä ovat, mutta ihan jees homma. Tasa-arvo rules! Koskahan aletaan puhumaan pimpsakateudesta :)))

Vierailija
14/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokaluinen ja älykäs, wouu mikä saalis tyttö!!

Vierailija
15/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vanhempiaan voi valitettavasti valita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi