Siis kuka syö vielä voileipiä eväänä työpaikalla?
Kommentit (24)
Mitä vittua se sulle kuuluu, että kuka syö työpaikallaan mitäkin? Itse en tilaa ihan periaatteesta kummastakaan. Itselläni oli tänään eväänä iltavuorossa pari täytettyä voileipää ja keitetty kananmuna.
Vierailija kirjoitti:
Haloo Haloo kuuluuko? Kuka tilaa leivän jostain woltista kun sen voi näppärästi voidella omassa keittiössä.? Joo vuonna 2025 ihmisillä on keittiöt edelleen. Leipä woltin kautta anna mun kaikki kestää.. 🤦
mistä päättelet että sieltä woltista tilataan voileipiä?
Sinähän incelli syöt, mitä äiti sinulle tarjoaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua se sulle kuuluu, että kuka syö työpaikallaan mitäkin?
Oho menipäs siellä pahasti tunteisiin Lololol
Vierailija kirjoitti:
Sinähän incelli syöt, mitä äiti sinulle tarjoaa.
incellijankkaaja hermostui tirsk
Varmaan joku? En minä. Minä syön lounaan ravintolassa. En ole koskaan woltittanut.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku? En minä. Minä syön lounaan ravintolassa. En ole koskaan woltittanut.
ai hesessä?
Siis kuka koko ajan kyselee näin tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua se sulle kuuluu, että kuka syö työpaikallaan mitäkin?
Oho menipäs siellä pahasti tunteisiin Lololol
Oles apina hiljaa, ettei tarvitse tulla vetämään pataan.
Vierailija kirjoitti:
Joku, jolla yläkerta on vähän pehmeä.
En tilaa mitään, koska olen järkevä rahankäyttäjä. Helppoa tehdä salaatti tai leipä kotona. Yksikään kuski ei minun takiani rikastu.
Ihan parasta evästä voileivät teen kanssa. Minä syön.
Vierailija kirjoitti:
En tilaa mitään, koska olen järkevä rahankäyttäjä. Helppoa tehdä salaatti tai leipä kotona. Yksikään kuski ei minun takiani rikastu.
Tuskin kuskit toiminnalla rikastuvat, ennemminkin Woltin ja Foodoran omistajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku, jolla yläkerta on vähän pehmeä.
Oisko dokannut aivonsa muusiksi? Onhan niitä, jotka saavat dementian jo kolmekymppisinä. Tai sitten vain vähän vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua se sulle kuuluu, että kuka syö työpaikallaan mitäkin? Itse en tilaa ihan periaatteesta kummastakaan. Itselläni oli tänään eväänä iltavuorossa pari täytettyä voileipää ja keitetty kananmuna.
Jee mun vakieväät. Olen normaalipainoinen ja rahaa jää säästöön joka kuukausi.
Kahdeksankymmentäluvun lopussa oli tavallista ottaa eväät mukaan töihin. Vielä silloinkin kun joillekin työpaikoille tuli työpaikkaruokalat. Silloin ihmisillä oli ymmärrys rahan arvosta. Minuakin ihmetyttää nämä keltaliivit syömässä 15 euron lounaita.
Meidän pitäisi ottaa pikimmiten takapakkia tässä "minulla on varaa tähän" ajattelussa.
Ei kukaan. Ei pelkällä voileivällä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kuskit toiminnalla rikastuvat, ennemminkin Woltin ja Foodoran omistajat
Totta kai rikastuvat. Moni kertonut tosi hyvistä tuloistaan. Heitä en kannata.
Haloo Haloo kuuluuko? Kuka tilaa leivän jostain woltista kun sen voi näppärästi voidella omassa keittiössä.? Joo vuonna 2025 ihmisillä on keittiöt edelleen. Leipä woltin kautta anna mun kaikki kestää.. 🤦