Mulla on kamalan risat talvikengät
Mun ainoat siis. Ne on vaan näin turpoaville jaloille tosi hyvät. Niissä on vetoketjut rikki molemmista ja toisessa on pohjassa reikä. Nyt mietin veisinkö ne suutarille? Kaupasta vaikea löytää kohtuuhintaisia, mun turvonneille jaloille. T. Valis
Kommentit (36)
Ai, mutta; Se onkin se Herran ihme, joka ne kengätkin sulle järjestää😇 Uskot ihmeisiin, vaikka kuinka ateisti väitätkin olevasi!
Eikös toppakengät ole tilavat, käy ensin kattelemassa kaupoista tai kirppareilta.
Luulin olevani saamaton. Mutta nyt on kyllä huippu😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Eikös toppakengät ole tilavat, käy ensin kattelemassa kaupoista tai kirppareilta.
On. Sellaiset nuo mun vanhat on. Täytyy koittaa löytää samanlaiset.ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi juot kaikki rahasi?
Koska se on kivaa.
Olet käynyt kirpputoreilla, mutta heti aloituksessa puhut kaupan kengistä.
Vääntäydy nyt vaan suosiolla sinne kirpputorille tai tosiaan Konttiin, jos sellainen sieltäpäin löytyy.
Ei Valista kannata alkaa neuvomaan/auttamaan. On ns. loputon "suo."Saa vaan lisäintoa ihmisten huomiosta.
Kamalan risat talvikengät. Pidäpä hyvää huolta niistä, siitä voi vielä tulla vaikka presidentti
Ainoa todella outo on tämä ap, jatkuvine outoine tarinoineen palstalla. Turha väittää muuta tai on itsekin outo.
Tämä on nykypäivän vikapäinen meno.
Villasukkakävelemään! Pelkästään kolme paria villasukkia päällekkäin, niin niillä pystyy hilpaseen jos on lunta
Vierailija kirjoitti:
Jesaria saa mustana, tiesitkö. Sitä kiekka varteen ja toinen kärkeen niin pysyy kasassa taas.
Ja jos kääris ne turpoavat jalat niin ne ei turpoais.
On se köyhä tuollainen yrittäjäperhe.
Valis, joko se laiskapaska ukkos sai sen rahoitusyhtiön auton liikennekuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerrot tämän?
Siksi, että kannattaako korjauttaa suutarissa vai ostaa uudet? Onko joku korjauttanut ja kenties tietää jotain hintoja?ap
Käypä ihan itse suutarilta kysymässä, kannattaako korjata, ja mitä tulee maksamaan.
Mä pidän sua ja sun aloituksia keksittyinä, ihan vaan trolleina.
Kyllä kelpaa. Olen mä kirppiksillä elämässäni paljonkin käynyt.ap