Loma ahdistaa haluan kotiin
Saavuimme yöllä majapaikkaan, matkalle vaihtoineen ja lentojen viivästymisineen tuli 13b.majapaikka alueella jossa ei keskellä yötä näkynyt palveluja..kyseessä ei hotelli.Kesti tunnin saada avain.
Olen ihan loppu.mies syytti minua illalla kaikesta.vatsaan sattuu, en kykenisi lähtemään kaupungille bähtävyyksiä.
Mies tulee valittamaan kuumuudesta, valitti jo kaikesta majapaikassa, joka on mielestäni ok..mutta pienen matkan päässä nähtävyyksistä, joutuu menemään julkisilla.
Mistä lomafiilis...haluan kotiin.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta. Miksi lähdit kuumuudesta valittavan pässin kanssa lämpimään kohteeseen? Tai ylipäätään minnekään, jos mies syyttelee sinua kaikesta?
Täällä on tapahtuma joka kiinnostaa meitä. Mutta on pari päivää aikaa tehdä muutakin.Ehkä 13h matka vei mehut..haluaisin vain levätä.
Ap
Kirjoita vielä lisää tälle palstalle, se lepuuttaa.
Mistä tänne saa kirjoittaa?
Siitä että jääkaapissa on nakkipaketti ja tilillä 6 euroo.
Matkalla on aina mielettömän kivaa ja kaikki menee hienosti
Ou jee
On se elämä joillekin raskasta. Jaxuhali
Vierailija kirjoitti:
Piruiletko?
Olen tehnyt koko vuoden 6 pv työviikkoa.
Ehkä se saa nyt voimaan huonosti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sataako siellä?
Jaxuhali
Vierailija kirjoitti:
Sataa sataa ropisee pilipilipom
Tämä ei ole ap.
Mies tuossa on ongelma, ei loma
terkut 10 vkon "lomalta"
Vierailija kirjoitti:
Mies tuossa on ongelma, ei loma
terkut 10 vkon "lomalta"
Mun loma on päiviä, ei viikkoja
Olen ihan loppu
Ap
Kärsit nyt vaan sen lomasi loppuun ja otat opiksesi. Pysyt jatkossa kotona, niin tuollaista ei pääse tapahtumaan. Muuta neuvoa ei tule.
Tuollaisella alueella löytyy kyllä yleensä lähikulmiltakin kauppa tai kahvila, josta saa aamupalaa ja ehkä kunnon kahviakin. Sano miehellesi, että nyt loppuu sinullle kiukettelu. Suihku virkistää, ja sen jälkeen lähde vaikka ilman miestä sinne parin pysäkin päähän aamupalalle.
Tsemppiä tähän aamuun ja kivaa lomaa!
Kuulostaa siltä, että olet valinnut väärin miehesi, lomasi ja työsi
apllä kokemusta ainoastaan vauvalaisten porvoon matkoista miksi lähdit ulkomaille oliko tarkoituksesi että pääset lesoilemaan maailman matkaajana vauva matkalla. porvoon museossa tietenkin menet yliviikarille selittelemään maailman turnettasi.
Mikä teitä kommentoijat vaivaa, todella häiriintynyttä kommentointia, hävetkää! Toivottavasti teillä häiriintyneillä tapauksilla ei ole ole lapsia.
Tästä on nähtävyyksiin 20 min tai 30 min julkisilla...myös tapahtumaan on 20 min .
Käytän vertauksena new yourkia ( jpssa emme siis ole) hyvä sijainti olisi siis esim manhattan ja me olemme nyt siitä 3 _4 metropysäkin päässä...
Että sellainen urpo
Elitisti ap