Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristillisdekokraatit ovat taas uhkailleet hallituksen kaatamisella

Vierailija
19.09.2025 |

Ai että mä nautin tästä sekoilusta, mitä tämä hallitus tarjoaa. Muutenhan ei oikein voisi nauttiakaan, mutta on otettava ilo irti siitä mistä sen saa. Onkohan Päivi jo toteuttanut uhkauksensa erota kirkosta vai jäikö sekin vain kuolleeksi kirjaimeksi KD:n uhkailuista. LOL

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7a68a6e3-9658-486e-bbbb-472a2d7dd…

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä minkäänlaista alkoholia.  Ihmettelen  vaan että miksi sille pitäisi saada kotiinkuljetus. ?????   Onko se tarkoittaa vanhuksille vai laiskoille vai miksi???

Vierailija
42/53 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa Alexia hävettää tuleva YK matka.

Stubilla on kaikki valtuudet presidenttinä kaataa  hallitus tuosta erimielisyydestä. Hän määrää ulkopolitiikasta viimekädessä .👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Ei se taida marssijärjestys niin mennä.Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubilla on kaikki valtuudet presidenttinä kaataa  hallitus tuosta erimielisyydestä. Hän määrää ulkopolitiikasta viimekädessä .👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Toista se oli Kekkosen aikaan.

Vierailija
44/53 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käytä minkäänlaista alkoholia.  Ihmettelen  vaan että miksi sille pitäisi saada kotiinkuljetus. ?????   Onko se tarkoittaa vanhuksille vai laiskoille vai miksi???

Ei tarvita kotiinkuljetusta, itse käytän alkoa viikottain ja olen sitä mieltä että itse pitää kauppaan päästä, jos ei autolla niin kävelee sitten, ei alkoholin kotiin kuljetusta ja siis olen itse suurkuluttaja, mies hoitaa itse hommat.

Vierailija
45/53 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esrukoilkaamme asian tapahtuvan. Halle ja lujaa sitten !

Vierailija
46/53 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kekkonen oli kyllä melkoinen visionääri, ei ikinä Kokoomusta hallitukseen ja nyt kun Kokoomus on hallituksissa touhunnut kolmekymmentä vuotta niin tulos on että valtion omistus on myyty, valtion velka tapissa ja työttömyys ennätys lukemissa, Tulkaapa nyt Kokoomuksen edustajat pesemään mustaa valkoiseksi, meillä on lama nyt.

Vierailija
47/53 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä suomalaisten äänet menneet ihan hukkaan kun kristillinen puolue uhkaa hallituksen kaatamisella jos Palestiina tunnustetaan. 

Puolue jonka pitäisi olla kristillinen onkin suoraan helvetistä.

Vierailija
48/53 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kekkonen oli kyllä melkoinen visionääri, ei ikinä Kokoomusta hallitukseen ja nyt kun Kokoomus on hallituksissa touhunnut kolmekymmentä vuotta niin tulos on että valtion omistus on myyty, valtion velka tapissa ja työttömyys ennätys lukemissa, Tulkaapa nyt Kokoomuksen edustajat pesemään mustaa valkoiseksi, meillä on

Eiköhän yleiset syyt vaikuta siihen että Hihhulipuolueet KD ja Pers eivät tule olemaan hallitusvastuussa piiiitkäänaikaan.

Vierailija
49/53 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kekkonen oli kyllä melkoinen visionääri, ei ikinä Kokoomusta hallitukseen ja nyt kun Kokoomus on hallituksissa touhunnut kolmekymmentä vuotta niin tulos on että valtion omistus on myyty, valtion velka tapissa ja työttömyys ennätys lukemissa, Tulkaapa nyt Kokoomuksen

Kokoomus on se puolue joka kannattaa pitää kaukana hallituksesta, kai sen nyt näkee sokeakin mihinkä suuntaan talous on mennyt viimeiset kolmekymmentä vuotta, minkä takia meillä on jatkuva lama ja korkeat työttömyyslukemat jos meillä on ollut kykypuolue vallassa lähes kokoajan. Hei Ellunkanat alkakaas tekemään uusia iskulauseita millä äänestäjiä taas hööpötetään Kokoomuksen äänestäjiksi, vaikka "teemme paremmin kannustavaa Suomea kaikille, tai no pääomapiireille, mutta kaikki saavat osallistua ja nauttia naistenlehtien palstoja lukemalla itsenäisyyspäivien pukuloistosta" sehän meille riittää.

Vierailija
50/53 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari oli niin naurettava eilisellä kyselytunnilla. Tutki muka keskittyneesti jotain papereita koko kiusallisen aiheen ajan. 

Ettei vaan kukaan olisi kysynyt mitään ikävää. 

Säälittävää. 

Vierailija
51/53 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essayah puolustelee turkistarhausta. 🤮

Vierailija
52/53 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Essayah puolustelee turkistarhausta. 🤮

Ja se kuluttaa enemmän verorahoista kuin tuottaa sitä. Kokonaisuutena ajatellen menoerä valtiontaloudessa.

Vierailija
53/53 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä suomalaisten äänet menneet ihan hukkaan kun kristillinen puolue uhkaa hallituksen kaatamisella jos Palestiina tunnustetaan. 

Puolue jonka pitäisi olla kristillinen onkin suoraan helvetistä.

Päivi Räsänen on keksinyt orjanpyörän. Se on ikiliikkuja joka saa energiansa työntekijöiden laskevista palkoista kun työntekijästä tehdään työtön joka tekee töitä. 

Päivin pitäisi saada tästä Nobelin palkinto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme