Pystyykö nuorena kuvitella, että itsestäkin tulee vanhus?
Kommentit (10)
...pystyykö nuorena kuvittelemaan...
Ei pysty kuvitella. Ei osaa ajattelemaankaan.
En mä pystynyt 38-vuotiaana kuvittelemaan, että olisin joskus yli 40. Nyt 50-vuotiaana en edelleenkään kuvittele vanhuutta.
Ei tuota tarvitse nuorena ajatella eikä kuvitetta, en ainakaan itse niin tehnyt ja nyt 60v.
Ketä tahalteen ei pysty osata tehdä ajatusta vanhaksi.
Eipä sitä oikein tajua, nuorena elää jotenkin siinä hetkessä. Siksi ei osata varautuakaan vanhuuteen. Nyt onkin hyvä, että puhutaan eläkeasioista, ehkä useampi nuori ymmärtää huolehtia tulevaisuudestaan säästämällä.
Eikö ns keski-ikäinenkin ole joillekin vanhus, lehden sivuilla keski-ikäinen sitä ja tätä....
Vierailija kirjoitti:
En mä pystynyt 38-vuotiaana kuvittelemaan, että olisin joskus yli 40. Nyt 50-vuotiaana en edelleenkään kuvittele vanhuutta.
Siis miten et pysty 38v uotiaana joka täyttää 2 vuoden päästä 40v kuvittelemaan, että olet 40v? :DD
Vierailija kirjoitti:
Eikö ns keski-ikäinenkin ole joillekin vanhus, lehden sivuilla keski-ikäinen sitä ja tätä....
Niinpä, ihmiset pitävät itseään jonkin mittana.
Kun olin 13-vuotias, ajattelin säälillä "ikivanhaa" äitiäni, joka täytti kamalat 37 vuotta! Nyt kun olen itse eläkeiässä, joku 37-vuotias on minusta nuori tyttönen 😂
Tämänikäisenä on hassua kuinka jossain 45-70 -vuotiaiden ryhmäjumpassa sellainen parikymppinen jumpanohjaaja laittaa musiikkia, joka hänestä sopii meille "iäkkäille" eli jotain 1940-50 -luvun iskelmiä. Nuori ihminen ei tajua, että iskelmät ovat meitä vanhempien ikäpolvien musiikkia ja meistä taas useimmat ovat pop-, rock- ja heavydiggareita.
No jos kuolee alle 60-vuotiaana.