Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi mitä skitsoja noi 4D:n tyypit

Vierailija
10.04.2007 |

Näittekö ku se hullu akka kaatoi omaa keskenmenovertaan viinilasissa pihalle ja istutti jonkun hippi rituaalin jälkeen siihen puun? Amerikan Porvoosta päivää....

En tosiaan haluis tollasta sekopäätä mun lapsen äidiksi...Miksei nuo adoptoi?

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä sitä tietää mitä tollasen hullun päähän tulee....No,sen näkee tän dokkarin lopussa.

Vierailija
2/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toihan on ihan idari toi nainen. " Uin joka päivä, miksi et usko, että elän tervellisesti?!" " No,ehkä siksi, että painat n.16okg...."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos noi miehet haluu ton lapsen miksi ne ei vaihda äitiä, koska tuo ei voi saada lasta?

Vierailija
4/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sensaation hakuinen ja muutenkin omituinen kyhäelmä koko 4D. Mutta niinhän ne kaikki 4D:t taitaa ollakin...

Vierailija
5/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä pystyisi eroamaan synnyttämästäni lapsesta, mutta kunnioitan kyllä tuota naista.

Vierailija
6/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, että ihmiset työstävät oman surunsa pois. Ei sitten tarvitse vielä vuosienkin jälkeen ahdistella. Hyi teitä ahdasmielisiä!

Vierailija
7/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitse tai anna mun lasta homopareille. Tuli itku toss kohas missä se nainen ' ' luoppui' ' lapsestaan. Mä oon en ymmärä miten noi ihmiset käsittää tollaisen. Varmasti joku hullu tai sekopää luopuis 10 000 -15 000 lapsestaan. Se on ihan sairasta. Mitä mieltä te muut oote.

Vierailija
8/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kamalinta oli se, kun se Eric oli pukeunut naiseksi ja lykkäsi vaunuissa sitä heidän ekaa lastaan

Vierailija
9/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, jos olikin vähän hurahtanut, synnyttipä ainakin kaksi lasta heille. Ovat varmasti ikuisesti kiitollisia hänelle.

Vierailija
10/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse en kyllä pystyisi eroamaan synnyttämästäni lapsesta, mutta kunnioitan kyllä tuota naista.

Että vauva erotetaan äidistään, olkoonkin, että saa kaksi ihanaa isää.

Vierailija
11/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen äidin esikoinen (se poika) itki, kun vauva annettiin pois. Onpas hyvä perhemalli!

Ja se synnytys..härregud..Homot ja tää nainen halaili toisiaan alasti ja naisen oikee mies taustalla....

Vierailija
12/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aika sensaation hakuinen ja muutenkin omituinen kyhäelmä koko 4D. Mutta niinhän ne kaikki 4D:t taitaa ollakin...

Vierailija
13/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä on lapsen oikeus saada äiti ja isä?

Vierailija
14/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehetkin jokseenkin vinksahtaneita. no, ainakin lapset olivat suloisia.

Vierailija
15/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä 10 olit ajatellut dokkarin sisältävän? Tilastoja? Ei kaikissa dokkareissa todellakaan tarvitse olla. " Yleisiä" mielipiteitä? Ei niitäkään joka dokkariin tarvitse tunkea. Tuossa oli kiva kuvaus perheestä johon tehtiin ja saatiin lapsia. Minkälainen dokkari olisi tullut teidän perheenne lisääntymisestä? Olisiko sekään ollut sen monipuolisempi/kiinnostavampi?

Vierailija
16/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan kun riistävät syntymättömältä lapselta äidin ja luonnollisen perheen?

Vierailija
17/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juomalasi täynnä omaa vertaan. Olkoonkin menettänyt sen keskenmenon myötä, silti iso yööök.

Repeilin myös sitä synnytystä, valas ja kaksi homoa pienessä lastenaltaassa ja perheen poika tule normaalisti kotiin ja kas, äiti ja homot halailevat alasti hänen huoneessaan uusi sisko sylissään.

Vierailija
18/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta mikä on lapsen oikeus saada äiti ja isä?

Vierailija
19/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sehän oli etävanhempi. Eihän se ole tavatonta heteroperheissäkään, että äiti asuu muualla. Paljon harmonisempaa vain lastenkin kannalta, kun aikuiset eivät ole riitojen ja erimielisyyksien vuoksi eri osotteissa.

Vierailija
20/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten Discoverilta katsottuna nämä 4D:t ovat parempia ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi