Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet jotka ei tykkää käyttää kondomeja?

Vierailija
19.09.2025 |

Mies on sanonut, että seksi tuntuu paremmalta ilman kondomia. Onko se totta? Kysykää vaikka miestenne mielipidettä ja mielellään myös palstaa selailevat miehet sais vastata.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paljaalla. Peräreikäni menee vereslihalle jos panee kumin kanssa. 

M32

Vierailija
82/91 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu se minusta naisenakin paremmalta.

On se toki hauskempaa ilman, mutta silloin täytyis syödä pillereitä tms. ettei tulis raskaaksi. Pillerit, kierukat yms. taas aiheuttaa sellasia haittavaikutuksia, että niiden kanssa en halua elää. Haluttomuutta mm. Siksi kondomi on kuitenkin riesoista pienin. 

Mä olen ollut ilman vain silloin, kun olen halunnut lapsen. En muista miehen harmitelleen, kun piti lapsen jälkeen palata kumin käyttöön, joten ilmeisesti hänellekin kumi oli ihan ok tuntumaltaan. Tai ehkä hän pelasi varman päälle, mene ja tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomia ja etelä-amerikkalainen vakipano.

Parasta mitä tämä elämä tarjoaa.

M60

Vierailija
84/91 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu se minusta naisenakin paremmalta.

On se toki hauskempaa ilman, mutta silloin täytyis syödä pillereitä tms. ettei tulis raskaaksi. Pillerit, kierukat yms. taas aiheuttaa sellasia haittavaikutuksia, että niiden kanssa en halua elää. Haluttomuutta mm. Siksi kondomi on kuitenkin riesoista pienin. 

Minä onneksi löysin pillerimerkin joka on sopinut! Pitkän pillerittömän tauon jälkeen en voinut aloittaa enää Diane Novaa, koska en enää kärsi aknesta, joten piti miettiä hoitajan kanssa uusi vaihtoehto. Osui onneksi nappiin, ei oikeastaan mitään sivuvaikutuksia paitsi menkat niukentuneet. Kannattaa kokeilla eri merkkejä, jos löytyisi sopiva. 

Luuletko, ettei ole kokeiltu....

No harmi jos yksikään pillerimerkki ei sopinut. 

Vierailija
85/91 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsua ei oteta pois kuin kustessa ja naidessa T.11 lapsen isä.

Vierailija
86/91 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kokeilin itselleni Tunto XXL-kondomia, niin sen myötä kaikki epämukavuudet kumin kanssa poistuivat heti kerralla. Siispä väitän, että suurin osa äijistä käyttää itselleen täysin vääränkokoista varmuusvälinettä, kun pitää inistä kortsun käyttämisestä.

Vakinaisessa suhteessa mieluiten tietty paljaana, kunhan molemmat on ensin testattu.

Vierailija
87/91 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mies aloittanu ketjun?

Vierailija
88/91 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sovittu miesystävän kanssa niin, että oma ehkäisy on minun päätökseni. Syönkö pillereitä vai en? Hän käyttää ihan minun mielikseni kortsua. Ei ole onneksi vinkunut siitä. En sitten tiedä mitä hän kertoo omille kavereileen. Pillerien käytön aloittaminen ei sinänsä kiinnosta, kun menkatkaan eivät onneksi ole niin kivuliaat, eikä oikeen tee mieli mitään pään sekoittavaa, tod.näk veritulpan aiheuttavia pillereitä napsia. Kortsuilla siis mennään. Onneksi on muitakin tapoja harrastaa seksiä kuin vain yhdyntä.

Vierailija
89/91 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu paremmalta ja paljon parempi kontrolli keston suhteen.

Vierailija
90/91 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu paremmalta ja paljon parempi kontrolli keston suhteen.

Ja tuntuu myös naisesta niin paljon paremmalta 💕💕

Vierailija
91/91 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan sovittu miesystävän kanssa niin, että oma ehkäisy on minun päätökseni. Syönkö pillereitä vai en? Hän käyttää ihan minun mielikseni kortsua. Ei ole onneksi vinkunut siitä. En sitten tiedä mitä hän kertoo omille kavereileen. Pillerien käytön aloittaminen ei sinänsä kiinnosta, kun menkatkaan eivät onneksi ole niin kivuliaat, eikä oikeen tee mieli mitään pään sekoittavaa, tod.näk veritulpan aiheuttavia pillereitä napsia. Kortsuilla siis mennään. Onneksi on muitakin tapoja harrastaa seksiä kuin vain yhdyntä.

Paketti kondomeita tulee kaiken lisäksi halvemmaksi kuin lapsen synnyttäminen ja kasvattaminen