Luuli pedofiiliksi ja yritti tappaa sai 5 vuotta vankeutta
Helvetin mielenkiintoista on se, että pedofiilit saavat parin vuoden tuomioita, mutta jos joku ukko pahoinpidellään niin siitä 5 vuotta, äijä oli kutsunut kotiinsa ja valokuvannut alaikäisiä....
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi helsinkiläismiehen tapon yrityksestä ja
törkeästä kotirauhan rikkomisesta viideksi vuodeksi vankeuteen. Mies myönsi oikeudessa syyllistyneensä törkeään pahoinpitelyyn.
Käräjäoikeuden mukaan kolmekymppinen mies tunkeutui lähistöllä asuvan toisen miehen asuntoon ja yritti tappaa hänet.
Tapahtumat saivat alkunsa helmikuussa, kun helsinkiläismies sai kuulla naapuruston miehen ottaneen valokuvan alaikäisestä pojasta. Kuvattu oli osapuolten yhteisen tuttavan poika, joka oli tapahtumahetkellä nukkumassa.
Juotuaan runsaasti alkoholia ja lietsottuaan itsensä raivotilaan tuomittu päätti lähteä vieraisille. Ennen lähtöä hän valmisti sukasta ja levytangon rautaisesta lukosta itselleen lyömäaseen ja nappasi mukaansa puukon.
Kun asukas avasi oven, tuomittu ilmoitti hänelle, että tämä tulee kuolemaan. Sitten hän ryhtyi moukaroimaan miestä itse kyhäämällään aseella.
Uhri pakeni lyöntejä makuuhuoneeseen, mutta hyökkääjä seurasi perässä. Rikottuaan makuuhuoneen oven hyökkääjä löi uhria useita kertoja puukolla eri puolille kehoa. Tilanne laukesi, kun uhri alkoi näytellä kuollutta. Tämän jälkeen pahoinpitelijä soitti hätäkeskukseen ja poistui asunnon ulkopuolelle
Tuomitun mukaan taloyhtiössä asuvat teini-ikäiset pojat olivat aiemmin kertoneet, että samainen henkilö olisi kutsunut alaikäisiä asuntoonsa. Tämän vuoksi hän alkoi epäillä, että kyse oli pedofiilista.
Kommentit (16)
Vierailija:
Jos tieten tahtoen kutsuu vieraita lapsia yksin kotiinsa ja valokuvaa heitä, on mielestäni asia selvä.
Itse olen valokuvaaja, joten mitä tämä kohdallani selvittäisi?
tuomiot jakavat oikeusistuimet, ei AV-raati tai humalainen naapuri.
ja ei tuossa käsittääkseni edes ollut mitään, että olisi ollut pedofiili.
Oikeuslaitos jakaa Suomessa tuomiot, eivät vigilantit.
Uhri todellakin pedofiili ja leveilee sillä ympäri kylää.
Itse kertonut kuinka makasi mm. 13-vuotiaan pojan,mutta vapautui syytteistä kun näyttö ei ollut riittävä.
On siis itse kirjoittanut omaa kuolemantuomiotaan kokoajan.
Se nyt on fakta, että Suomessa ei kukaan tuomitse rikollisia kunnolla, uhrien on turha oikeuslaitokselta oikeutta odottaa. Onneksi on vielä näitä rohkeita Miehiä, joilla on sydäntä ja tahtoa puolustaa heikompia, jopa oman vapautensa hinnalla.
Jos tieten tahtoen kutsuu vieraita lapsia yksin kotiinsa ja valokuvaa heitä, on mielestäni asia selvä. Kutsutko sinä puistosta lapsia kotiisi? En minäkään. Ja miksi et? Koska niin ei käyttäydytä!
Jos joku niin tekee, se osoittaa että ko. aikuinen ajattelee lapsia hieman eri tavalla kuin terveet aikuiset, ts. hän ei ole viaton ohikulkija joka raa´asti murhataan, vaan tietoisesti himojensa takia riskin ottanut sairas ihminen.
Mielestäni lasten koskemattomuuden loukkaava aikuinen pitää tuomita joko elinkautiseen (siis tosiaan koko loppuelämäksi) tai mahdollisesti jopa kuolemaan.
linnaan vaan kaikki pitkäksi aikaa jotka ottavat oikeuden omiin käsiinsä
Vierailija:
Uhri todellakin pedofiili ja leveilee sillä ympäri kylää.
Itse kertonut kuinka makasi mm. 13-vuotiaan pojan,mutta vapautui syytteistä kun näyttö ei ollut riittävä.
On siis itse kirjoittanut omaa kuolemantuomiotaan kokoajan.
Ja jos minun lapselleni tehtäisiin jotain niin olisin valmis silloin tekemään myös itsekkin jotain kamalaa! Lapsiinsekaantujat pitäisi kaikki lahdata..
[b]Tuomittu määrättiin maksamaan uhrille erilaisia korvauksia yli 18 000 euroa. Mies osin myönsi, että hän saattoi erehtyä luullessaan uhria pedofiiliksi.
joka aiheuttaa ikuiset traumat uhreilleen?!
Ja tiedän todellakin että kyseessä on oikeasti pedofiili.
Eikä tuomittu todellakaan ole mikään juoppo.
Ei sillä että hänen tekonsa oli ollut oikeutettu,mutta ymmärrän myös että vihaksi pistää kun lapsia käytetään hyväksi ilman seuraamuksia.
Ihmettelen kuitenkin että raiskarit täällä kyllä tuomitaan mutta pedofiileja ei.
Eiköhän aikuisilla,joihin raiskaukset yleisimmin kohdistuu,ole kuitenkin paremmat mahdollisuudet käsitellä ja selviytyä tapahtuneesta kuin lapsilla.
Ihme porukkaa!
Vierailija: