Seksitön parisuhde ja ikää liki 60v
Seksi loppui kun kyllästyin vonkaamaan sekä sain syyttelyitä siitä että hänelle tuli vatsa kipeäksi seksin jälkeen ja joutui sairaalaan jonkun tulehduksen vuoksi( tosiasiallinen syy oli joku divertikkelit)
Nyt jo mennyt vuosia että ei ole ollut minkäänlaista seksiä eikä edes halua. Asutaan yhdessä kuin parhaat kaverit ja näin tässä varmaan mennään kunnes jompikumpi heittää henkensä. Kuten Juhanan ja Katariinan sormuksessa eli :" Nemo nisi mors "
Kommentit (27)
Sinäkin laskit, minkä ikäinen se mielipidekirjoituksen ukko saattaisi olla. Itse päädyin siihen, että se on noin viisikymppinen ja mietin, etteikö nainen anna pildee, kun ukko kohtelee niin huonosti.
Ihmettelen kommentteja, että seksin haluamista pidetään kauheana asiana. Minulla ollut sama tilanne, että haluan seksiä, mutta puolisoni ei halua useinkaan. Hänellä se johtuu esimerkiksi stressistä ja muusta. Olemme asiasta kyllä keskustelleet. Se olisi kova paikka, jos seksi loppuisi kokonaan, koska itse kuitenkin olen halukas. Minkä takia sitä halukasta osapuolta pitää niin kritisoida? En itse painosta puolisoani. Kommenteissa usein, että runkkaa jne. Mutta runkkaaminen ei ole sama asia kuin rakastella puolison kanssa, jota rakastaa. Siinä on yhteys toiseen ihmiseen.
Niin, ja minä olen nainen. Tämä on haasteena hyvin usein myös näin päin, että haluton on mies ja halukas nainen.
Vo elämä, tätä nykyajan por...non kyllästämää elämää. Eläkeukot vonkaavat seksiä. Meilläkin ukko 73 ryntää aamulla kahvintiputtamiseen ja seuraavaksi pääte auki ja por,,,no pyörimään. Minua ei enää haluta, ja ällöttää koko äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vo elämä, tätä nykyajan por...non kyllästämää elämää. Eläkeukot vonkaavat seksiä. Meilläkin ukko 73 ryntää aamulla kahvintiputtamiseen ja seuraavaksi pääte auki ja por,,,no pyörimään. Minua ei enää haluta, ja ällöttää koko äijä.
Eroa ja muuta yksin asumaan.
Kuusikymppisten ei tarvitse nussia, se juna meni jo ajat sitten
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kommentteja, että seksin haluamista pidetään kauheana asiana. Minulla ollut sama tilanne, että haluan seksiä, mutta puolisoni ei halua useinkaan. Hänellä se johtuu esimerkiksi stressistä ja muusta. Olemme asiasta kyllä keskustelleet. Se olisi kova paikka, jos seksi loppuisi kokonaan, koska itse kuitenkin olen halukas. Minkä takia sitä halukasta osapuolta pitää niin kritisoida? En itse painosta puolisoani. Kommenteissa usein, että runkkaa jne. Mutta runkkaaminen ei ole sama asia kuin rakastella puolison kanssa, jota rakastaa. Siinä on yhteys toiseen ihmiseen.
Niin, ja minä olen nainen. Tämä on haasteena hyvin usein myös näin päin, että haluton on mies ja halukas nainen.
Minulla samaa, et ole ainoa. Miehille yleensä riittää joku reikä, mutta itsellä, niin kuin sinullakin kyseessä on halu rakastella rakastamansa ihmisen kanssa. Ei runkkaaminen ole sama asia, se on vain "toimenpide"
Ei ole ihan pikkujuttu joutu sairaalaan alapääasioissa(kaan).
Et vaikuta hyvältä kumppanilta...
Vierailija kirjoitti:
Mun alle 50v mieheni on kanssasi samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, se on haaveeni. Taloudellisesti mahdotonta.
Miehellä on muistisairaus, 72 vuotias. Ei kuule ei ymmärrä, mutta seksiä, sitä pitäis olla. Telkkarista kyttää ohjelmat, joissa on väpukeisia nuoria, mitä näitä nyt on tempparit ja silleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, se on haaveeni. Taloudellisesti mahdotonta.
Saathan sinä eläkkeen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös näin:( Minä 60+v ja mies nuorempi. Haluja olisi mutta miehellä lääkitys ja fysiologinen ongelma vei kyvyt. Kesällä rakastelimme kerran eikä sekään oikein onnistunut. Sitä ennen yli 3v sitten. Kärsin tästä todella kun ei sitten läheisyyttäkään ole. Rakastamme toisiamme ja olemme toistemme parhaat ystävät ja kumppanit mutta kaipaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on muistisairaus, 72 vuotias. Ei kuule ei ymmärrä, mutta seksiä, sitä pitäis olla. Telkkarista kyttää ohjelmat, joissa on väpukeisia nuoria, mitä näitä nyt on tempparit ja silleen.
Tämähän on ihan tyypillinen oire muistisairailla. Naiset voivat ihan samalla tavalla toimia ja huutaa rivouksia.
Loppuu se seksi paljon nuoremmiltakin. Mies päälle 60 ja itse nelikymppinen. Miestä ei enää mikään kiinnosta. Tai sitten en vaan minä.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Miksi pitäisi siittää kypsässä 60v iässä? Etkö ole siittänyt elämässäsi jo ihan tarpeeksi? Montako siitosta vielä pitäisi päästä laukaisemaan?
Nussia voi siittämättäkin. Suosittelen kokeilemaan, tuntuu hyvältä kullissa ja pillussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei seksin haluaminen ole kauhea asia. Mutta jos sitä ei ole, niin kun kaikki terveyteen liittyvät syyt on eliminoitu niin kyllähän siellä läheisyyden puutteen pohjalla on joku isompi skisma. Stressi on ihan tekosyy. Seksihän lievittää stressiä.
Puolisosi ei ehkä koe tulevansa rakastetuksi. Ymmäretyksi, nähdyksi.
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero vai meinaatko ettei ikääntyvät ja ruttuiset saa tuntea rakkautta ja läheisyydentarvetta? Tosin en ole ikinä nussinut vaan aina rakastellut ihanasti. Ehkä siinä on se ero??
Itsellä ainakin on sisällä se sama upea seksuaalinen ja sensuelli nainen kuin 20v tai 30v tai 40v tai 50v:nä! Onneksi rakkaani näkee saman!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös näin:( Minä 60+v ja mies nuorempi. Haluja olisi mutta miehellä lääkitys ja fysiologinen ongelma vei kyvyt. Kesällä rakastelimme kerran eikä se
Miten olisi jos etsisit rakastajan?
Niin? Miksi pitäisi siittää kypsässä 60v iässä? Etkö ole siittänyt elämässäsi jo ihan tarpeeksi? Montako siitosta vielä pitäisi päästä laukaisemaan?