Miehet jotka ei tykkää käyttää kondomeja?
Mies on sanonut, että seksi tuntuu paremmalta ilman kondomia. Onko se totta? Kysykää vaikka miestenne mielipidettä ja mielellään myös palstaa selailevat miehet sais vastata.
Kommentit (155)
Mun eksä aina valitti kumin käytöstä kesken seksin. Monesti sanoin, että juteltasko sitten rauhassa ilman vai haluaako hän nyt isäksi tuosta vaan?
Monet kerrat yritin saada jutuille, muttei häntä kiinnostanut. Joten meidän suhde kariutui sitten siihen.
Mä en voi käyttää hormonaalisia ehkäisyjä (keuhkotulppa nuorena). Kuparikierukka ei pysynyt paikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia. 👍
Ai suojaako se taudeiltakin?
Vierailija kirjoitti:
Jos meinaa saada, niin käyttää kortonkia.
Aika jännä, kun itsellä on ihan eri kokemukset. Tänä vuonna olen neljää uutta naista puikottanut ja yhtään kortonkia ei ole tarvinnut vielä käyttää.
Suhteen alussa käytettiin tietenkin kortsua, mutta ei siitä kumpikaan tykännyt. Aiheuttaa minulle myös hiertymiä (merkistä riippumatta), joten jouduttiin pitämään aina välillä taukoa yhdynnöistä. Molemmat olemme todella tyytyväisiä, kun kumppani sai pillerit käyttöön. Toivon, ettei tarvitsisi käyttää enää koskaan kondomia. Niin hyvän kumppanin löysin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vissiin käynyt tuuri, kun kaikille miehille on sopinut kondomi. Suhteen edetessä olen välillä käyttänyt eri hormonivalmisteita ja välillä on palattu kondomiin. Kukaan ei ole käskenyt jatkamaan sopimattomia pillereitä tai kierukkaa. En harrasta yhdenillan suhteita, joten kunnioitus ja välittäminen on ollut isossa osassa seksielämääkin.
Minunkaan vakituinen seksikumppanini (ei parisuhde vaan seksisuhde) ei ole vaatinut pillereitä vaan on suostunut käyttämään kortsua ja kun asia tuli puheeksi niin hän kysyi "kummalla mieluummin haluut" ja sanoi että "mielestäni se on naisen päätettävissä". Olen kyllä ennen tätä törmännyt törkeään käytökseen naista kohtaan, ja ikinä en enää sellaista tule sietämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, kun itsellä on ihan eri kokemukset. Tänä vuonna olen neljää uutta naista puikottanut ja yhtään kortonkia ei ole tarvinnut vielä käyttää.
Ja taudit ne sen kuin leviävät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussin vain siistejä ja kunnollisia naisia jolta ei saa tauteja
En yhtään epäile, etteikö seksi tuntuisi paremmalta ilman kondomia. Minulle käy kyllä pelkkä suuseksi, käsin tyydyttäminen sekä erilaiset roolileikit, shibari, yms. Ei yhdyntä ole välttämätön. Hormonaalinen ehkäisy ei valitettavasti ole vaihtoehto, koska mieluummin harrastan seksiä kuin olen ilman, ja hormonaalinen ehkäisy tuhoaa libidon - jonka jälkeen seksiä ei siis enää olisi. Ehkä se seksittömyys ei olisi kivaa miehellekään. Niin joo ja kierukkaa en uskalla laitattaa, koska olen lukenut sen olevan todella kivuliasta. En ola halukas kokemaan kipua se vuoksi, että mies saisi nautinnollisempaa seksiä :)
Aina on toki mahdollista, että mies menee vasektomiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D:D:D, siitähän sen huomaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D:D:D, siitähän sen huomaakin.
Mitään ei ole tullut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista sillä sellaiset naiset eivät ole erityisen anteliaita random miehille
Vierailija kirjoitti:
Käteen vetäessä ei tarvitse kondomia.
Eika mina kayta kumi kun paina aasi tai ka meli.
T. Abdi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käteen vetäessä ei tarvitse kondomia.
Eika mina kayta kumi kun paina aasi tai ka meli.
T. Abdi
Persukin löysi paikalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko niissä naisissa, että olen tautivapaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ne "siistit ja kunnolliset" naiset on antaneet muillekin miehille paljaalla 🤣 taudit vaan leviää
Kerran yksi Tinderpano halusi kovin touhuta pimeässä ja kovasti myös koetti kiivetä päälle ilman kondomia. Luulin että on ujo, kunnes sain munan käteen ja tunsin,ettei ole normaali penis. Sytytin valot ja joku herpes tai kondylooma siellä kukki! Väitti vielä hikinäppylöiksi..
Monenkohan pimpsaan oli pimeässä ilman kortsua ujuttanut "hikinäppyläisen" kalunsa?
Ja siisti,hyväpalkkainen mies oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ne "siistit ja kunnolliset" naiset on antaneet muillekin miehille paljaalla 🤣 taudit vaan leviää
Saattaapa olla, mutta jätin DNA niiden sisään
En pane koskaan kortsulla vaan aina paljaalla kunhan sitä ennen on saatu luottamus puolin ja toisin.
M41
Kaiken maailman haavaumat ja verinen vuoto vehkeest tuntuu myös kivoilta.
-mies