Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielessäni naureskelin kun näin eilen kaupassa aivan täydellisen av-mamman prototyypin.

Vierailija
11.04.2007 |

:) Älkää suuttuko.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se proto sitten oli??????????????????????????

2/14 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko esitellä: Uusi huuto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän tuntomerkkejä =)

Vierailija
4/14 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten eukko oli a) ylipainoinen ja homssuinen tai b) timmi ja tyylikkäästi reimatecissä tietty myös, ne kun edelleen vaan on niin hyvät.

Saa jatkaa...

Vierailija
5/14 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoinen rillipäinen farkutjalassa meikittä.

Vierailija
6/14 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka ja mulla oli eilen mustat housut, valkoinen toppatakki (Icepeak merkkinen), tukka ponnarilla ja vähän meikkiä.

Sovinko kuvaukseen.

T:Se eilen kaupassa käynyt =)

Vierailija
7/14 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 1½v rattaissa (Quinny Zapp), pojalla Gantin farkkurotsi, alla punainen collegehuppari, jalassa farkut, päässä ehkä Reiman hamsteri-pipo?

Minä, 29 v, ruskeat hiukset ponnarilla, jalassa pillifarkut ja saapikkaat, päällä valkoinen kevättakki.

Vieressä käveli/juoksi tyttö 3 v Ellen lakkatakissaan ja farkuissa, pitkät tummat hiukset ponnarilla.

Vierailija
8/14 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä siellä päin ja jonkin verran tuli käytyä keravan keskustassa päivisin. Yleensä se mammat oli parittain liikkeellä ja lapset tottakai mukana. Vaunut tai rattaat oli hienot ja samantapaiset, myös äitien pukeutuminen oli aika samantapaista, nuorekasta ja halpaa. Lapset oli puettu nätisti, mutta Lindex-tyyliin.

Tosin keravalla ollessani tuli tarkkailtua paljon ihmisiä. Olihan mulla tietty mielikuva keravalaisista ihmisistä, ja aika paljon se kyllä piti paikkansakin, ainakin vaatetuksen suhteen.

Vierailija
9/14 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän reilu 3-kymppinen reipas ja iloinen, pyöreähkön ruumiinrakenteen omaava naisihminen. Pitkät luonnonpunaiset ja luonnonkiharat hiukset. Mukana kaunis hoikka nuori neiti muotifarkuissa ja sporttisessa fleecessä, vilkeri punatukkainen ja hauskannäköinen koulupoika sekä pieni suloinen taaperotyttö. Lapset silmiinpistävän hyväkäytöksisiä ja reippaita vielä illallakin. Seurueestamme kuuluu yleensä iloinen rupattelu ja naljailu jo kauas. Eilen illalla komea ja hyväkroppainen mieheni tosin oli jäänyt tekemään kotihommia.

Vierailija
10/14 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyylikkäältä se mun mielestä kuulostaa. Ellei sitten ole läski! Toi Elle lakka-takki on kyllä aika... ei-hieno ;)

Vierailija
11/14 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsin lastani ostoskärryissä!

Vierailija
12/14 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikittä, hiukset vähän niin ja näin, rattaissa itkevä yksivuotias, käsipuolessa karkaileva nelivuotias, ja äidillä metrin mittainen mela otsassa.

Vierailija
13/14 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitten välissä saa jatkuvasti suhata:)

Tahtoo pois täältä!

Vierailija
14/14 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla (tyttö,poika) reimatechiä päällä hattuja myöten,auto jolla saavuimme unikko,mariskooli kodistamme on tämän vuoden volvo v70 ja talomme on tietenkin tiiltä..olen kaunis,hoikka ja muutenkin kuppiin menevä,mieheni on johtoasemassa josta muistan mainita päivittäin puistokavereilleni. plääh...sit mä heräsin ja päästin kissan ulos...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi