Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trump ja USA: Antifa määritellään terroristijärjestöksi!

Vierailija
18.09.2025 |

Nyt koittaa vasemmistolla kivat ajat🤣🤣🤣🤣🤣

Kommentit (179)

Vierailija
161/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on muotia julistaa itselle epämiellyttävien mielipiteiden esittäjiä terroristeiksi. Ei tarvi edes tehdä mitään. Terroristikäsite on kärsinyt inflaation.

Vierailija
162/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anti-fasismi määritellään terrorismiksi? Käänteisesti fasismin puolustaminen on siis terrorisminvastaisuutta ja hyvä juttu? Kylläkyllä. Yhdysvaltojen imperiumin laskusuhdanne jatkuu, imperiumin rapistuessa hyvää vauhtia sisältä ja ulkoa.

Miten siinä aina käy niin että kun yksi porukka mielenosoituksissa käyttää mustia vaatteita ja kommandohuppuja ja tekee väkivaltaisuuksia, he myös kertovat olevansa antifasisteja?

Kai anti-fasisteillekin sallitaan esteettiset valinnat? Mutta anti-fasisti voi toki olla ilman mustia vaatteitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anti-fasismi määritellään terrorismiksi? Käänteisesti fasismin puolustaminen on siis terrorisminvastaisuutta ja hyvä juttu? Kylläkyllä. Yhdysvaltojen imperiumin laskusuhdanne jatkuu, imperiumin rapistuessa hyvää vauhtia sisältä ja ulkoa.

Miten siinä aina käy niin että kun yksi porukka mielenosoituksissa käyttää mustia vaatteita ja kommandohuppuja ja tekee väkivaltaisuuksia, he myös kertovat olevansa antifasisteja?

Italian fas cistit olivat mustapaitoja. Siitä varmaankin on peruja. Myös Venäjän mustasotnia.

Vierailija
164/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa enemmän että miksi jokainen joka haluaa vastustaa fasismia leimataan tuon pienen porukan perusteella?

En usko että Trumpiakaan kovasti lopulta kiinnostaa muutama pieni mustissa vaatteissa riehuva porukka vaan hän haluaa tällä verukkeella painaa vasemmistoa laajasti alas.

Vierailija
165/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä julistan myös Magan terroristijärjestöksi. Sekä että.

Vierailija
166/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja?

Vierailija
167/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tulee 30-luvun Saksa mieleen.

Jännä miten koululaisia saa ampua mielin määrin ja mitään ei tapahdu, mutta kun äärioikeistolainen vihapuheen levittäjä ammutaan, niin johan alkaa säpinä.

Tämä. Tämä lienee yksi syy miksi täällä palstalla joskus viettää aikaa. Välillä on pakko nähdä, että jollakin muullakin on aivot päässä. Liian suuri osa ihmisistä alkaa olla aivopestyjä riehumaan laitaoikeistolaisen kultin hengessä, ihan kuin sata vuotta sitten.

Sun mielestä laitavasemmisto on jotenkin parempi? Mä en fanita kumpaakaan puolta, mutta ite koen, että te olette vasemmalla puolella syypäitä tähän, että nyt oikeistokin keittään kunnolla yli. Kova voima luo entistä kovemmat vastavoiman. Ei hyvältä näytä. Mä en tykkää kummankaan puolen äärityypeistä

Vierailija
168/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa enemmän että miksi jokainen joka haluaa vastustaa fasismia leimataan tuon pienen porukan perusteella?

En usko että Trumpiakaan kovasti lopulta kiinnostaa muutama pieni mustissa vaatteissa riehuva porukka vaan hän haluaa tällä verukkeella painaa vasemmistoa laajasti alas.

Miksi se pieni porukka on saanut harrastaa poliittista väkivaltaa jo vuosikymmeniä ilman pelkoa rangaistuksista?

Vierailija
169/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten koululaisia saa ampua mielin määrin ja mitään ei tapahdu, mutta kun äärioikeistolainen vihapuheen levittäjä ammutaan, niin johan alkaa säpinä.

Tämä. Tämä lienee yksi syy miksi täällä palstalla joskus viettää aikaa. Välillä on pakko nähdä, että jollakin muullakin on aivot päässä. Liian suuri osa ihmisistä alkaa olla aivopestyjä riehumaan laitaoikeistolaisen kultin hengessä, ihan kuin sata vuotta sitten.

Sun mielestä laitavasemmisto on jotenkin parempi? Mä en fanita kumpaakaan puolta, mutta ite koen, että te olette vasemmalla puolella syypäitä tähän, että nyt oikeistokin keittään kunnolla yli. Kova voima luo entistä kovemmat vastavoiman. Ei hyvältä näytä. Mä en tykkää kummankaan puolen äärityypeistä

mä en oo sitä enkä tätä paitsi kumminkin olen...

Vierailija
170/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata harjoittaa terrorismia, jos ei halua tulla määriteltyä terroristijärjestöksi.

Ei kannata äänestää persuja, jos ei halua tulla määritellyksi tyhmäksi ja helposti aivopestäväksi.

Sinä voit määritellä minut ihan miten haluat, itse tiedän mitä olen: Korkeakoulutettu älykäs nainen ja persu. Vassujen länkytykset ei kiinnosta. 

Vierailija
171/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä on kyllä odotettu mutta onneksi ja vihdoinkin Trump saa sen tehtyä,  oli kyllä aikakin.

Demokraateille tietenkin kauhistus kun heidän työkalunsa lopetetaan.

Vierailija
172/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tätä on kyllä odotettu mutta onneksi ja vihdoinkin Trump saa sen tehtyä,  oli kyllä aikakin.

Mikä ihmeen työkalu?

Vierailija
173/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata harjoittaa terrorismia, jos ei halua tulla määriteltyä terroristijärjestöksi.

Ei kannata äänestää persuja, jos ei halua tulla määritellyksi tyhmäksi ja helposti aivopestäväksi.

Sinä voit määritellä minut ihan miten haluat, itse tiedän mitä olen: Korkeakoulutettu älykäs nainen ja persu. Vassujen länkytykset ei kiinnosta. 

🤣

Vierailija
174/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja?

Ja persut. 

Vierailija
175/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä laitavasemmisto on jotenkin parempi? Mä en fanita kumpaakaan puolta, mutta ite koen, että te olette vasemmalla puolella syypäitä tähän, että nyt oikeistokin keittään kunnolla yli. Kova voima luo entistä kovemmat vastavoiman. Ei hyvältä näytä. Mä en tykkää kumma

Niin mitä olen? Sano nyt lause loppuun, kun aloitit vai osuiko hermoon?

Vierailija
176/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen työkalu?

Siinäpä sulle selvitettävä kun sen selvität niin silloin ehkä ymmärrät minkä tähden tuo on terroristijärjestö.

Vierailija
177/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kumpihan on tehny enemmän hallaa tässä 100v aikana XD taukki...

Vierailija
178/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti nämä absoluuttisen sananvapauden kannattajat alkavat määritellä mitä mieltä saa olla kun pääsevät itse valtaan.

Antifa keskustelee ainoastaan nyrkein.

No laittakaa sitten nyrkit kuriin mutta sallikaa kaikki puhe.

Ei sallita. Yleisradio lakkautettava.

Perussuomalaiset.

Vierailija
179/179 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet internetissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan